Ondanks mijn grote bezwaren dat de sla5520 geen wpa2 ondersteund was ik enigszins wel gefascineerd geraakt door dit toestel. Dus even gekeken op marktplaats en daar werden er wel een aantal aangebonden in prijzen variërend van 50 tot 90 euro.
Gezien ik een echte krent ben (lol) ben ik gegaan voor iemand uit Uden die deze sla5520 verkocht voor 50 euro! Dus vanavond om 23.00 uur met en vriend in de auto gekropen en dat ding opgehaald. Ook deze verkoper had hem via planet die deze sla`s gratis weg gaf bij het aanschaffen van ibp.
Natuurlijk moest ik er gelijk even mee stoeien dus hop die cd-rom erin even de software geïnstalleerd en daarna het apparaat aangesloten. Je dient wel even de ssid kenbaar te maken daarna is het een peulenschil.
Misleidend is dat planet in een pdf formulier suggereert dat het beter is media connect te gebruiken inplaats van de Phillips software omdat deze laatste geen beveiligde muziek kan afspelen. Dat is niet waar want media connect bied alleen ondersteuning aan de sla5500 en niet aan de 5520 dus mocht u nog aan de slag moeten met dit toestel houd dit even in de gaten.
Waar ik nog niet uitben is de software update in het toestel. Die geeft aan dat er nieuwe software beschikbaar is maar daarna kan je niets doen. Heb alles geprobeerd maar tot een oplossing toch deze software te installeren ben ik helaas niet gekomen.
Verder is het een leuke gadget dat je misschien als ibp liefhebber gewoon MOET hebben.
Design is mooi compact en neemt weinig ruimte in beslag. De installatie is een peulenschil en is perfect geregeld door Phillips.
Nu nog even ontdekken HOE (??) ik die software update er in krijg dan ben ik tevreden. En als Phillips ook nog even een wpa2 update doorvoert ben ik in de wolken

.
Groet Marcel (die nu echt toch gaat slapen

)