Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 11:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hd-kwaliteit over je pc.
BerichtGeplaatst: ma 02 jun 2008 23:45 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik zag op een website en aanbieding over de samsung 2032mw, leuke prijs, zag er goed uit, maar vooral omdat deze tv/pc-monitor ook hdmi aan boord had trok mij over de streep hem te bestellen.

Keurig 2 dagen later stond gls voor de deur en de pret met uitpakken kon beginnen, ik zeg kon want, als je echt wilt genieten moet je natuurlijk eerst een videokaart met hdmi output hebben en deze zijn nieuw pittig aan de prijs. Dus beetje speuren op marktplaats en vandaag zag ik er 1 staan die ik nodig had, de geforce 7600gt, met hdmi uitgang :wink: . Beetje onderhandelen en uiteindelijk had ik hem voor een zeer nette prijs.

Thuis pc openschroeven, oude eruit, nieuwe erin en draaien maar, allememagies! wat een haarscherp beeld..wow! :D dat kan en mag je niet vergelijken met anoloog computeren. Omdat ik vista ultimate hebt met dreamscene (zijn filmpjes in 1080p hd kwaliteit) deze eens laten draaien, ieder grassprietje ieder detail is zo loepzuiver zichtbaar ongelovelijk!

dit bevestigd mijn beeld over hd-tv, kom maar op, want als tv kijken ook zo mooi word voorzie ik een GROOT sucses voor hd-tv.

Al met al super tevreden, nu wordt internetten nog een stuk leuker!

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 jun 2008 01:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
:D :D :D

Ik zit al een tijdje te twijfelen om een Full-HD TV te gaan kopen.....
Dan moet ik uiteraard ook bij mijn kabelmaatschappij over op een HD-abonnementje.
Sinds vandaag is Nederland-1 daar in HD kwaliteit bijgekomen dit voor de EK en Spelen.

Zo wordt TV kijken inderdaad een stukje mooier..... :wink:

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2008 22:02 
Offline

Geregistreerd: wo 06 aug 2008 21:15
Berichten: 27
Sindskort heb ik de popcornhour (check popcornhour.com).
Dit apparaatje is een alleskunner. Het is zo groot als een experiabox waarin je een harde schijf kunt plaatsen.
Heeft een ethernetaansluiting, coxiale uitgang, hdmi uitgang en usb aansluitingen.
Het apparaat heeft een videokaart aan boord welke tot 1080p ondersteunt.
Bovendien is er de mogelijkheid om applicaties te laden, zoals een usenetserver. Deze download usenetcontent, controleert ze, corrigeert ze en pakt ze uit.
Dit apparaat gaat snachts voor je aan de slag en de volgende dag heb je je hd film met 5.1 klaar voor gebruik. :-)
Zelf heb ik een hd ready tv. (107 cm)
Maar dit is voor mij op dit moment al voldoende. Wat een beeld zeg.
Ik kan het apparaatje (189 dollar excl. harde schijf) van harte aanbevelen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2008 22:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Waar heb je deze dan gekocht?

Ik zie ergens een prijs van 225 Euro en dat is echt nogal wat meer!
Gevaar van 189 Dollar is dan de douane in NL wel eens 19% BTW plus kosten zal berekenen.
Ik ben de laatste tijd namelijk altijd de klos bij onze vrienden aan de grens.... :evil:

Lijkt me een echte alleskunner.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2008 23:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik heb deze popcornhour ook in het vizier maar vind de prijs nog wat aan de hoge knt, begrijpelijk dat een nieuw apparaat altijd in de eerste instantie hoog word ingezet om vervolgens over 1 jaar voor net 100 euro te krijgen is.

Mijn credo is dan ook: wachten!, dat gaat nog wel wat euro schelen, zowieso zou ik nooit iets over de grens laten komen, als het kapot gaat moet je het ook daarheen sturen met als gevolg dat je dan ECHT 4 maanden kan wachten al voorens je hem weer terug hebt.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 okt 2008 12:01 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
saavanalen schreef:
Sindskort heb ik de popcornhour (check popcornhour.com).
Dit apparaatje is een alleskunner. Het is zo groot als een experiabox waarin je een harde schijf kunt plaatsen.
Heeft een ethernetaansluiting, coxiale uitgang, hdmi uitgang en usb aansluitingen.
Het apparaat heeft een videokaart aan boord welke tot 1080p ondersteunt.
Bovendien is er de mogelijkheid om applicaties te laden, zoals een usenetserver. Deze download usenetcontent, controleert ze, corrigeert ze en pakt ze uit.
Dit apparaat gaat snachts voor je aan de slag en de volgende dag heb je je hd film met 5.1 klaar voor gebruik. :-)
Zelf heb ik een hd ready tv. (107 cm)
Maar dit is voor mij op dit moment al voldoende. Wat een beeld zeg.
Ik kan het apparaatje (189 dollar excl. harde schijf) van harte aanbevelen.


Grappig dingetje :)
Kun je wat meer vertellen over de exacte werking/aansluiting van zo'n "alleskunner" ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 okt 2008 12:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
marcel234 schreef:
Ik heb deze popcornhour ook in het vizier maar vind de prijs nog wat aan de hoge knt, begrijpelijk dat een nieuw apparaat altijd in de eerste instantie hoog word ingezet om vervolgens over 1 jaar voor net 100 euro te krijgen is.

Mijn credo is dan ook: wachten!, dat gaat nog wel wat euro schelen, zowieso zou ik nooit iets over de grens laten komen, als het kapot gaat moet je het ook daarheen sturen met als gevolg dat je dan ECHT 4 maanden kan wachten al voorens je hem weer terug hebt.



Wat is er met je aan de hand Marcel?
Je wilt alleen maar wachten?..... :lol:

Geintje natuurlijk maar die 189 dollar is al bijna 100 euro inmiddels....

Problemen met dingen ver weg kopen is wel aanwezig natuurlijk.
Ik heb daar wel hele goede ervaringen mee maar inderdaad ook hele slechte.....
"Dichtbij" kopen is wel eens prettiger.

Neemt niet weg dat dit inderdaad een geinig apparaatje is.
Maar ik moet eerst eens aan een echte goed HD TV, ik heb wel een full HD scherm op mijn laptop maar dat kijkt niet gemakkelijk met de hele familie!
Allen kijken naar een Blu-Ray film op 1080p is ongelofelijk mooi en scherp met giga details.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 19:15 
Offline

Geregistreerd: do 04 sep 2008 10:40
Berichten: 104
ik heb er sinds zondag ook een besteld moet alleen nog even geduld hebben tot eind oktober en dan kan het feest beginnen hoef dan nooit meer te branden of de pech een goede dvd binnen te halen maar er achter komen dat je dvd's op zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 15:02 
Offline

Geregistreerd: do 09 okt 2008 10:50
Berichten: 6
Ik heb ook een videokaart met hdmi out.
Deze hangt dan ook aan de HDready tv.........
En zo duur zijn die kaarten niet, vanaf 45 euro nieuw (let er wel op dat dit een Radeon kaart is, die UVD aan boord heeft).
Kies voor een pasief gekoelde, en hij is muisstil....... Info UVD

We hebben ook nog een xbox 360, die vanaf de pc films kan streamen, lekker makkelijk nu met afstand bediening....
(echter niet alles kan gestreamd worden!!!!!!).

En dan kijk ik wel eens met een scheef oog naar de 1960
Waanzinnig mooi ding, en belachelijk hard afgeknepen.
dat kastje heeft al die dingen namelijk ook!, waaroom niet een menu, waarin een pc te benaderen is.
En waarmee url's van websites kan worden ingevoerd, zodat vanaf het web gestreamd kan worden.
De slogan, TV kijken wanneer jij wil", word dan ook Echt waar..........


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 22 jan 2009 14:50 
Offline

Geregistreerd: wo 06 aug 2008 21:15
Berichten: 27
Maarten,
Sorry voor zeer late reactie.
Het is een kastje zo groot als een broodtrommel. Daarin zit een videokaart die echt alles aankan. Geen haperingen, gewoon draaien.
Daarin kun je dus een harde schijf zetten, wat ik gedaan heb. Aansluitingen. LAN, hdmi, coaxiaal, usb, enz.
Ik denk dat je genoeg kunt vinden op het internet over de popcornhour zelfs op youtube.


Maarten schreef:
saavanalen schreef:
Sindskort heb ik de popcornhour (check popcornhour.com).
Dit apparaatje is een alleskunner. Het is zo groot als een experiabox waarin je een harde schijf kunt plaatsen.
Heeft een ethernetaansluiting, coxiale uitgang, hdmi uitgang en usb aansluitingen.
Het apparaat heeft een videokaart aan boord welke tot 1080p ondersteunt.
Bovendien is er de mogelijkheid om applicaties te laden, zoals een usenetserver. Deze download usenetcontent, controleert ze, corrigeert ze en pakt ze uit.
Dit apparaat gaat snachts voor je aan de slag en de volgende dag heb je je hd film met 5.1 klaar voor gebruik. :-)
Zelf heb ik een hd ready tv. (107 cm)
Maar dit is voor mij op dit moment al voldoende. Wat een beeld zeg.
Ik kan het apparaatje (189 dollar excl. harde schijf) van harte aanbevelen.


Grappig dingetje :)
Kun je wat meer vertellen over de exacte werking/aansluiting van zo'n "alleskunner" ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 jan 2009 12:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Die popcornhour lijkt inderdaad niet verkeerd... :wink:
Ik overweeg deze ook aan te schaffen.

Ik heb van de week inderdaad eens wat HD-films gedownload en afgespeeld op een 20"breedbeeldmonitor.
Waarom weet ik niet maar had dit nog nooit eerder gedaan, het resultaat was werkelijk verbluffend!

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling