Is er iemand die dit probleem herkend :
Als ik gebruik maak van p2p software (emule,bittorrent) gaat na verloop van tijd mijn 2e tel aansluiting knipperen, alsof ik daar dus op gebeld word.
Als je een toestel aansluit en opneemt, hoor je niets. Leg je echter op, dan gaat het toestel meteen weer over.
Gewoon telefoonverkeer en internet blijven werken (het lijkt trager (gevoelsmatig), met speedtest is het echter niet echt meetbaar.
De enige manier om er af te komen is door het uit- en weer opnieuw aanzetten van de experiabox.
Ik ben een ISDN-er en heb ook geprobeerd om een oud ISDN telefoonnummer toe te wijzen op deze tweede poort, maar het verschijnsel blijft hetzelfde. Overigens werkt dit toewijzen ook niet. Het nummer staat bij de 2e poort maar doet niets. In mijn abbonementvoorwaarden van het net staat dan ook dat ik maar 1 nummer heb, blijft ook een raadsel waarom ik mijn oude isdn nummers kan selecteren en toewijzen, terwijl dit toch niet functioneerd.
Ik kan de Helpdesk van Het Net wel weer bellen, maar uit ervaring weet ik dat dit alleen maar geld kost en echt NIETS opleverd.
Ben nieuwsgierig of de mensen met de 'nieuwe'experiabox betere ervaringen hebben........