Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 20 jun 2025 19:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 16:46 

Wat je hiermee hebt bereikt is dat de verbindingen die blijven hangen in de EB bij gebruik van P2P weg zijn omdat je de Box hebt uitgezet (en dat is natuurlijk niet normaal)
De vertragende factor met het opnemen komt vaker voor en is deels nog onderdeel van het proces.
Als je de Experiabox firewall op high zet en je vraagt per e-mail om de alerts dan komen ze per half uur binnen.Komt er niks dan is het goed,ga nu eens volop met P2P werken en kijk dan of er e-mail berichten binnenkomen en wat daar in staat.
Tien tegen een dat je telefonieverbinding slechter wordt en dat je EB soms begint te "flippen"

Ik ben benieuwd naar je ervaringen :wink:

Profiel  

Berichttitel: Re: Telefoonverbinding
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 17:09 

richard6061 schreef:
Vannacht de EP-box ca 10 uur uitgezet.
Daarna ook geen p2p-verbindingen open.
Lijkt erop, dat de telefoonverbinding stuk beter is.
Alleen wat me opviel vanmorgen, was dat als je verbinding hebt met iemand, je maar de helft van de naam hoort ,als je verbinding hebt.
verder loopt de verbinding goed.
De firmwareversie mijn EP-box=1.386

Waarom EB=high(stond hij op ,en vragen om allerts ? )

Testen doet hij niet bij mij, of hij dan doorkomt elk 1/2 uur,is dan nog de vraag !

Ik heb al de nieuwe softwareversie 1.40
Maar ook hier de eerste seconden stilte op de lijn.
Erg storend

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 21:09 

@kapteij1:als je met dect belt haal dan het stroom er eens af en sluit daarna weer aan,wellicht dat dit iets compenseert ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2006 00:03 

Mijn firewall staat de attackdetection op high, verder email adres , en ook mailserver ingesteld n.b. geen user name en password. (moet dat ?)
Als ik wil testen zegt, hij dat de settings niet goed ingesteld staan.
en stuurd geen email uit
hoe komt dat ?

Krijg ondanks dat ik emule heb bijstaan , geen berichten door of dat de boel spaak loopt.

had eergisteren , dat mijn vrouw belde met haar mobiel ,dat gedurende het gesprek, ze opmerkte ,dat bepaalde letters wegvielen tijdens het gesprek

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2006 08:05 

@richard6061:je zet de firewall op High,je vult je e-mail adres in met de benodigde gegevens (smtp/pop enz) en dan laat je emule eens een tijdje volop draaien en kijk je of er e-mail alerts komen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2006 12:32 

Heb mijn firewall ook zo ingesteld staan.
Maar krijg tot nu toe geen alerts ,als ik emule draai.

In het nieuwe vraag en antwoordspel bij KPN, viel me op bij beantwoording vragen, over slechte telefoon verbinding, dat er bij stond:

[u][b]Als u films of muziek aan het downloaden bent en u tegelijkertijd wilt telefoneren, dan kan afhankelijk van het gebruikte download-programma, de kwaliteit van uw telefoonverbinding tot een halve dag na het downloaden minder zijn.[/b][/u]

Vraag me af, of je dan uberhaupt nog wel kan downloaden !!!

Is toch te gek !

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2006 20:08 

richard6061 schreef:

In het nieuwe vraag en antwoordspel bij KPN, viel me op bij beantwoording vragen, over slechte telefoon verbinding, dat er bij stond:

Als u films of muziek aan het downloaden bent en u tegelijkertijd wilt telefoneren, dan kan afhankelijk van het gebruikte download-programma, de kwaliteit van uw telefoonverbinding tot een halve dag na het downloaden minder zijn.

Is toch te gek !

Klopt het heet toch internetplusbellen

Ben vandaag gebeld door de KPN en heb een contactpersoon gekregen. Mocht het binnen een week niet opgelost zijn dan dien ik deze contactpersoon terug te bellen.
Ik hou jullie verder op de hoogte

Laatst bijgewerkt door kapteij1 op di 31 okt 2006 22:28, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2006 22:14 

richard6061 schreef:

Is toch te gek !

Dat is mooi dat je geen alerts krijgt,want dan heb je eea redelijk in balans
Probleem bij deze Box is dat er met teveel verbindingen die door P2P programma's worden opengezet het telefoniestuk een dauw kan krijgen waardoor het in de verdrukking schijnt te komen.Nieuwsgroepen kun je op behoorlijk niveau (afhankelijk van je wensen) draaien zonder in de problemen te komen.Verder is downloaden absoluut een optie maar de ene partij zegt dat het met een firmwareupdate opgelost zou moeten zijn en de praktijk is dat het niet altijd zo is.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]