Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 26 jun 2025 18:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Helpdeskmedewerker
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 17:07 

Momenteel zit ik in de WW en mijn roots liggen in de automatisering.
Nu kan ik via diverse bureau’s aan het werk als helpdeskmedewerker , bij KPN IPB, en trust me ik weet er wel wat van af. Alleen kan ik al mijn opleidingen niet terugverdienen voor die simpele € 8,05 bruto die ze bieden. En dan na 3 of 6 maanden als de ergste problemen voorbij zijn een trap onder m’n kont krijgen nee dank je! Psychische zorg word in mijn AV pakket maar vergoed tot € 450,- :roll:

Maar PZ van KPN een berichtje mijn kant op en misschien komen we eruit?

Profiel  

Berichttitel: Re: Helpdeskmedewerker
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 17:43 

JanE_NL schreef:
Momenteel zit ik in de WW en mijn roots liggen in de automatisering.
Nu kan ik via diverse bureau’s aan het werk als helpdeskmedewerker , bij KPN IPB, en trust me ik weet er wel wat van af. Alleen kan ik al mijn opleidingen niet terugverdienen voor die simpele € 8,05 bruto die ze bieden. En dan na 3 of 6 maanden als de ergste problemen voorbij zijn een trap onder m’n kont krijgen nee dank je! Psychische zorg word in mijn AV pakket maar vergoed tot € 450,- :roll:

Maar PZ van KPN een berichtje mijn kant op en misschien komen we eruit?

Hmmmm dit is geen KPN forum hoor dus de kans dat een medewerker van PZ jouw een bericht je stuurt ;-) = null. Maar misschien kan je ze zelf een brief sturen?

Trouwens welke opleiding, gerelateerd aan IPB?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 21:00 

@Jane_NL:Idd lastig,maar het forum is naar onze mening niet de plek om dit soort zaken aan de orde te stellen.Vandaar dat we het topic sluiten en hopen dat je snel een nieuwe uitdagende baan zult vinden.

Succes gewenst.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]