Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 24 jun 2025 14:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 16:26 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:21
Berichten: 11
IPB van kpn is diep triest.. Waarom !!!

Mijn vader is op 24-11-2006 overleden.
Ik ben bezig vanaf 28-11-2006 ipb (kpn) op tezeggen via 09000244
Maar nog steeds zonder succes (een ogenblik geduld aub)en verder kom ik niet.
Aan het bel schema hier onder kun je zien
Hoe lang ik er al mee bezig ben. ik vind dit gewoon een schande.

2006-11-28 17:00:06 485 sec 0316****** 09000244 0.81 euro
2006-11-28 18:02:50 2126 sec 0316****** 09000244 3.54 euro
2006-11-30 11:02:12 699 sec 0316****** 09000244 1.16 euro
2006-12-03 18:44:56 512 sec 0316****** 09000244 0.85 euro
2006-12-05 15:09:22 2938 sec 0316****** 09000244 4.90 euro

Ben ook al naar een primafoonwinkel geweest en die zeggen dat ze niets kunnen doen.
Je kunt alleen opzeggen via 09000244 1 1 2 1 helpdesk..
Schiet dus echt niet op die hele ipb van kpn.

Iemand nog 1 idee hoe ik van ipb afkom ???
Ik heb namenlijk een retournummer nodig voor het modem.

mvG Mario


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 16:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
dit is inderdaad in en in triest.
probeer het anders eens via http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515
veel sterkte ermee.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 16:55 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:21
Berichten: 11
jwagenaar schreef:
dit is inderdaad in en in triest.
probeer het anders eens via http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515
veel sterkte ermee.



Heb ik al gedaan..
Ik kreeg een email terug dat het toch alleen maar via 09000244 kon.
Dus ze nemen niet eens de moeite om mij terug te bellen en het te regelen voor mij.

Ik heb hier gelukkig niets met de kpn van doen en dat hou ik zo...
Heb er geen woorden voor hoe het gaat bij de (ipb)kpn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 17:30 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Gecondoleerd.

Het is niet de juiste weg, maar misschien kun je dit proberen. 0800 0407 optie prive en dan kiezen voor internerplusbellen. Nu is dit het storingsnummer, maar als je het misschien uitleg, en de medewerker is daar toe bereid en in staat, kan ie je intern doorzetten. En dan kost het niets.


In het verleden ben ik op deze wijze doorverbonden met de klantenservice. Niets in vergelijking met jouw situatie.

Sterkte.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 17:44 
Offline

Geregistreerd: di 15 aug 2006 20:13
Berichten: 18
Mariov123 schreef:
IPB van kpn is diep triest.. Waarom !!!

Mijn vader is op 24-11-2006 overleden.
Ik ben bezig vanaf 28-11-2006 ipb (kpn) op tezeggen via 09000244
Maar nog steeds zonder succes (een ogenblik geduld aub)en verder kom ik niet.
Aan het bel schema hier onder kun je zien
Hoe lang ik er al mee bezig ben. ik vind dit gewoon een schande.

2006-11-28 17:00:06 485 sec 0316****** 09000244 0.81 euro
2006-11-28 18:02:50 2126 sec 0316****** 09000244 3.54 euro
2006-11-30 11:02:12 699 sec 0316****** 09000244 1.16 euro
2006-12-03 18:44:56 512 sec 0316****** 09000244 0.85 euro
2006-12-05 15:09:22 2938 sec 0316****** 09000244 4.90 euro

Ben ook al naar een primafoonwinkel geweest en die zeggen dat ze niets kunnen doen.
Je kunt alleen opzeggen via 09000244 1 1 2 1 helpdesk..
Schiet dus echt niet op die hele ipb van kpn.

Iemand nog 1 idee hoe ik van ipb afkom ???
Ik heb namenlijk een retournummer nodig voor het modem.

mvG Mario



Ik denk toch, ondank onze goede relatie met de KPN, dat jij ook dit naar TrosRadar moet sturen. Dit is gewoon een heel naar iets. SCHAAM U DIEP KPN.

Alle betrokenen gecondoleerd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 19:43 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:21
Berichten: 11
Bernardo schreef:
Mariov123 schreef:
IPB van kpn is diep triest.. Waarom !!!

Mijn vader is op 24-11-2006 overleden.
Ik ben bezig vanaf 28-11-2006 ipb (kpn) op tezeggen via 09000244
Maar nog steeds zonder succes (een ogenblik geduld aub)en verder kom ik niet.
Aan het bel schema hier onder kun je zien
Hoe lang ik er al mee bezig ben. ik vind dit gewoon een schande.

2006-11-28 17:00:06 485 sec 0316****** 09000244 0.81 euro
2006-11-28 18:02:50 2126 sec 0316****** 09000244 3.54 euro
2006-11-30 11:02:12 699 sec 0316****** 09000244 1.16 euro
2006-12-03 18:44:56 512 sec 0316****** 09000244 0.85 euro
2006-12-05 15:09:22 2938 sec 0316****** 09000244 4.90 euro

Ben ook al naar een primafoonwinkel geweest en die zeggen dat ze niets kunnen doen.
Je kunt alleen opzeggen via 09000244 1 1 2 1 helpdesk..
Schiet dus echt niet op die hele ipb van kpn.

Iemand nog 1 idee hoe ik van ipb afkom ???
Ik heb namenlijk een retournummer nodig voor het modem.

mvG Mario



Ik denk toch, ondank onze goede relatie met de KPN, dat jij ook dit naar TrosRadar moet sturen. Dit is gewoon een heel naar iets. SCHAAM U DIEP KPN.

Alle betrokenen gecondoleerd.


Zo heb ik nu dus ook gedaan... bedankt voor de tip..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 19:56 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Check even je mailbox.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 21:48 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:21
Berichten: 11
Maarten schreef:
Check even je mailbox.


Bedankt Maarten zal het morgen ochtend gelijk even doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 22:11 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:21
Berichten: 11
Ik heb 2 dagen geleden via email gevraagd om het ipb account te beeindigen van mijn vader.
Ik heb even onder mijn vaders naam ingelogd (webmail) en trof deze email aan.
Een maand voor het eind van zijn contract termijn opzeggen.
Mijn vader heeft ipb op 25 mei 2006 gekregen.
Dus met andere woorden pas opzegbaar op 25 april 2007.

Wat een verschrikkelijke muts is die L C.



Geachte heer *********,

Naar aanleiding van uw bericht informeren wij u als volgt:

U dient een abonnement uiterlijk één maand voor het einde van de contracttermijn op te zeggen. U kunt uw abonnement opzeggen door te bellen naar de KlantenService van KPN 0900-0244(maandag t/m zondag van 08.00u tot 22.00u 10 eurocent per minuut).

Wij wensen u veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

Met vriendelijke groet,

L C
KPN

Edit:071206 21:31 naam van de persoon gewijzigd ivm privacy Maarten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 16:45 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:21
Berichten: 11
Maarten schreef:
Check even je mailbox.


Maarten ik heb gedaan wat in mijn pm stond.
Maar zelfs die dame die mij te woord stond kom mij niet eens doorschakelen.
Zij zelf stond ook intern in de wacht bij ipb.
Wat ik nu ga doen is ....
De experiabox opsturen naar het antwoordnummer 10090
Ik zal er een schrijven bij doen en een acte van overlijden van mijn vader.
En verder bekijken ze het er maar mee bij ipb.
Alle rekeningen etc die van de kpn(ipb) afkomen laat ik terug storten en blokkeren.

Maarten bedankt voor de PM maar zelfs zij hebben intern problemen.
Het is een zooitje bij ipb heeft ze mij verteld.
De dame in kwestie treft totaal geen blaam zij heeft echt al het mogelijke gedaan voor mij.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 17:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
kost wel geld, maar zou je adviseren het dan aangetekend te verzenden. heb je voor jezelf een bewijs van verzending.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 18:10 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:21
Berichten: 11
jwagenaar schreef:
kost wel geld, maar zou je adviseren het dan aangetekend te verzenden. heb je voor jezelf een bewijs van verzending.


Yep heb ik ook gedaan ik wil geen gezeur hebben achteraf..
dat is mij die 7,95 wel waard.

Bedankt..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 18:27 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Mariov123 schreef:
Het is een zooitje bij ipb heeft ze mij verteld.
De dame in kwestie treft totaal geen blaam zij heeft echt al het mogelijke gedaan voor mij.


Jammer,en beschamend dat hiervoor geen elegantere oplossing is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 21:37 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:21
Berichten: 11
Maarten schreef:
Mariov123 schreef:
Het is een zooitje bij ipb heeft ze mij verteld.
De dame in kwestie treft totaal geen blaam zij heeft echt al het mogelijke gedaan voor mij.


Jammer,en beschamend dat hiervoor geen elegantere oplossing is.


Ja dat vind ik ook maar het schijnt niet anders te kunnen.

Maar oke de eb is aangetekend de deur uit naar de kpn.
Met een schrijven erbij + copie acte overlijden.

Ik wacht nu gewoon de reactie af van de kpn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 22:55 
Offline

Geregistreerd: di 07 nov 2006 00:00
Berichten: 31
Nou ik kan wel vertellen dat toen mijn moeder in juni overleden was, mijn zwager gebeld had met de kpn om de vaste telefoon op te zeggen, het zo geregeld was.
Dezelfde dag dat de overlijdingsacte bij hen was aangekomen, was de telefoon afgesloten, en het telefoon nummer bestond niet meer.

Maar nogmaals het betrof hier een gewone telefoon aansluiting.
Dus eigenlijk zou dat ook zo moeten kunnen met elk ander abonnement dat je aangaat met KPN of welke andere instantie dan ook.

Dus het zou schandalig zijn als de nabestaande nog zouden moeten betalen tot het einde van de opzeg periode.

( Misschien een goed onderwerp in de volgende uitzending van Radar over het geval KPN )

Verders wens ik jou en je familie nog veel sterkte met het verlies van jullie vader Mario.
En ik hoop dat KPN hier niet moeilijk over gaat doen, en het allemaal snel naar tevredenheid opgelost wordt door hen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling