Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 19 jun 2025 20:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 17:38 

Zou het verlagen van mijn huidige down- en up-stream een vereiste zijn om Mine-TV te kunnen krijgen,
dan heb ik dat er waarschijnlijk wel voor over.

Mocht ik nu hierover naar de HD willen bellen,
bestaan er dan mogelijkheden om de '1e lijn' te omzeilen?

Profiel  

Berichttitel: ja en nee.
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 19:11 
Site Admin

Het antwoord is ja en nee. Als u toch mine erbij wilt hebben is het absoluut een aanrader om KPN/planet te benaderen om aan te geven dat onder uw huidige snelheid het niet mogelijk is om mine te krijgen maar dat u wilt verlagen om het alsnog te krijgen.

Nee, het is niet altijd mogelijk direct de Multi desk aan de lijn te krijgen. Maar hier hebt u ook weinig aan. De Multi desk (2de lijn dus) lost alleen maar technische problemen op en zal u door verwijzen weer naar planet als u begint dat uw order nog steeds niet goed is afgehandeld.

Ik heb zelf nog een 2tal vragen aan u. Hebt u de bevestigingsbrief gehad na uw aanmelding? En 2- als u deze gehad heeft bent u al in het bezit van de zo gehete activatie brief?. Als vraag 1 nee is dan kunt u wachten dat u een ons weegt dan gaat er niks verder gebeuren dan is hoogstwaarschijnlijk uw order niet goed door gevoerd door planet.

Groet Marcel.

Moderator ibp+mine.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 19:35 

De brief waarin mijn bestelling werd bevestigd heb ik i.d.d. 2 a 3 dagen na de aanvraag per TNT-Post ontvangen.

De brief die de installatiegegevens (waaronder de aanmeldcode) bevat laat vooralsnog op zich wachten.

Profiel  

Berichttitel: vreemd.
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 20:20 
Site Admin

oke, ja dan zou je iets kunnen vermoeden dat de order toch is door gezet. alleen u geeft aan al bijna 4 weken te wachten en dat vind ik toch wel aan de limiet.

heeft u al contact gehad met de orderdesk? en zoja wat hebben die u gemeld? ze kunnen , wat ik al eerder zei, kijken in de dsl straat waar de order staat en hoever het ermee is. als de hd blijft volhouden dat ze het niet weten dat klopt er iets niet! het hele traject hoort namelijk opvraagbaar te zijn.

dus bel even 08000505 en kies voor optie 2 (planet) dan optie 3 en optie 2 dat is de orderdesk. deze zijn bereikbaar tot 22.00 uur.

groet marcel.

moderator ipb+mine.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 20:49 

De orderdesk heb ik inmiddels achter de rug.
Op dit moment sta ik in de wacht voor de annuleringsdesk.

Je had het qua downstream i.d.d. aan het rechte eind:
Bij Planet Comfort i.c.m. bellen kan géén Mine-TV worden toegevoegd.

Ik ga nu dus eerst maar ervoor zorgen dat de bestaande order uit het systeem wordt gehaald.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 21:33 

*hoort nog steeds een vriendelijke stem "...een ogenblik geduld alstublieft..." in de hoorn zeggen* :(

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 22:13 

Ik ben inmiddels door de annuleringsdesk te woord gestaan! *zucht*

Ik sta nu weer in de wacht omdat e.o.a. 'ticket' moet worden aangemaakt om Mine-TV te laten verwijderen van mijn huidige abonnement.

Profiel  

Berichttitel: jammer
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 22:28 
Site Admin

ik was hier al een beetje bang voor, nu meer de vraag hoelang het nu weer gaat duren :evil: ticket aanmaken annuleren enzoenzo. ga er wel fel op in dat u dit niet normaal vind en dat u verkeerd bent ingelicht! tevens geeft u aan dat u binnen 3 weken alsnog over mine wilt beschikken. beginnen ze bij de hd te zuchten en nee te verkopen neem dan per direct contact met mij op dan zal ik er voor zorgen dat u een persoonelijke behandelaar krijgt die dit wèl binnen 3 weken in zijn geheel kan oplossen!

groet marcel.

moderator ipb+mine.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 16:23 

Ik heb voor het moment Mine-TV laten verwijderen van mijn abonnement (ticket voor laten aanmaken).
De medewerker wilde mij laten geloven dat mijn oude Comfort abonnement was komen te vervallen na de aanvraag en dat ik dus alleen het gehele abbonement kon opzeggen.
Waar dan ook nog eens kosten aan zouden zijn verbonden omwille vroegtijdige beëindiging! :shock:

Heb dus haarfijn uitgelegd dat zoiets absoluut niet bespreekbaar is en dat ik slechts Mini-TV verwijderd wil zien.

Maar goed, eerst zien (d.m.v. e-mail of brief) en dan geloven.

Ik blijf het een waanzinnig product vinden,
maar ik zal voorlopig even verder de kat uit de boom gaan kijken...

ThnX i.i.g.

Profiel  

Berichttitel: jammr.
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 17:33 
Site Admin

jammer dat u niet verder wilt met mine tv. ondanks zijn kinder ziekte`s voorspel ik toch een grote toekomst voor dit product. ik denk dat kpn nog niet helemaal weet in (combinatie met de andere providers) hoe ze met orders moeten omgaan. ook hiervoor geld...vaak gaat het goed, maar helaas te vaak nog fout zoals u nu ervaren heeft...jammer :cry:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 19:56 

Ben 't helemaal met je eens dat er een potentiële toekomst in dit produkt zit.
Ik had dan ook erg graag meegedaan.

Maar ik ga mijn huidige situatie niet veranderen voor een proefproject (wat het feitelijk nog steeds is).
En verder, hoe help ik nu door de HD helemaal gek te maken omdat ik toevallig Mine-TV zo graag wil hebben.
Had er graag mijn medewerking aan verleend,
maar wat niet is; is voorlopig niet. Toch?

Ik zal de ontwikkelingen zeer zeker blijven volgen.
Er komt beslist een moment waarop Mine-TV officiëel zal worden geïntroduceerd.
Na een periode waarin jullie als pioniers zeer zeker je steentje hebben bijgedragen. :)

Profiel  

Berichttitel: aanvulling:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 20:04 
Site Admin

het is geen proef project meer hoor :wink: vanaf 1 januarie moet men gewoon 20 euro per maand betalen, iets wat mij persoonelijk tegen de borst aan stuit. er zijn nog legio problemen die nog niet zijn verholpen. programma gemist is nog niet op orde, filmdirect bied films aan die way to duur zijn en het zappen is nog zo traag als bagger. ohja en niet te vergeten...de box loopt nog te vaak vast!

overgens zijn verschillende punten wel al verbeterd, dat neemt niet weg dat ik het ronduit belachelijk vind dat je klanten laat betalen voor een product die maar voor 70% op orde is. ik heb ook laatst ( zie deze topic terug) aangekaart of de pilot omtrend die nog lopende problemen verlengt wordt? het antwoordt werd niet gegeven. ook is en grote punt tot discusie dat kpn tele2-voetbal aanbiedt voor hun digitenne voor 6 euro per maand en bij mine moeten de mensen ineens 10 euro per maand gaan betalen...slaat dus compleet nergens op :evil:

ikzelf ben er nog niet over uit de betaling te doen gaan doen als de rekening valt. ik vind dat er nog veel werk te verzetten is voordat mine landelijk kan uitrollen. en tot die tijd horen klanten gewoon gratis gebruik te kunnen maken van dit product.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 22:44 

Ik lees hier ook dat de afstand tot de centrale van belang is. Die van mij is bijna 2 km. Ik kom bij de postcodecheck door de 'keuring' . Kan ik daar van op aan??
Bovendien lees ik hier (en daar) wel meerdere problemen, zoals installatie, teletekstproblemen, uitzending gemist, lang wachten op aansluiting etc. Zijn er ook positieve verhalen van mensen waarbij het gewoon in 1x lukt om beeld te krijgen?? Ik heb nl wel belangstelling (nu satelliet) maar ik wil niet van de regen in de drup komen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 22:59 
Site Admin

edske schreef:
Ik lees hier ook dat de afstand tot de centrale van belang is. Die van mij is bijna 2 km. Ik kom bij de postcodecheck door de 'keuring' . Kan ik daar van op aan??
Bovendien lees ik hier (en daar) wel meerdere problemen, zoals installatie, teletekstproblemen, uitzending gemist, lang wachten op aansluiting etc. Zijn er ook positieve verhalen van mensen waarbij het gewoon in 1x lukt om beeld te krijgen?? Ik heb nl wel belangstelling (nu satelliet) maar ik wil niet van de regen in de drup komen.

De afstand tot de centrale mag naar mijn informatie maximaal 1300 en nog wat meter zijn. Daarboven is het niet mogelijk. Ik las laatst en bericht op een ander niet nader te noemen forum en bericht van een klant die kwam wèl door de postcode check maar kreeg even later een brief waarin en afwijzing stond vanwege een te grote afstand tot de centrale.

Dus ik vrees grote vrezen dat u niet in aanmerking komt, maar zou het gewoon proberen!

De installatie is een peulenschil, kastje uit de verpakking even op kamer temperatuur laten komen! (jaja lijkt op een goede wijn :lol: ) vervolgens stekker erin kabel aansluiten tot aan de experia-box en dan even de 2de lijn mine bellen en die helpen telefonischs mee met het correct aansluiten (is gratis via 08000505). Hier was het binnen 20 min helemaal kant en klaar en draaide het goed.

De aansluiting KAN lang op zich laten wachten indien de huidige provider de order niet goed doorzet (vaak gehoord probleem) indien dit wel gebeurd dan is het met een beetje geluk binnen 3/4 weken gerealiseerd. U krijgt voor het pakket een brief met daarin de pincodes en aansluitgegevens, daarna ontvangt u het pakket. De rest heb ik net al beschreven.

Problemen zijn er altijd met een nieuw product natuurlijk. Het probleem met teletekst is bekend en wordt hard aan gewerkt. Dat geld ook voor uitzending gemist en filmdirect.

Voor de mensen die op safe willen spelen raad ik aan het geheel nog even te laten bezinken. voor die mensen die kraakhelder tv beeld willen hebben met leuke aanvullende gadgets..zeker doen! ik verwacht zelf dat mine volledig goed draait medio juli 2007.

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 13:40 

bedankt voor het antwoord. Gewoon proberen zeg je, maar als ik me aanmeld, de boel in huis heb (heb nu internetplusbellen via Planet) en ik heb geen beeld, schiet het ook niet op.
Ik heb zojuist de bevestiging van het opzeggen van canal digitaal in huis vanaf augustus, dus zoek iets. Vooral de voetbalgelden in vergelijking met bv digitenne of mine, (via de sat 20 euro) stuit mij tegen de borst.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]