Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 25 jun 2025 00:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2006 16:24 
Erelid

Flappie schreef:
Naar mijn idee leveren we zeer regelmatig een serieuze bijdrage en moet een geintje zo nu en dan kunnen. Dit board wordt absoluut niet gebruikt als babbelbox en vind dit ook een erg overdreven reactie!
Je heb trouwens altijd nog de mogelijkheid van de Chatbox om offtopic te posten, verder kan een mod of site admin ingrijpen als hij dat nodig acht en hoeft hij daar geen verantwoording voor af te leggen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2006 18:22 

Volgens mij vraag ik niemand om verantwoording af te leggen of zo. Ik als board gebruiker mag blijkbaar niet mijn mening geven op een reactie van een site admin.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2006 19:12 

Flappie schreef:
Volgens mij vraag ik niemand om verantwoording af te leggen of zo. Ik als board gebruiker mag blijkbaar niet mijn mening geven op een reactie van een site admin.

Natuurlijk wel :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2006 20:36 

pfffffff, ben weer blij, hihi :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2006 23:23 

Terwijl deze discussie met mij begon..hihi

Storingsdienst update
IPB Storing is bekend met dit probleem. Uitgaande signalen van gebruikers van IPB (KPN,planet,hetnet,slim) hebben problemen in sommige gedeeltes in het buitenland. Tja...
Of het is weer terug gaan naar analoog in nederland :D :D of het is behelpen tot het opgelost/update is in het buitenland! :roll: :roll:

Greetz
Royce

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 18 nov 2006 00:23 

Even iets anders,heb je bijv al eens Skype overwogen :?:

Overigens prima dat je zo je eigen topic weer een kick geeft :!:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 07:33 

Ik bel ook via Budgetphone (SIPaansluiting)
Gebruik een Grandstream adapter.
Alles werkt perfect.
Je moet alleen aan je 2e aansluiting zal ik maar zeggen andere poorten toewijzen, bv 5080 gebruiken ipv 5060 etc.
Als je dat niet doet,kom je in de problemen

Frits

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 02:01 

om terug te komen op het niet kunnen bellen via een andere provider word op dit moment nog steeds aan gewerkt.

ik heb voor de aanvraag van ipb via planet, navraag gedaan bij planet of het mogelijk is om met ipb via een andere provider zoals tele2 te bellen naar het buitenland.
dit was volgens de man aan te telefoon geen probleem.
later bleek dus dat dit niet het geval was.

na veel bellen met planet kwam ik eindelijk terecht bij iemand van kpn die mijn verhaal begreep.
mijn contract werd meteen ontbonden en mijn verbinding werd terug gebracht naar de oude situatie adsl van kpn.

ik zou binnen een paar weken bericht krijgen over hoe het nu verder ging allemaal.
op 20 dec. kreeg ik inderdaat een brief van kpn of ik hun wilde terug bellen om nategaan of ik inderdaat de persoon was waar alles om draaide.
er is toen een afspraak gemaakt voor 27 dec. dat de hele verbinding werd terug gedraait en dat het contrackt werd ontbonden.

dit ging mis en op 29 dec. weer gebeld met planet.
na dik een uur de moed opgegeven bij planet.
volgens hun is het onmogelijk het contract te ontbinden binnen de contracts duur no mather what.
het enige wat ik kon proberen was een brief schrijven naar planet en mijn verhaal voor leggen ???
hallo ik heb hier een brief van kpn waarin staat dat de verbinding word terug gedraait en het contrackt word ontbonden??
die brief heb ik niet kunnen ontvangen dat was onmogelijk.
het kwam er op neer dat ik alles uit me duim stond te zuigen.

daarna dat telefoon nummer van kpn maar weer gebeld, en daar waren ze niet bepaald blij met planet's reactie hierover.
alles is toen even in een stroomversnelling gegaan, binnen een half uur was ik terug op de anologe lijn van kpn, dus geen ipb meer..
hierover is ook een klacht mail gegaan van kpn naar planet.

het is nu 10 jan. en het werkt nog steeds niet goed.
vandaag dus maar weer gebeld want schijnbaar kan ik me nog steeds niet aanmelden bij een andere provider.
na alweer een uur aan de telefoon is de medewerker wan kpn er achter gekomen dat ik:
een ipb aansluiting heb van planet
een ipb aansluiting heb van kpn
een bel basis aansluiting heb van kpn
een account heb bij hetnet??

hallo waar zijn we nu mee bezig? ik heb nog nooit zaken gedaan bij hetnet?? en hoe kan ik 4 verbindingen hebben op 1 lijn??
ook stond er een reparatie mail in het systeem van een meneer waarvan de naam mij helemaal niets zegt.
schijnbaar was de lijn afgebroken en op verzoek van deze meneer waar opnieuw aangemaakt??
ik weet van niks.
mijn account van planet stond nog steeds actief, dus weer bellen naar planet.
zoals gewoonlijk weten ze daar weer van niks.
daar kwam ik dus weer niet verder dus maar weer naar kpn gebeld,naar die zelfde mensen die mij meteen hebben omgezet naat een anologe lijn.
zij weer link op de mensen van planet dat ze van niks weten, zij zijn er nu weer me bezig om uit te zoeken wat ze nu allemaal aan het doen zijn bij planet.

al met al word ik er langzamer hand niet goed van van planet,
helpdesk sucks ze weten nik en kunnen je niet helpen, en ze zijn erg slecht berijkbaar.

ik ben hier nu al vanaf half nov 2006 mee bezig en het zal nog wel even duren denk ik .

kort om ik ben niet blij met de jongens van planet.

het verhaal word me langzaam te ingewikkeld.

maargoed laten we maar hopen dat het nu eindelijk snel opgelost word.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]