Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 16:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2007 17:26 

Er was een administratieve fout gemaakt las ik ergens.

Alle niet geleverde Philips toestellen worden binnen 2 week alsnog bezorgd.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2007 21:08 

Er zijn klanten die een brief hebben ontvangen dat de ingekochte toestellen op zijn en dat de klant een bedrag krijgt waarmee een andere telefoon gekocht kan worden. Vreemd verhaal. :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2007 19:54 

blizzaa schreef:
Er was een administratieve fout gemaakt las ik ergens.

Alle niet geleverde Philips toestellen worden binnen 2 week alsnog bezorgd.

Dat ging over de Chicago 700S

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 jun 2007 23:31 
Site Admin

ik wil technisch nog mee geven dat de sla5520 geen wpa2 ondersteund alleen wpa-psk. voor velen is deze beveiliging voldoende maar het was de aanleiding voor mij deze sla5520 niet aan te schaffen. vind het ook en minpuntje van phillips dat ze en draadloos apparaat op de markt brengen die dit niet ondersteund terwijl de overgang naar wpa2 al in volle gang is. en update voor de sla5520 zodat deze alsnog wpa2 aankan zit er helaas niet in.

dus mensen die deze sla5520 binnen krijgen en hun beveiliging op wpa2 hebben staan die dienen hun box aan te passen naar wpa-psk.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 jun 2007 04:11 
Site Admin

Ondanks mijn grote bezwaren dat de sla5520 geen wpa2 ondersteund was ik enigszins wel gefascineerd geraakt door dit toestel. Dus even gekeken op marktplaats en daar werden er wel een aantal aangebonden in prijzen variërend van 50 tot 90 euro.

Gezien ik een echte krent ben (lol) ben ik gegaan voor iemand uit Uden die deze sla5520 verkocht voor 50 euro! Dus vanavond om 23.00 uur met en vriend in de auto gekropen en dat ding opgehaald. Ook deze verkoper had hem via planet die deze sla`s gratis weg gaf bij het aanschaffen van ibp.

Natuurlijk moest ik er gelijk even mee stoeien dus hop die cd-rom erin even de software geïnstalleerd en daarna het apparaat aangesloten. Je dient wel even de ssid kenbaar te maken daarna is het een peulenschil.

Misleidend is dat planet in een pdf formulier suggereert dat het beter is media connect te gebruiken inplaats van de Phillips software omdat deze laatste geen beveiligde muziek kan afspelen. Dat is niet waar want media connect bied alleen ondersteuning aan de sla5500 en niet aan de 5520 dus mocht u nog aan de slag moeten met dit toestel houd dit even in de gaten.

Waar ik nog niet uitben is de software update in het toestel. Die geeft aan dat er nieuwe software beschikbaar is maar daarna kan je niets doen. Heb alles geprobeerd maar tot een oplossing toch deze software te installeren ben ik helaas niet gekomen.

Verder is het een leuke gadget dat je misschien als ibp liefhebber gewoon MOET hebben.

Design is mooi compact en neemt weinig ruimte in beslag. De installatie is een peulenschil en is perfect geregeld door Phillips.

Nu nog even ontdekken HOE (??) ik die software update er in krijg dan ben ik tevreden. En als Phillips ook nog even een wpa2 update doorvoert ben ik in de wolken :P .

Groet Marcel (die nu echt toch gaat slapen :) )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 jun 2007 22:08 
Site Admin

even korte update:

na wat leeswerk via google>sla5520 heb ik de firmware kunnen upgraden :D het is nml zo dat je de sla5520 eerst moet registeren via gebruikersrechten in het menu van de sla5520. daar eerst een e-mail adres opgeven dan even naar je pc toelopen e-mail openen de link aanklikken en daarna kan je na +-2 uur de sla5520 gewoon updaten naar de nieuwe bootversie 3 :wink:

hou wel rekening ermee dat alles daarna opnieuw moet worden ingevoerd, dus wpa code en dergelijke.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 20:06 

In plaats van de software die Philips meelevert kun je ook een kijken naar Twonkymedia ( htttp://www.twonkyvision.com ) Ik heb ook een sla5520 (niet van planet overigens) en gebruik al tijden Twonkymedia. Een erg uitgebreid pakket. Is overigens niet gratis.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 20:29 
Site Admin

ik ken dat programma :wink: maar ik moet even terug komen op een eerdere uitspraak dat media connect alleen werkt onder de sla5500 maar dat is niet waar.(hè dat rijmt :lol: ) veel verschillende verhalen doen zich de ronde op het internet waarop uit geleid mag worden dat dit ook niet werkt. echter dat doet het dus wel :oops:

dus ik heb de eigen software van phillips verwijdert en maak verder gebruik van media connect. voordeel is dat je geen extra opstart en proces programma`s erbij krijgt.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 jun 2007 15:51 
Site Admin

geloof het of niet...hij staat alweer op marktplaats 8) waarom? ja soms kom je iets tegen waar je veel meer aan hebt, in mijn geval was dat de sitecom wl-124 media player :o

met deze sitecom wl-124 kan je net als de sla5520 mp3`s afspelen, maar grote gebrek is dat je geen video/foto,s/video`s kan afspelen :( en dat kan met deze sitecom dus wel.

dus boeltje geinstalleerd draadloos op de eb en voila ik kan alles streamen vanaf de pc draadloos naar mijn tv! nog een voordeel op de sla5520 is dat je deze sitecom wèl wpa2-eas kan installen op je netwerk wat je veiligheid weer wat vergroot :wink:

groet marcel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]