Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 18:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 23:37 

Laat anders eens even weten of het over een week of 2 nog zo werkt als op dit moment :?:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 11:22 

Maarten schreef:
Laat anders eens even weten of het over een week of 2 nog zo werkt als op dit moment :?:

:) Zal ik zeker doen! Beste wensen voor het nieuwe jaar!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2007 16:02 

Dit wordt een beetje off topic maar niet oninteressant. althans, ik keek er van op. Na alle ellende - en vooral de manier waarop Planet ermee om is gegaan - en ondanks het feit dat alles nu redelijk werkt, waarbij ik wel de wpa beveiliging in wep om heb moeten zetten na enige dagen, heb ik de knoop doorgehakt: over 2 maanden loopt mijn kontrakt af en ik ga weg bij IPB/Planet.
Maar nu het volgende: ik kan m'n oude nummer behouden, maar dat kan pas als IPB van die lijn af is, en pas dan kan ik me evt. bij een andere provider aanmelden voor adsl. D.w.z. zo'n 3 weken geen (snel) internet en met mijn recente ervaringen in het achterhoofd is het nog maar de vraag of telefonie het meteen goed zal doen...
Alternatief: een nieuwe lijn (44,55 euro), een nieuw nummer, monteur aan huis (75 euro) en een tijdje een dubbele abonnement.

IPB blijkt dus moeilijk (werkend) te krijgen of te houden in mijn geval, maar er vanaf komen is blijkbaar helemaal een hels karwei. Is/was dit bekend bij eenieder?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2007 18:51 

Het probleem van dit moment zit hem in het digitale gedeelte van de telefonie.In de toekomst zal switchen zeker anders gaan want analoog is een langzaam uitstervende dienst.(BT in de UK hebben al aangegeven dat over een aantal jaren analoog niet meer mogelijk is ?!)
Drie weken zonder adsl kan ik niet beamen maar kan ook wel eens even lekker zijn toch :wink:

Al met al is het begrijpelijk dat je er de neus van vol hebt maar het is niet iets de KPN's maar voor de hele sector.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2007 20:59 

Jammer Wshades dat je met KPN kapt.
Want als ik zo om me heen mijn oren te luisteren leg,
hoor ik van andere providers nog veel meer ellende.
Ook ik heb problemen gehad en nog steeds, maar
desondanks blijf ik toch bij KPN/Planet.
Ik ben er van overtuigd dat men er alles aan doet om
de problemen op te lossen.
Aan de Helpdeskmedewerkers ligt het zeker niet.
95% van de IPB-klanten heeft geen problemen.
Zo ist wel.
Dus wij zijn gewoon de pineut. Helaas.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2007 23:33 

koor schreef:
Jammer Wshades dat je met KPN kapt.

Ik blijf bij KPN, maar ga weer analoog.
koor schreef:
Want als ik zo om me heen mijn oren te luisteren leg, hoor ik van andere providers nog veel meer ellende.
Ook ik heb problemen gehad en nog steeds, maar desondanks blijf ik toch bij KPN/Planet.

Als Planet/KPN/IPB anders met m'n problemen om waren gegaan, me niet alles bij elkaar uren lang voor niks in de wacht hadden gehouden, niet bijna bot hadden gereageerd op e-mails, me niet aldoor naar servicenummers hadden verwezen waar men mij tóch ook niet helpen kon, me kortom na 12 jaar klant te zijn geweest een beetje serieus hadden genomen... enfin, lees het hele verhaal hier maar na als je er zin in hebt... dan was ik ook bij Planet gebleven en had ik ook het geduld opgebracht te wachten tot IPB op rolletjes gaat lopen -want dat zal het snel, dat geloof ik ook. Maar nu overweeg ik XS4ALL omdat zij IMHO niet meer lijken te beloven dan ze waar kunnen maken - en als ze iets proberen noemen ze het 'experimenteel'... da's wel zo eerlijk, en duidelijk.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 00:51 

Oké HuGo, analoog dan weer.
dus je blijft bij KPN.

Ik begrijp je wel hoor.
Heus, maar er zijn ook andere kanten.
En dat probeerde ik even onder de aandacht te brengen.
Maar schiet je dan wel op met een provider die zegt
dat het nog niet helemaal tof is?????

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 10:37 

Ik denk dat het veel rust had gegeven indien Planet/KPN na de invoering van de firmware-update van November en de omzettingen van netwerken/centrales enz. en na geconstateerd te hebben dat er echt veel mis was gegaan - waarom zouden de helpdesks het anders zo druk hebben? - een verklaring op hun sites hadden gezet met de strekking: we hebben gemerkt dat er n.a.v. recente aanpassingen en updates veel klanten gedupeerd zijn, we doen er alles aan om hun klachten zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wie de volgende klachten (en dan een opsomming) herkent, kan kontakt opnemen met het volgende telefoonnummer (nr) of mailen naar het volgende adres (e-mail adres) waar uw klacht met voorrang (d.w.z. meteen door de de 2de lijn - nvdr) behandeld zal worden. Omdat we onze (potentiële) klanten, onze dienstverlening en onze uitstekende reputatie serieus nemen, zullen we voorlopig de acquisitie van nieuwe klanten op een laag pitje c.q. stop zetten. Met excuses voor het ongemak hopen we de gedupeerden hiermee z.s.m. van dienst te kunnen zijn.

Dat had me uren 'in de wacht', het ontelbaar keren moeten verstrekken van NAW gegevens 'ter kontrole', het uitvoeren van volstrekt zinloze proceduretjes en het uitentreure moeten herhalen van mijn problemen kunnen besparen, met de daarbij gepaard gaande ergernissen, tijdverlies en ongemak. En dan laat ik de standaard e-mailtjes die ik gekregen heb voor het gemak maar even buiten beschouwing.

BTW ga ik, als dat mag, een nieuw topic straten over wat een hels avontuur het is als je wilt stoppen met IPB, want eigenlijk is dat ook van de gekke. En ik wou dat het al ergens te lezen was voor ik er zelf met scha en schande (en ik denk minimaal 6 telefoonjes heen en weer + wachttijden) achter kwam.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]