wstolk schreef:
Zeker wel weet ik andere wegen wel, maar als dealer wil je toch wel mening weten van andere gebruikers.
Andere wegen zoals dealer ingangen zijn overvol, en zelf ik kom er niet meer tussen.
Op dit forum vind ik veel informatie waar ook ik (dealers dus) wat mee kunnen. En ik hoop ook mensen te kunnen helpen. Maar goed blijkbaar niet helemaal welkom.
Wat ik graag wil weten is of al die verhalen (een gedeelte kan ik al bevestigen) zoals vandaag bijv in het AD of die spelen bij veel mensen.
Zoals elk bedrijf wil is tevreden klanten en daarom wil ik er achter komen (ik hoopte via dit forum) of het voor mij zelf (zonder daar over te posten/bedrijfsnamen te noemen) zin heeft om door te gaan met IPB.
Ik hoor wel of dit wel/niet mag op dit forum
Misschien reageerde ik wat kort door de bocht, maar je kan toch ook contact opnemen met andere dealers, je zult er best wel wat kennen denk ik. Verder is alle hulp hier natuurlijk van harte welkom, en de info die je hier kunt vinden maak er gerust gebruik van. Of je door wilt gaan met de verkoop van IPB, moet je denk ik nog even de tijd geven, naar mijn idee draait het de laatste tijd best stabiel, persoonlijk heb ik het al in gebruik vanaf 9 maart dit jaar, en heb er echt nog geen probelemen mee gehad behoudens de grote storing van een tijd geleden. Het werkt hier echt perfecto. Verder is het natuurlijk ook zo dat je op fora meestal een groep ontevreden gebruikers treft, de tevreden gebruikers laten meestal jammer genoeg niet van hun horen. Heb wel eens gelezen dat erop de pakweg 160.000 gebruikers er ongeveer 10.000 zijn dit problemen hebben. Dat artikel in het AD is dat ook op internet te lezen, zoja zou je het dan even kunnen linken.