Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 16:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 02 feb 2011 10:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 15 aug 2006 10:49
Berichten: 114
Heb nu zins aantal weken de Experiabox Arcadyan modem en om de zoveel tijd moet ik hem uit en weer aan zetten om de snelheid weer goed tekrijgen. Hij wordt na verloop vantijd zeer traag met downloaden het downloaden schommelt alle kanten op behalve de juiste snelheid die ik hoor tekrijgen 830 kb's. Het modem schommelt tussen de 300 en de 700 kb's en na het modem uit en weer aan zetten gaat het weer enkele dagen goed met 830 kb's. :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 feb 2011 15:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 15 aug 2006 10:49
Berichten: 114
Niemand een ideetje hoe en wat ik kan doen of na moet trekken wat hier van de oorzaak is.?? om nu om de week modem uit en aan temoeten doen lijkt mij toch ook niet de juiste weg.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 feb 2011 15:58 
Offline

Geregistreerd: ma 27 dec 2010 03:24
Berichten: 30
Tsja, eerste wat ik zou doen is toch maar even bellen en dan werken ze een protocol af en kunnen ze je lijn eerst eens doormeten


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 feb 2011 16:40 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
* Is de splitter al verwijderd?
* Is de experiabox met korte kabel aangesloten op de hoofdaansluiting (isra)?

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 feb 2011 16:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 15 aug 2006 10:49
Berichten: 114
KPNwebcare1 schreef:
* Is de splitter al verwijderd?
* Is de experiabox met korte kabel aangesloten op de hoofdaansluiting (isra)?

De splitter zit er niet tussen omdat collega van u melde dat zonder splitter moet.
Hier is alles volgens de KPN norm aangesloten met de kabels van het modem zelf die in de doos bij gesloten waren.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 13 apr 2011 21:32 
Offline

Geregistreerd: vr 07 jan 2011 14:29
Berichten: 3
Is er al een planning voor het opleveren van de nieuwe firmware?

Het wordt zo langzamerhand wel eens tijd dat we een goed en volledig werkende Experiabox krijgen.

Deze manier van acteren van KPN werkt het overstappen naar een andere provider wel in de hand.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 23 apr 2011 08:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 aug 2010 00:34
Berichten: 107
A3jg schreef:
Deze manier van acteren van KPN werkt het overstappen naar een andere provider wel in de hand.


Ik denk dat KPN alleen maar bejaarden als klant wil hebben, die kunnen ze tam houden... Jammer maar zodra ik weg kan, ben ik weg bij KPN, het zal denk ik wel UPC worden. Was ik voorheen ook klant maar eerst even informeren of dat in mijn flat wel mogelijk is. Anders maar Online of XS4ALL...

Een goed werkend modem via KPN? Only in Utopia, keep on dreaming!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 apr 2011 15:28 
Offline

Geregistreerd: vr 07 jan 2011 14:29
Berichten: 3
Sinds deze week nieuwe code op de Arcadyan geïnstalleerd door KPN (jammer dat ze dat niet even melden gezien de historie).

Nu staat de volgende code erop:

Runtime Code Version: 01.01.113 (04.03.2011-16:53:46)
Boot Code Version: v2.00.12
ADSL Modem Code Version: 2.4.7.12.0.1A

Gelijk draadloosnetwerk aangezet op de Arcadyan en het lijkt goed te werken.... :P

Kan iemand van KPN bevestigen dat in deze code ook een oplossing voor dit probleem is verwerkt?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling