Vanavond ruim een uur met de anti-Klantenservice gebeld vanwege het probleem met Mijn Online Telefoon. Deze manier van bellen via je pc werkt niet en zal voorlopig ook niet werken vanwege technische mankementen aan Mijn Online Telefoon. Bij gebruik hiervan is je pc volgens B. N. van Planet zeer kwetsbaar voor aanvallen. Omdat IPB niet meer aan mijn verwachtingen voldoet wordt mijn contract met KPN/Planet verbroken. Ik krijg slechts standaard antwoorden die niets betekenen. Met mijn vragen over MOT werd ik telkens doorverwezen naar Planet omdat KPN de systemen en informatie niet heeft om de problemen met Mijn Online Telefoon op te lossen. E-mails later stond er dat KPN toch verantwoordelijk is voor de technische kant en Planet verantwoordelijk is voor de administratieve kant. Na vele en vele e-mails wil men nu het probleem met MOT voor mij gaan oplossen maar ik pas hiervoor. Vanavond werd ik door TvdW van Planet doorverbonden naar JK van KPN en tijdens het gesprek viel de lijn dood... Na enige seconden begon spontaan het bandje van Planet te draaien... Raar maar waar en J van KPN bleek gevlogen... Morgenochtend maar bellen naar J en hij gaat zorgen dat mijn IPB contract opgeheven wordt. Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen... Dit product gaat onomstotelijk de deur uit. En en kan mij bij zowel Planet als KPN geen toezeggingen doen over het inwisselen van de Siemens voor een Thomson. Ik krijg als antwoord dat de organisatie te groot is en dat dat moeilijk intern is te regelen... Ja, zo gaat dat. Ik krijg via e-mail door dat IK contact op moet nemen met Planet alleen zetten zij de verkeerde opties in de e-mail. Ik kom ineens bij KPN uit bij een afdeling die monteurs regelt... 0900 - 1905 3-3-1 moest ik maar bellen. Als ik wil proberen mijn Siemens om te ruilen voor een Thomson moet ik volgens B N van Planet de hond over het ding laten pissen of wachten tot de bliksem inslaat... Dit antwoord kreeg ik dus ECHT!! IPB is voor mij over en uit.
Edit:ik heb even de volledige namen gewijzigd,want dit is niet toegestaan ivm de privacy v/d medewerkers ! Maarten081106
Oke Maarten, ik houd er rekening mee
Vanochtend ook weer gebeld naar het door Planet opgegeven nummer van KPN. Ik moest als Planet klant ECHT naar KPN bellen. Daar kreeg ik M aan de lijn die mij niet kon helpen en mij doorverbond met L van Planet. L van Planet dacht dat ik toch echt bij KPN moest zijn... Je begrijpt dat ik het 'kastje naar de muur' volkomen zat ben. Ik heb op 19 october een officiele klacht de deur uit gedaan. Omdat ik die e-mail gister kreeg dacht ik dat de problemen opgelost zouden zijn (Dat ik de Siemens kon vervangen door een Thomson maar niets van dat alles). We zijn echter geen meter verder gekomen maar wel weer geld kwijt aan het 0900 nummer... En ruim 10 minuten wachten natuurlijk... Ik moet echt de officiele klachtenbrief afwachten, aldus L van Planet. L wist zelfs niets van een Thomson EB...
Kan iemand mij vertellen hoe de stand van zaken is met de uitlevering van de Thomson modems en vervanging van de Siemens.