Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 17:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 21:00 
Offline

Geregistreerd: zo 06 aug 2006 22:43
Berichten: 29
Ja op die manier heb ik het precies aangesloten.
(weer eens nagelopen)

De lijn 2A op het plaatje is bij mij volgens de mensen van kpn te lang.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 21:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
die kabel is inderdaad te lang; gaarne zo kort mogelijk. maar moeilijk in te schatten hoe de lokale situatie is natuurlijk.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 21:06 
Offline

Geregistreerd: zo 06 aug 2006 22:43
Berichten: 29
Ja dat ga ik ook zo snel mogelijk doen en dan hopen dat het wel goed is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 22:22 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Silvia schreef:
Ja op die manier heb ik het precies aangesloten.
(weer eens nagelopen)

De lijn 2A op het plaatje is bij mij volgens de mensen van kpn te lang.
Zolang je maar norm88 kabel(KPN) of UTP Cat5e of hoger gebruikt maakt het niet veel uit. Geen bouwmarktkabel of platte snoer gebruiken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2006 10:13 
Offline

Geregistreerd: ma 31 jul 2006 15:08
Berichten: 99
Silvia schreef:
Ja op die manier heb ik het precies aangesloten.
(weer eens nagelopen)

De lijn 2A op het plaatje is bij mij volgens de mensen van kpn te lang.


Draad "2A" is bij mij ook een meter of 5 lang en is ronde kabel.
Werkt zonder problemen.
Als je de splitter er tussen hebt en rechtstreeks daarop een telefoon aansluit ipv op het plaatje te zien is op de EB moet je gewoon kunnen bellen en gebeld worden of je VOIP nu brandt of niet.
Dit is de oplossing om toch gewoon telefonie te hebben als je VOIP nog niet actief is.
De storingsdienst 0800-0407 kan dit voor je oplossen.
Meestal krijg je als standaard antwoord dat het tot 5 dagen kan duren eer dat het voip lampje kan gaan branden vanwege drukte maar natuurlijk zeg jij dat je al ruim 5 dagen wacht... :wink:
Als je geluk hebt krijg je de 2e lijns HD aan de lijn waarbij het voip gedeelte binnen een minuut op afstand kan worden geactiveerd.
Je niet laten afschepen door KPN, met een beetje aandringen aan de telefoon kom je over het algemeen wel een stuk verder.

_________________
Wii wil er nu geen Wii?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 20:13 
Offline

Geregistreerd: zo 06 aug 2006 22:43
Berichten: 29
Update:

Nu een week aangesloten op ipb,maar nog steeds geen uitgaande gesprekken mogenlijk.
Ik kan intussen wel gebeld worden en internet loopt ook prima.

Het blijkt dat er iets mis is gegaan bij planet bij de aanmelding,ik zit nog op mijn oude ip adres en daarom zou ik niet via ipb kunnen bellen.

Ze zijn nu aan het kijken wat ze er aan gaan doen en word deze week terug gebeld hier over.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 21:08 
Offline

Geregistreerd: vr 15 sep 2006 15:25
Berichten: 184
Hoi Silvia,
Kan je al bellen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 21:16 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Rose schreef:
Hoi Silvia,
Kan je al bellen?

Een uur geleden nog niet via IPB en dat kan nog wel een paar dagen duren als je de topic goed leest. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 22:57 
Offline

Geregistreerd: di 22 aug 2006 17:38
Berichten: 9
Woonplaats: brielle
dit is toch te dol om waar te zijn. 35 euro of meer p/m en niet kunnen bellen/gebeld worden.
ik had na aanvragen van een 2e telnr en aansluiten van een 2e tel. op poort 2 van de epb ook zo'n soort probleem. kon zelf in 1e instantie wel bellen, maar beide tel's gingen tegelijk over als er gebeld werd. kpn benaderd via het 0900... nr. men zou er "iets aan doen" verwachte omlooptijd van het probleem: 17 dagen
blijkbaar heeft kpn toch actie ondernomen, want na 1 dag was ik helemaal niet meer bereikbaar. en beide tel's gingen nog steeds tegelijk over bij een inkomend gesprek.
via 0800 0407 iemand van de 2e lijn te pakken gekregen, deze medewerker had mijn probleem in 3 minuten getackled. mijn epb werd even "onderuit gehaald" hierna alles perfect.
misschien heb ik geluk gehad door op een rustig tijdstip te bellen, maar toch
het kan dus wel

maarten2


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 23:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
helaas blijkt dat bij het bellen met een helpdesk het inderdaad afhankelijk is van de persoon die je treft en het tijdstip waarop gebeld wordt.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 12:34 
Offline

Geregistreerd: zo 06 aug 2006 22:43
Berichten: 29
Vandaag maar eens weer gebeld,werd gek van het wachten.

Nu wel iemand aan de lijn gekregen die het binnen een kwartier kon oplossen!
Nu werkt alles naar behoren kan bellen en gebeld worden én het viop lampje brand nu eindelijk.
Gevraagd waarom dit dan niet eerder kon via de telefoon,ja dat wisten e ook niet werd me verteld.

Nu eerst een brief schrijven naar kpn om het geld wat ik tussentijd heb verbeld (plus abb kosten van kpn) terug te vragen.
Het lag immers niet bij mij de fout dat ik niet kon bellen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 13:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
weet je wellicht wat ze hebben aangepast.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 13:17 
Offline

Geregistreerd: zo 06 aug 2006 22:43
Berichten: 29
Nee,helaas ben ik dat vergeten te vragen,ik belde met mobiel en dat gaf nogal wat stroringen.

Het is echter nog niet helemaal verholpen hoor,ze zitten nog met het ip adres wat nog niet goed is,maar daar heb ik zelf geen hinder van.

Hierover zouden ze nog met mij contact opnemen,als ze bellen vraag ik wel wat ze vandaag nou hadden veranderd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 22:13 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
maarten2 schreef:
via 0800 0407 iemand van de 2e lijn te pakken gekregen, deze medewerker had mijn probleem in 3 minuten getackled. mijn epb werd even "onderuit gehaald" hierna alles perfect.

Silvia schreef:
Nu wel iemand aan de lijn gekregen die het binnen een kwartier kon oplossen!

jwagenaar schreef:
helaas blijkt dat bij het bellen met een helpdesk het inderdaad afhankelijk is van de persoon die je treft en het tijdstip waarop gebeld wordt.

Het is jammer dat je vaak moet bellen om een 2e lijns medewerker aan de telefoon te krijgen die wil en kan helpen. Het is nu stil met de 2e lijns forumleden, wellicht kunnen ze hierop reageren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 03 okt 2006 10:28 
Offline

Geregistreerd: zo 06 aug 2006 22:43
Berichten: 29
Gisteravond toen mijn vriens thuis kwam zei hij dat ik al een hele dag niet bereikbaar was,het bleek dat het voiplampje niet meer brande.
Weer met de storingsdienst gebeld en ze zeiden dat ze er mee bezig waren en dat ik na achten de box even uit en aan moest doen en dat het dan weer goed zou zijn...niet dus.

Vanmorgen wéér gebeld en de medewerker kon niemand van de tech dienst te pakken krijgen.
Hij heeft weer een notitie gemaakt en zei erbij dat ik binnen 24 uur terug gebeld zou worden.
Nu weer afwachten.

Ik gebin er langzamerhand wel van te balen,ik heb normaal gesproken veel geduld maar die begint nu wel een beetje op te raken.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling