Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 25 jun 2025 21:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2006 10:19 
Offline

Geregistreerd: ma 31 jul 2006 15:08
Berichten: 99
Maarten schreef:
Pimmie schreef:
graag tipje hoe ik tekst uit een bestaande topic kan verwijderen.
Helaas dan maar afwachten, andere manier is om wijzigingen via 0800-0407 te regelen ??

:?:


Als het goed is zie in een topic rechts een schaartje staan,je kunt dan je tekst wijzigen.
Bel 0800 eens na 22.00 je komt dan direct bij de tweedelijns terecht.


Is dat zo??? dus dan hoef je er niet eens naar te vragen??

_________________
Wii wil er nu geen Wii?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2006 10:22 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
pinolief schreef:
Maarten schreef:
Pimmie schreef:
graag tipje hoe ik tekst uit een bestaande topic kan verwijderen.
Helaas dan maar afwachten, andere manier is om wijzigingen via 0800-0407 te regelen ??

:?:


Als het goed is zie in een topic rechts een schaartje staan,je kunt dan je tekst wijzigen.
Bel 0800 eens na 22.00 je komt dan direct bij de tweedelijns terecht.


Is dat zo??? dus dan hoef je er niet eens naar te vragen??


Ja,want de eerstelijns stopt om ik dacht 22.00 uur en de tweedelijns is er tot 23.00 uur ?!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2006 10:25 
Offline

Geregistreerd: ma 31 jul 2006 15:08
Berichten: 99
Maarten schreef:
pinolief schreef:
Maarten schreef:
Pimmie schreef:
graag tipje hoe ik tekst uit een bestaande topic kan verwijderen.
Helaas dan maar afwachten, andere manier is om wijzigingen via 0800-0407 te regelen ??

:?:


Als het goed is zie in een topic rechts een schaartje staan,je kunt dan je tekst wijzigen.
Bel 0800 eens na 22.00 je komt dan direct bij de tweedelijns terecht.


Is dat zo??? dus dan hoef je er niet eens naar te vragen??


Ja,want de eerstelijns stopt om ik dacht 22.00 uur en de tweedelijns is er tot 23.00 uur ?!


Geen idee eigenlijk Maarten...enne, krijg je dan s nachts bij de storingsdienst de 3e lijn of het NOC oid aan de lijn???
nog beter! :lol:

_________________
Wii wil er nu geen Wii?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2006 10:27 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
pinolief schreef:
[Geen idee eigenlijk Maarten...enne, krijg je dan s nachts bij de storingsdienst de 3e lijn of het NOC oid aan de lijn???
nog beter! :lol:


Wellicht in de toekomst 8)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 13:34 
Offline

Geregistreerd: wo 09 aug 2006 21:24
Berichten: 19
Beheer telefoniegegevens is niet beschikbaar

Dit probleem had ik ook en is nu opgelost.
De helpdesk van Planet gaf de volgende oplossing:

Ga naar kpn.com log daar in met je inlog gegevens die je aan gemaakt hebt bij het activeren.
Als je bent ingelogd ga naar planet.nl>mijn gegevens>beheer telefoongegevens.
als het goed is kun je nu goed inloggen.

Groet, Chris


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 14:21 
Offline

Geregistreerd: wo 31 mei 2006 21:13
Berichten: 17
Chrbox schreef:
Beheer telefoniegegevens is niet beschikbaar

Dit probleem had ik ook en is nu opgelost.
De helpdesk van Planet gaf de volgende oplossing:

Ga naar kpn.com log daar in met je inlog gegevens die je aan gemaakt hebt bij het activeren.
Als je bent ingelogd ga naar planet.nl>mijn gegevens>beheer telefoongegevens.
als het goed is kun je nu goed inloggen.

Groet, Chris

:( Snap niet wat er mis kan zijn, ik heb het maar weer eens geprobeerd op alle beschreven manieren, mij lukt het echt niet.
Nog tips ?? :?: :?:
Groeten Pim


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 18:31 
Offline

Geregistreerd: wo 09 aug 2006 21:24
Berichten: 19
Hoi Pimmie,

Bij mij ging het net ook weer fout en werkte wat ik beschreef ook niet meer.
Het lijkt er op dat het uitloggen bij kpn niet goed gaat.
Ik heb het volgende gedaan.
Het wachtwoord voor het inloggen werd door de brouwser onthouden dit heb ik verwijderd en dan er voor zorgen dat je op de site van kpn niet meer ingelogd bent.
Bij mij was het zo, als ik naar mijn kpn ging was ik automatische ingelogd als ik dan na uitloggen de pagina ververste was ik weer gewoon ingelogd. Nu wordt ik niet meer automatisch ingelogd en tot nu toe werkt het weer.

Groet, Chris


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 19:18 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Wat zegt Planet eigenlijk zelf van deze lang lopende problematiek ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 sep 2006 14:23 
Offline

Geregistreerd: wo 31 mei 2006 21:13
Berichten: 17
Maarten schreef:
Wat zegt Planet eigenlijk zelf van deze lang lopende problematiek ?


Planet verwijst je door naar KPN.

:lol: Het leuke is wel dat we zaterdag 's morgens om 08:30 gebeld werden ( uit bed helaas) door iemand van KPN. Mijn vrouw nam telefoon aan en werd te woord gestaan door iemand die zich beetje onbeschoft en onbehouwen gedroeg aan de telefoon ( "ik ben al sinds 06:45 uit mijn nest" en " 0906 nummers, dat zijn van die zwoele nummers !" ) Hij heeft in ieder geval op afstand de blokkering op mobiele nummers van het telefoonnummer afgehaald, maar kon geen enkele mededeling doen hoe het zat met de blokeering op Beheer Telefoniegegevens. Sindsdien nog enkele keren geprobeerd, browsers eerst van opgeslagen passwords e.d. geschoond en nieuwe accounts aangemaakt, niets helpt. We wachten maar weer af.
:?
Pim


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 sep 2006 16:11 
Offline

Geregistreerd: wo 06 sep 2006 17:21
Berichten: 39
Eerste en Tweede lijn doen niks met mijnkpn problematiek, dit wordt doorgezonden naar een afdeling die mijnkpn beheerd. Dit is een spookafdeling waar niet mee gebeld wordt, geen doorlooptijden en dergelijken daarom kan de helpdesk je ook alleen maar adviseren af te wachten meer kunnen ze niet.
ik weet niet of je het al geprobeerd hebt maar misschien kan je een nieuw account aanmaken en activeren? heeft wel vaak gewerkt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 16:05 
Offline

Geregistreerd: wo 31 mei 2006 21:13
Berichten: 17
wezel555 schreef:
ik weet niet of je het al geprobeerd hebt maar misschien kan je een nieuw account aanmaken en activeren? heeft wel vaak gewerkt.


:?
Ik heb inmiddels al zo'n 10 nieuwe usernames/accounts, niets helpt, krijg toch weer het inmiddels bekende scherm van KPN, zie voorgaande topics van jwagenaar.

Wordt er behoorlijk moe van !
:cry: Pim


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 16:23 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Een schrale troost, ook bij Het Net kan ik de gehele dag beheer telefoniegegevens niet benaderen:

> u bent hier: beheer telefoniegegevens


Beheer telefoniegegevens is niet beschikbaar
Op dit moment is uw Beheer Telefoniegegevens-omgeving niet beschikbaar.

Heeft u nog geen gebruik gemaakt van de Beheer Telefoniegegevens omgeving?
Dan is uw persoonlijke Beheer telefoniegegevens omgeving nog niet helemaal voltooid.
Wij doen er alles aan, dit zo spoedig mogelijk voor u te realiseren.
Wilt u het later nog eens proberen?

Heeft u al wel gebruik gemaakt van uw persoonlijke Beheer Telefoniegegevens-omgeving ,
dan betreft het een storing. Wij doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wilt u het later nog eens proberen?

Excuses voor dit ongemak.

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 16:32 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Er zit helaas niks anders op dan een storing te melden desnoods via 0800-0407 ivm reeds gemaakte kosten,en te melden dat het niet werkt,resp al tijden niet.De technische dienst is dan aan zet om hier nou echt een oplossing voor te vinden.Ingang is dus wel gewoon HD eerstelijns en die geven het door.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 18:36 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Beheer telefoniegegevens bij Het Net werkt nu weer ! : :P

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 18:43 
Offline

Geregistreerd: wo 31 mei 2006 21:13
Berichten: 17
mennomulder schreef:
Beheer telefoniegegevens bij Het Net werkt nu weer ! : :P


Blijkbaar is Beheer via Planet op een andere manier geregeld, bij mij werkt niets.
:cry:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling