Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 30 jun 2025 09:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 00:58 
Site Admin

mmvda schreef:
Klopt niet helemaal Peter
Mijn lijn is door monteur doorgemeten, kon makkelijk 19Mb aan.
Afstand tot centrale was 1395 meter.

Dus aftand en lijn zijn ongeveer hetzelfde en mijn modem traint in op 12190 Mb

Leg dat maar eens uit

Mvg

Ook dit is te wijten ana de afdeling admin die het profiel in uw box moet verhogen. U kunt via google heel simpel het directe nummer van de 2de lijn vinden. Ga er met u hoofd diep in zitten met slijmen dan is het een kwestie van een half uur om he probleem op te lossen.

Dat kpn zegt dat uw lijn 19mb aan kan is een utopie(!) als er een monteur bij u op de isra thuis een argus hangt zult u verbaasd zijn wat er werkelijk mogelijk is. Hier moest ook "makkelijk" 19mb mogelijk zijn. Ik zit ook op 1359 meter maar toch blijkt dat er net 16.4mb op het israpunt binnenkomt. Laat u zich daarom niet beduvelen door die cijfers van 19mb, dit is niet waar!

In mijn visie is het steeds de afdeling admin die te traag is voor woorden om simpel profielen aan te passen. Ik heb vandaag aan den levende lijfe gezien dat binnen een half uur het profiel van 12mb werd verhoogd nar 16mb :wink: kortom, bellen dat nummer, slijmen dat je misselijk word van jezelf en ik denk dat het dan heel snel opgelost is.

Groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 10:22 

Had iets opgevangen dat een Thomson EB niet verder gaat dan 12Mb en dat de Siemens EB soms niet goed ingesteld staat(moet ADSL2+ zijn).

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 10:55 

ik heb dus het tv pakket bij mijn premium aangesloten.
nu is mijn inet snelheid idd naar 12mb teruggezet zag ik...
ik vind het heel vervelend dat ik nu voor premium betaal en het extra pakket heb...
de hd geeft helaas niet thuis, ze hebben me ook gezegd dat het gewoon kon met premium terwijl het niet meer op de site staat.
ik ben wel zeer tevreden over de tv kwaliteit, pluim daarvoor.
maar goed, ik betaal als ik het goed begrijp nu dus voor een premium pakket terwijl ik eigenlijk ben teruggezet naar een extra pakket? kan iemand me hier mee helpen?
en meneer P. Daas, ik kwam verontwaardigd over mbt tot die antwoordkaart, maar goed, na 3 weken geleden de tweede antwoordkaart terug te hebben gestuurd heb ik gisteren vernomen dat ook die nergens te vinden is.... dus wat moet ik ermee doen?
gr, j.dekkers

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 11:56 
Site Admin

Marcel schreef:
Had iets opgevangen dat een Thomson EB niet verder gaat dan 12Mb en dat de Siemens EB soms niet goed ingesteld staat(moet ADSL2+ zijn).

Dat is wat ze de mensen willen wijsmaken marcel. beijk mijn (slot)verhaal maar eens bij "kpn weigert extra profielen aan te passen". Koste mij 8 weken zeiken en zeuren maar heb het wél voor elkaar dat er nu een profiel van 16mb is ingeschoten :wink: .

Waarom kpn zo moeilijk doet hierover is mij een raadsel, het enigste zinnigste wat ik kan bedenken, is dat ze op deze manier goedkoper af zijn met de bandbreedte?

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 12:14 

@marcel234; heb je nu een Siemens of een Thomson EB?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 12:19 
Site Admin

Ik heb de thomsonbox (zwarte dus).

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 11:04 

ik heb gisteren 45 min aan de tel gezeten.
ik heb er echt heel erg genoeg van.
van de een op de andere dag is mijn premium met itv gewoon teruggezet naar 12mb terwijl ik met de combinatie makkelijk 17 haalde.
en leg dat maar eens uit. ze blijven maar met die belachelijke 1e lijns vragen komen uhhhh hoe dicht staat het modem van de isra af bla bla bla
goed ik krijg maar niet duidelijk gemaakt dat het goed was, dat ze het zelf naar 12 hebben gezet, dat ik mijn oude profiel weer terug wil.
dit in combinatie met die antwoordkaarten van de laptop actie die maar kwijt blijven raken en waar werkelijk nog geen enkele nieuwe klant er een ontvangen heeft, heb ik het wel gehad met kpn.
morgen geef ik ze aangetekend 10 dagen om deze zaken nu eens fatsoenlijk op te lossen en anders leg ik het voor aan de geschillencomissie telecom.
laat hun er maar eens een uitspraak over doen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 11:10 

semperon schreef:
ik heb gisteren 45 min aan de tel gezeten.
ik heb er echt heel erg genoeg van.
van de een op de andere dag is mijn premium met itv gewoon teruggezet naar 12mb terwijl ik met de combinatie makkelijk 17 haalde.
en leg dat maar eens uit. ze blijven maar met die belachelijke 1e lijns vragen komen uhhhh hoe dicht staat het modem van de isra af bla bla bla
goed ik krijg maar niet duidelijk gemaakt dat het goed was, dat ze het zelf naar 12 hebben gezet, dat ik mijn oude profiel weer terug wil.
dit in combinatie met die antwoordkaarten van de laptop actie die maar kwijt blijven raken en waar werkelijk nog geen enkele nieuwe klant er een ontvangen heeft, heb ik het wel gehad met kpn.
morgen geef ik ze aangetekend 10 dagen om deze zaken nu eens fatsoenlijk op te lossen en anders leg ik het voor aan de geschillencomissie telecom.
laat hun er maar eens een uitspraak over doen.

http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?f=12&t=2898

Lees dit even door. Gaat over precies hetzelfde probleem. Maar je hebt inderdaad gelijk.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 12:49 

vandaag heb ik nog 1 maal verzocht de hd te bellen.
ik heb werkelijk ongelooflijk 2 en een half uur gebeld ik ben door 4 verschillende medewerkers telekns doorverbonden tot ik iedere afdeling had gehad. telkens beweerden ze , meneer deze afdeling kan het voor u oplossen, het is vervelend dat u naar 12mb bent teruggezet.
na medewerker 5 aan de telefoon gehad te hebben die het ook niet op kon lossen kookte ik bijna van binnen.
heb hier de brief in mijn hand, die ik nu aangetekend naar de kpn en de geschillencommissie ga sturen. ik ontbind mijnerzijds alle afgenomen diensten.
ik vind het echt heel erg en ongelooflijk, dat het op deze manier moet,dat kpn mij niet kan helpen het door hun gecreeerde probleem op te lossen alsook uitsluitsen te geven over de laptop actie waarbij ik aan alle voorwaarden heb voldaan.
werkelijk ingelooflijk dit alles bij elkaar, dacht bij kpn te gaan, iets meer te betalen dan bij andere aanbieders maar helaas kom erg bedrogen uit het is geen degelijk gerenomeerd bedrijf meer waar de klant centraal staat.

en het spijt me ook te moeten concluderen dat hier en op verscheidene andere fora een zogenaamd webcare team is dat conform problematiek gerelateerd aan hun organisatie zou moeten tackelen binnen de fora.
ik heb op andere fora diverse mails naar webcare gestuurd maar niemand laat wat van zich horen. of ook zoals hier word er gezegd "sorry maar hier kan ik verder niks aan doen"

waarom profileer je je hier dan als webcare team?

ik heb de uitspraken van het webcare team verzameld en deze toegevoegd aan de brief naar de geschillencomissie. ben zeer benieuwd hoe deze zaak opgenomen word.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 17:27 

Na lang aanhouden heeft marcel234 wel voor elkaar gekregen. Zoals vaak is het een kwestie van de juiste medewerker treffen die er wel serieus mee omgaat en de kennis of contacten heeft om het op te lossen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 18:11 
Site Admin

Via im werd ik een beetje aangevallen dat ik mijn moderatorschap hebt misbruik om de contractuele snelheid alsnog te krijgen. Niets is hiervan waar, ik heb simpelweg dagelijks lopen zoeken en draaien tot dat ik kassa had. Na mijn verhoging zijn er nog 3 iptv klanten verhoogd in hun profiel dus kan ook nog zo zijn dat kpn zelf heeft ingezien dat ze dit echt niet konden maken met dat profiel van 12mb.

Voor mijzelf als klant van kpn voelde het wel aan als een stukje overwinning, met mijn verhoging kwam bloot te liggen dat men als klant recht heeft op dat profiel van minimaal 16mb. dat webcare en de moderator van iptv forum de klanten wilde wijsmaken dat het niet anders is kon ik simpelweg niet slikken en daarom heb ik mijn kruisvaart voortgezet.

Soms laten mensen het teveel op een ander hangen, heb lef en durf! voor mij is afgelopen 8 weken wel 10 keer de haak erop gemietered, ben uitgemaakt voor "grote zeikerd" en nog meer lelijke dingen maar!:

ik heb wel gewonnen! en dat is wat ik zocht als eindresultaat.

Als klant moet je gewoon op je strepen staan en je nooit laten bekopen met bedtijdverhaaltjes als je zelf het gevoel hebt dat het niet klopt. Ik hoop dat iedereen zo snel mogelijk zijn/haar profiel krijgt die bij het contract past. dat men mij als voorbeeld neemt prima ik heb simpelweg bewezen dat bij een extra pakket een profiel hoort van minstens 16mb en bij de mensen die premium hebben geleverd de maximale snelheid die de dslam kan leveren punt.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 08:52 

vanmorgen toch maar weer eens geprobeerd, maar helaas, er werd nu eindelijk wel toegegeven dat ik terug naar 12 ben gezet, het word pertinent niet hoger gezet "want dat gaat vast problemen in de toekomst geven".........
interactieve tv na slechts 1 week dan maar be eindigd, enige oplossing, ontzettend vreemd maar goed, op dit moment zijn ze onderling aan het overleggen om de interactieve tv stop te zetten.
ach, ook niet mogelijk helaas.
dan maar downgraden naar een facturatie van een extra abonnement......ook niet mogelijk in ons systeem.
helaas u moet 1 jaar premium betalen en daarna maar opzeggen?! :idea:
???????????????????????????
sluit nu af en ga de brief naar het postkantoor brengen,
verder bedankt voor je inbreng Marcel, maar het is me duidelijk dat de muur zeer zeer moeilijk voor mij persoonlijk niet te doorbreken is, na 1 week zeer veel tijd erin te hebben gestopt ben ik er klaar mee, ik heb andere zaken laten liggen door hier constant mee bezig te zijn en te bellen.

/

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 12:16 

@semperon:dat je hier niet de tijd voor hebt is duidelijk,maar je hoeft het betalen van dit abbo geenszins te accepteren.
Daar zijn nog wel wat oplossingen voor want zou is niemand met KPN getrouwd.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 19:12 
Site Admin

Topic ontdaan van alle niet toedoende berichten. vanaf hier graag ontopic blijven. Mocht het toch weer offtopic gaan zet ik hier een slotje op.

Groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 26 okt 2008 12:17 

nu ik inmiddels gedowngrade ben naar het extra pakket in combinatie met tv en op 12 mb sta dit alles tegen mijn zin in,

is er hier dan een webcare medewerker die mij kan vertellen waarom het in maranello nog steeds mogelijk is om te upgraden naar een premium pakket van 20 mb met tv erbij voor 74,95??

dit was dus mijn pakket waar ze me tegen mijn wil in op 12mb hebben gezet en vervolgens na heel veel bellen gedowngrade (tegen mijn wil in) naar extra.

op mijn aangetekend schrijven trouwens nog geen bericht ontvangen, dus wacht nog 1 week af alvorens ik het voorleg aan de geschillencommissie.

maar mijn grootste vraag is, waaarom word dit pakket nog in maranello aangeboden terwijl het volgens kpn niet geleverd kan worden????

gr, Jeroen

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]