wezel555 schreef:
Volgens mij heeft de kpn jou alleen maar "belooft" dat zij een storing binnen 2 dagen na melding van de klant zelf, het onderzoek naar de storing zullen starten.
Artikel 7.2
Indien er een storing optreedt in het functioneren van de Dienst, dient de storing door of
namens de Contractant zo spoedig mogelijk telefonische aan KPN te worden gemeld. Storingen
worden zo spoedig mogelijk, doch in elk geval binnen twee Werkdagen nadat zij aan KPN bekend
zijn geworden onderzocht, tenzij dit voor KPN binnen die termijn in redelijkheid niet mogelijk is.
Een storing zal door KPN naar beste kunnen en zo snel mogelijk worden opgeheven.
Waar jij dus voor betaald, volgens de algemene voorwaarden waar jij mee akkoord bent gegaan, is dat de kpn jou storing zal onderzoeken en zo spoedig mogelijk zal oplossen.
dus dat heeft niets te maken met het niet leveren waar jij voor betaald.
Ik ga met deze zinloze discussie sluiten. En nogmaals als jullie dit forum goed lezen, dan is het allemaal kommer en kwel. Als dit en daar bedoel ik mee, als die klachten uit geheel NEDERLAND komen dat dan nog een rechter zich druk maakt om wat door de kpn is goed in hun voorwaarden is goedgekeurd. Deze regels zijn dan in strijd met
: " waar betaald men voor en wat krijgt men er voor terug". En dacht jij nu werkelijk dat een rechter het goed keurd, dat de KPN zelf maar even uitging maken van hoelang iets mag duren. Dat zou een hele mooie bisnis zijn. Waarom na een brief van mijn adv, dat als het rotzooi binnen 12uur is opgelost. Nogmaals ik hou hier mee op want straks komt het verdrag van ROME nog en dan weer een andere artikel. Jullie zitten te veel vast geroest op bepalingen die gewoon niet deugen voor de wet. Als het zo slecht is als ik hier soms lees, verenig u dan en maak samen een vuist of het is allemaal niet zo slecht. Want ik zeg het nogmaals wij/ik ben nu zeer tevreden over IPB en zou niet weer terug willen naar UPC.
Van mijn kant verder gesloten.