Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 19 jun 2025 22:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 10 okt 2006 15:47 

Hallo,

Ik heb een vraag aan iedereen van dit forum.

Ik ben dealer van KPN (KPN, XS4ALL, PLANET en HETNET). Ook IPB lever ik. De laatste tijd gaat bijna elke aanvraag fout. Het is een zooi bij KPN.
Zijn er hier meer dealers die het zelfde ervaren? of mensen die het in hun vrije tijd doen?

Ik hoor het wel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 10 okt 2006 16:21 

Misschien is zooi iets nader te specificeren want het is nu zo algemeen !

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 10 okt 2006 16:50 
Erelid

Als je inderdaad dealer bent en dat klopt wel volgens je mailadres, denk ik toch dat je hier niet op de goede plaats zit, met je vraag, aangezien dit geen forum is voor dealers met klachten maar voor gebruikers van IPB. Als dealer zijnde moet je toch wel een andere weg weten om met je klacht terecht te kunnen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 10 okt 2006 17:19 

Zeker wel weet ik andere wegen wel, maar als dealer wil je toch wel mening weten van andere gebruikers.

Andere wegen zoals dealer ingangen zijn overvol, en zelf ik kom er niet meer tussen.

Op dit forum vind ik veel informatie waar ook ik (dealers dus) wat mee kunnen. En ik hoop ook mensen te kunnen helpen. Maar goed blijkbaar niet helemaal welkom.

Wat ik graag wil weten is of al die verhalen (een gedeelte kan ik al bevestigen) zoals vandaag bijv in het AD of die spelen bij veel mensen.

Zoals elk bedrijf wil is tevreden klanten en daarom wil ik er achter komen (ik hoopte via dit forum) of het voor mij zelf (zonder daar over te posten/bedrijfsnamen te noemen) zin heeft om door te gaan met IPB.

Ik hoor wel of dit wel/niet mag op dit forum

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 10 okt 2006 20:56 
Erelid

wstolk schreef:
Zeker wel weet ik andere wegen wel, maar als dealer wil je toch wel mening weten van andere gebruikers.

Andere wegen zoals dealer ingangen zijn overvol, en zelf ik kom er niet meer tussen.

Op dit forum vind ik veel informatie waar ook ik (dealers dus) wat mee kunnen. En ik hoop ook mensen te kunnen helpen. Maar goed blijkbaar niet helemaal welkom.

Wat ik graag wil weten is of al die verhalen (een gedeelte kan ik al bevestigen) zoals vandaag bijv in het AD of die spelen bij veel mensen.

Zoals elk bedrijf wil is tevreden klanten en daarom wil ik er achter komen (ik hoopte via dit forum) of het voor mij zelf (zonder daar over te posten/bedrijfsnamen te noemen) zin heeft om door te gaan met IPB.

Ik hoor wel of dit wel/niet mag op dit forum
Misschien reageerde ik wat kort door de bocht, maar je kan toch ook contact opnemen met andere dealers, je zult er best wel wat kennen denk ik. Verder is alle hulp hier natuurlijk van harte welkom, en de info die je hier kunt vinden maak er gerust gebruik van. Of je door wilt gaan met de verkoop van IPB, moet je denk ik nog even de tijd geven, naar mijn idee draait het de laatste tijd best stabiel, persoonlijk heb ik het al in gebruik vanaf 9 maart dit jaar, en heb er echt nog geen probelemen mee gehad behoudens de grote storing van een tijd geleden. Het werkt hier echt perfecto. Verder is het natuurlijk ook zo dat je op fora meestal een groep ontevreden gebruikers treft, de tevreden gebruikers laten meestal jammer genoeg niet van hun horen. Heb wel eens gelezen dat erop de pakweg 160.000 gebruikers er ongeveer 10.000 zijn dit problemen hebben. Dat artikel in het AD is dat ook op internet te lezen, zoja zou je het dan even kunnen linken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2006 19:58 

Hier een gebruiker van het eerste uur... 4 juli 2005. Alleen de eerste paar maanden last van kinderziekten gehad. Draait nu meer dan een jaar probleemloos. Prima Internet en Telefonie. Ook met de HD van KPN.

Die zelfde ervaring hebben kennissen in Zwolle en Amersfoort ook.

Ik ben dan ook een positieve gebruiker. Ben zeer tevreden met het produkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2006 22:19 

Heb het sinds augustus draaien. Ben dus nog een groentje, maar mijn aanvraag verliep prima (had de spullen binnen 3 weken in huis en draaiend) en ook de werking is buitengewoon.

Niks te klagen hier.

Profiel  

Berichttitel: ook tevreden...maar...
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 00:07 
Site Admin

ook ik ben een ultiem tevreden gebruiker. nooit geen uitval gehad op de grote storingen na dan. verder nogmaals alles pico bello.

maar vind het wel alsnog extreem jammer dat mine nog steeds niet beschikbaar is via ipb :( zou voor mij de ultieme aanvulling zijn op ipb, maar wie weet per 1 januari????

groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 09:09 

marcel234 schreef:
ook ik ben een ultiem tevreden gebruiker. nooit geen uitval gehad op de grote storingen na dan. verder nogmaals alles pico bello.

maar vind het wel alsnog extreem jammer dat mine nog steeds niet beschikbaar is via ipb :( zou voor mij de ultieme aanvulling zijn op ipb, maar wie weet per 1 januari????

groet marcel.

Was er niet nog een probleem dat Mine alleen kon icm telefoon OF internet en niet alle drie?

Of wordt dat ook einde van dit jaar verholpen?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 10:33 

Voorlopig is een combinatie IPB en Mine niet mogelijk.Wanneer dit wel kan is voor zover mij bekent nog geheel onduidelijk.Het is eerst zaak om Mine goed werkend in de markt te zetten en dan verder te kijken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 15:06 

marcel234 schreef:

mine werkt niet icm de Siemens SX551 en SX552 (huidige PSTN- en ISDN-Experiabox). KPN gaat binnenkort een nieuw modem uitrollen, de Speedtouch 780WL. hiermee gaat het wel mogelijk worden. de uitrol zit momenteel in een testfase, maar zal hopelijk in de komende tijd in de volgende fase komen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 15:08 
Site Admin

betekent dus dat ipb-ers die over willen naar mine tv automatisch een nieuw modem krijgen! is ook een manier :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 18:44 
Erelid

In de nieuwe gebruikers handleiding die hier op het forum staat, spreken ze al wel over mine tv via de siemens, dus wie moet je nu geloven???

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 18:48 

Willy schreef:
In de nieuwe gebruikers handleiding die hier op het forum staat, spreken ze al wel over mine tv via de siemens, dus wie moet je nu geloven???

Documentatie en of handleidingen worden mi pas veel later aangepast.Het modem is ook nog niet uit de testfase.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 18:58 
Erelid

Nou mocht het waar zijn bij deze al wat info over die speedtouch.

http://www.callvoip.nl/product_info.php?products_id=146

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]