Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 26 jun 2025 14:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 17:13 
Offline

Geregistreerd: do 07 dec 2006 13:37
Berichten: 3
Tot 8 november waren we een enthousiast IPB gebruiker. Geen echo's, geen uitval en een prima geluid.
En toen was het opeens afgelopen. Geen ADSL; geen telefoon. Op 11 november doorverbonden met de tweede lijn. Daar bleek dat het profiel opnieuw ingevoerd moest worden (de SIP-gegevens). Dat zou de afdeling MPX gaan doen. Met twee dagen zou dat klaar zijn. Na vier dagen had ik weer ADSL, maar geen telefoon. We zijn nu vier weken verder en ik heb nog steeds geen telefoon.
Uiteraard bel ik regelmatig met de eerste lijn. Maar zij kunnen het probleem niet oplossen. Het lukt mij niet om in contact te komen met degenen die het probleem wel kunnen oplossen.

Hebben jullie enige idee hoe ik dit probleem aan kan pakken?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 17:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
bel met 0800-0407 (gratis) en geef aan dat het wachten nu wel lang genoeg heeft geduurd en doorverbonden wordt met de 2e lijn en dat het daar direct wordt opgepakt.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 18:25 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
allwheels schreef:
Het lukt mij niet om in contact te komen met degenen die het probleem wel kunnen oplossen.

Hebben jullie enige idee hoe ik dit probleem aan kan pakken?


Probeer het eens vanavond na 22.00,je komt dan direkt bij de tweedelijns terecht,daar hoort het ook thuis en zou ook op te lossen moeten zijn !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 18:54 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
jwagenaar schreef:
bel met 0800-0407 (gratis) en geef aan dat het wachten nu wel lang genoeg heeft geduurd en doorverbonden wordt met de 2e lijn en dat het daar direct wordt opgepakt.


Hmmm in tegen stelling tot eerder vermelde berichten is de nieuwe werkwijze van KPN nu:
-Er wordt niet meer doorverbonden naar 2e lijn (doen geen inbound meer)
-Klant wordt binnen 24uur teruggebeld door 2e lijn (outbound)

En maandag gaan ze mijn EB 780 vervangen, steeds zijn SIP gegevens kwijt welke hij van de TSM server hoort te krijgen. En jaja applaus waard, ik ben door KPN voor het eerst en binnen de 24uur teruggebeld!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 20:09 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Wat Radar al niet voor wind doet waaien ?!

Verder zijn er op de achtergrond ook nog de nodige migraties die plaatsvinden dus een nieuw produkt,een nieuw modem en wat zich daar achter allemaal afspeelt.De kans dat er dus iets niet goed gaat is reeel. :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 21:55 
Offline

Geregistreerd: do 07 dec 2006 13:37
Berichten: 3
In de afgelopen vier weken heb ik regelmatig aan de eerste lijn gevraagd om een berichtje aan MPX te sturen om mij terug te bellen. Tot dusver heb ik niks gehoord. (Gisteren werd ik doorverbonden met de tweede lijn, maar dat lukte niet omdat het te druk was. Vandaag mocht het niet meer(wopper))
Bedankt voor jullie reacties. Vanavond na 10:00 zal ik het nog eens proberen (maarten). Ik houd jullie op de hoogte.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 22:22 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
gewoon vandaag bellen (ik gisteren) en werd binnen 24uur gebeld. Er komen verbeteringen!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 09 dec 2006 12:08 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Je wordt niet terug gebeld door de 2elijn binnen 24uur als je ticket bij MPX ligt.. Dat moet je echt afwachten en kan soms weken duren...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2006 23:22 
Offline

Geregistreerd: do 07 dec 2006 13:37
Berichten: 3
Geprobeerd tussen 10 en 11:00 's avonds te bellen. Niet gelukt, ik kreeg telkens de melding dat alles overbezet was, waarna de verbinding verbroken werd.

blizzaa schreef:
Je wordt niet terug gebeld door de 2elijn binnen 24uur als je ticket bij MPX ligt.. Dat moet je echt afwachten en kan soms weken duren...
Mijn ticket ligt al vier weken bij MPX. Die afdeling is afgeschermd. Ik kan geen contact met ze opnemen, maar ze nemen ondanks meerdere SOS"jes ook geen contact met mij op.

Opvallend vind ik dat niemand het vreemd vind dat ik al vier weken geen telefoon meer hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2006 23:42 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Het is idd belachelijk dat je al 4week niet bereikbaar bent.
Zou ook om een flinke tegemoetkoming gaan vragen..

De MPX heeft geen doorlooptijden, en hebben maar weinig mensen geloof ik, de 1e lijn bellen heeft geen enkel nut, omdat die niets voor je kunnen doen.
Het enige wat je helaas kunt doen is een telefoontje afwachten van de MPX.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2006 23:48 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
blizzaa schreef:
Je wordt niet terug gebeld door de 2elijn binnen 24uur als je ticket bij MPX ligt.. Dat moet je echt afwachten en kan soms weken duren...


Je hebt:

-1e lijn
-2e lijn (multiplay desk)
-3e lijn (expert team)
-Case managment team (nieuw team wat zaken persoonlijk bezit en oplost nav klachten)

Zo zit het toch tegenwoordig of vallen groepen samen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 01:02 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
1e lijn ( multiplay helpdesk)
2e lijn ( multiplay servicedesk )
vanuit de 2e lijn kunnen ze je ticket doorzetten naar de "3e lijn"
MPX, een 2e monteur en nog een paar van dat soort dingen geloof ik.

case managements team is idd net nieuw, weet ik verder weinig van, alleen van tv eigenlijk..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 10:45 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
allwheels schreef:
Opvallend vind ik dat niemand het vreemd vind dat ik al vier weken geen telefoon meer hebt.


Er zijn vast wel mensen die dat een merkwaardige gang van zaken vinden maar dat is helaas zeer persoonsafhankelijk.Ik zou het gewoon nog een keer proberen in de avond vanaf 22.00 !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 11:01 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
naar mijn weten neemt de 2e lijn helemaal geen telefoon meer op en doen ze alleen nog outbound..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 11:08 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
blizzaa schreef:
naar mijn weten neemt de 2e lijn helemaal geen telefoon meer op en doen ze alleen nog outbound..


Nee absoluut niet.Laat in de avond krijg je ze rechtstreeks.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling