Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 26 jun 2025 13:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 23:25 
Offline

Geregistreerd: za 25 nov 2006 22:43
Berichten: 10
als ik de telefoon aansluit op de experiabox krijg ik wel een kiestoonmaar kan blijkbaar niet bellen
als ik naar 1369 bel hoor ik een klik en dan niks meer
de bedrading is goed aangesloten wel 5 keer gekontroleerd
ik heb een profoon dect 1000 telefoon
wie weet raad


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 dec 2006 02:45 
Offline

Geregistreerd: zo 11 jun 2006 23:28
Berichten: 14
- welke experiabox heb je, de siemens of de thomson ??

- brandt het voip lampje (siemens) of voice (thomson) ?

- kun je 06 nummers bellen ?
zoja, dan is het waarschijnlijk toch niet goed aangesloten.

- heb je nog nummers voorgeprogrammeerd staan in je telefoon ?

- heb je de Experiabox al eens direct op de hoofdaansluiting aangesloten en dan geprobeerd te bellen ?

Als je dit alles hebt gecheckt dan is het verstandig om even contact op te nemen met de servicedesk, succes !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 dec 2006 12:03 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
harry500 schreef:
ik heb een profoon dect 1000 telefoon
wie weet raad


Ter aanvulling gebruik eens een ander niet dect toestel en kijk of het dan wel gaat lukken ?!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 dec 2006 21:56 
Offline

Geregistreerd: ma 04 dec 2006 00:21
Berichten: 17
heb t zelfde probleem

ik heb een thomson experiabox ( zwart)
alles brand aan lichtjes behalve dan usb die gebruik ik nog niet
heb meerdere telefoon gebruikt
kan geheel niet naar buiten bellen wel gebeld worden ( zelf met mobiel geprobeerd)


helpdesk probeer die eens te pakken te krijgen ?
ja met een mobiele telefoon en 30 euro lichter
ja meneer we bellen u binnen 24 uur terug dat was 2 dgn geleden

plus punt ...... internet gaat lekker probleemloos dat wel hahhahaah


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 dec 2006 23:02 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Een harde reset geven wil wel eens helpen, zie ook:

viewtopic.php?t=1341

viewtopic.php?t=1379


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 dec 2006 23:40 
Offline

Geregistreerd: zo 21 mei 2006 12:15
Berichten: 106
Woonplaats: Appelscha
Afgelopen zaterdag de Tomson Speedtouch aangesloten bij mijn zwager.
Internet doet het, telefoon doet het maar dan op de splitter aangesloten anders doet hij het niet. 1369 gebeld,dit nummer is niet in gebruik. Vanavond 0800 0407 gebeld en een ticket laten maken. Volgens de medewerker deden alle lampjes het maar dat wist ik al. Binnen 72 uur word mijn zwager terug gebeld, ben erg benieuwd. Ikzelf ben wel tevreden over het IPB gebeuren maar dat heb ik al eerder aangegeven in dit forum. Ik zie dat er veel IPB gebruikers problemen hebben maar die heb ik sinds augustus niet meer, knock knock even afkloppen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 dec 2006 23:52 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Moroni schreef:
Internet doet het, telefoon doet het maar dan op de splitter aangesloten anders doet hij het niet. 1369 gebeld,dit nummer is niet in gebruik.

Een VRS(happy) call 1369 kan je alleen maken via de EB(VoIP). Op een gewone analoge of ISDN lijn krijg je uiteraard te horen dat het nummer niet in gebruik is, omdat het nummer alleen bekend is in de VoIP centrale.

Na een harde reset ongeveer een half uur wachten voordat je 1369 belt.
Werkt een harde reset niet, dan de helpdesk bellen. :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 dec 2006 23:57 
Offline

Geregistreerd: ma 04 dec 2006 00:21
Berichten: 17
heb al een paar maal harde reset gedaan en meer dan 1/2 uur gewacht zelfs 7 uuur gewacht maar ook dat heeft helaas niets geholpen , toch maar wachten op t telefoontje van de monteur oid

jammer was met goede moed begonnen aan ipb maar nu ff niet meer
hoop dat t terug komt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 09:32 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
mimarron schreef:
heb al een paar maal harde reset gedaan en meer dan 1/2 uur gewacht zelfs 7 uuur gewacht maar ook dat heeft helaas niets geholpen , toch maar wachten op t telefoontje van de monteur oid

jammer was met goede moed begonnen aan ipb maar nu ff niet meer
hoop dat t terug komt


Anders toch nog maar even zelf opnieuw contact opnemen en de goede moed niet laten zakken !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 19:54 
Offline

Geregistreerd: zo 21 mei 2006 12:15
Berichten: 106
Woonplaats: Appelscha
Gisteravond kon mijn zwager nog steeds niet bellen met 1369, heb 0800 0407 gebeld en het probleem voorgelegd. Er is een ticket aangemaakt voor het probleem, afwachten maar weer.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 dec 2006 09:38 
Offline

Geregistreerd: ma 04 dec 2006 00:21
Berichten: 17
ben gister eindelijk terug gebeld door monteur

vanaf centrale een reset gedaan en een uurtje later werkt mn telefoon
hoorde alleen dat ik mijn telefoon centrale niet meer kan gebruiken jammer maar helaas
belangrijkste is het werkt


pffffff

nog een vraag zal ik ook elders stellen maar :

online gamen en via xbox of playstation chatten en gamen vergt dat bepaalde instellingen ?



groetjes en bedankt voor de adviezen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 dec 2006 10:05 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Jeps dan moet je de zogenaamde poorten open zetten naar jouw specifieke apparaat, in jouw geval de XBOX.

Moet je even zoeken dan kom je een heel eind, toevallig loopt er een topic over portforwarding.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 dec 2006 15:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
mooi dat het voor 1 van de gebruikers is opgelost.
hoe is eigenlijk de stand van zaken bij de topicstarter harry500?

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 dec 2006 23:17 
Offline

Geregistreerd: za 25 nov 2006 22:43
Berichten: 10
heb gisteren meer als een uur aan de telefoon gehangen met Planet en ze zullen binnen 3 dagen terugbellen
dus nog maar ff wachten


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2006 18:41 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
harry500 schreef:
heb gisteren meer als een uur aan de telefoon gehangen met Planet en ze zullen binnen 3 dagen terugbellen
dus nog maar ff wachten


4dagen kan je wel op rekenen..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling