Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 23 jun 2025 23:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 19:29 
Site Admin

Vandaag kreeg ik van kpn deze mail:

Speciale uitnodiging voor een bijzondere brainstormsessie voor KPN

Beste heer/mevrouw,

KPN wil graag haar producten en dienstverlening verbeteren. Onder andere door iets extra’s te doen voor haar klanten, bijvoorbeeld in de vorm van een speciaal klantenprogramma. KPN heeft hierover een aantal ideeën ontwikkeld die zij graag aan een groep huidige klanten wil voorleggen. Graag nodigen wij u namens KPN uit voor deze bijzondere brainstormsessie.

We nodigen u graag voor deze bijzondere bijeenkomst uit op 22 of 23 januari in Nieuwegein. Voor uw hulp ontvangt u een vergoeding van € 50,- van ons.

Kunt u aanwezig zijn?

Ik heb mij natuurlijk voor opgegeven, niet zozeer voor die 50 euro, maar lijkt mij zeer interesant om te weten te komen welke ideeèn kpn voor zijn klanten aan het uitwikkelen is.

Wie heeft er nog meer deze mail gehad en wie gaat wel en wie niet?

Groet Marcel.

Laatst bijgewerkt door marcel234 op di 15 jan 2008 00:44, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 19:31 
Site Admin

marcel, jij hebt wel hele goede contacten bij kpn :lol: :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 19:33 
Site Admin

stttttttttttttt, wilde incognito blijven :lol:

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 21:30 

Moet je wel net vrij zijn en in de buurt wonen......

Ben benieuwd welke ideeën ze op deze manier gratis inpikken van aardige klanten.......

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 jan 2008 10:12 

wat een omweg om uit tevinden wat de klant zou willen
je kan ze goedkoper een linkje van deze site geven
en al de problemen die hier genoemd worden voor goed op gaan lossen
dus de overstap problemen van de ene profider naar de ander verbeteren
duidelijkheid scheppen in die gaos
tevens hun administratie gaan verbeteren zodat ze geen klanten daar aan meer kwijt raken
en dan zijn er nog legio dingen die hier op het forum besproken worden die verbeterd zouden kunnen worden

dus ik zou zeggen laat er eens iemand een dag op dit forum alle problemen eruit filteren die door hun opgelost kunnen worden en ze hebben voorlopig wel weer genoeg omhanden om het eerste jaar of messchien wel 2 jaar niet met hun handen in de zak te lopen :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 jan 2008 10:47 

Daar ze je een paar zeer wijze woorden!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 15 jan 2008 12:23 

marcel234 schreef:

Idee is prima,maar het is wellicht een optie om dit soort zaken op meer dan 1 plaats in het land te doen ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 11:48 

Maarten schreef:
marcel234 schreef:

Idee is prima,maar het is wellicht een optie om dit soort zaken op meer dan 1 plaats in het land te doen ?

Laat ze eerst maar eens IP-TV leveren in Nieuwegein....

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 16:49 

recol schreef:

Dat kan je dan voorstellen.... :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 17:09 

Robèrt schreef:
recol schreef:

Dat kan je dan voorstellen.... :D

heb ook geen mail gehad dat ik mag komen....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 23:36 

Ik heb helaas ook geen mail ontvangen van ze....
Maar ik kan toch niet naar die sessie toe.

Ik kreeg wel een spook-nota waar ik van de week zelfs nog over gebeld werd, ze begrepen het nog altijd niet...... :D
Ik verwacht een dezer dagen de aanmaning....... :cry:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 00:46 
Site Admin

here are the final results :D

vanavond af gereisd naar Nieuwegein voor deze brainsessie. Uiteindelijk waren we met 6 personen. 5 mannen en 1 vrouw, allen uit zeer uiteenlopende beroepstakken. een dokter, een schade expert en huisvrouw en de rest weet ik niet meer.

Het was niet geheel wat ik ervan verwacht had, ik had meer gehoopt te brainstormen over problematiek over ipb en i-tv maar het was puur gericht op het klant programma van KPN.

Nu moet ik wel zeggen dat heel duidelijk naar voren kwam dat KPN meer wil gaan doen voor vaste klanten. alleen de invulling van dit geheel vond ik niet zo. ik zal trachten uit te leggen wat de bedoeling is.

We kregen een aantal keuze`s voorgelegd wat wij als klant het fijnste vonden om als waardering te krijgen als vaste klant.

Optie 1- een spaarpunten programma. als je tussen de 30 en 60 euro verbruikt kun je kiezen uit gratis sms’jes, gratis belminuten. of spaarpunten die je kunt omzetten in diverse goederen. wij allen van de groep vonden dit niks. veel mensen hebben al een extra abo waarmee ze gratis onbeperkt kunnen bellen. gratis sms’jes vonden wij ook niks gezien sommige niet aangesloten waren bij KPN mobiel. hoe meer je verbruikt, hoe meer punten je kreeg.

Optie 2- je punten omzetten in bv een gratis bioscoopkaartje of concert. of een gratis entree voor de Efteling. afijn, uiteindelijk kon ook daar niemand zich in vinden.

Optie 3- dat leek er beter op waar met optie kwam ook uiteindelijk het "hoe langer je lid bent hoe meer punten. hoe hoger het verbruik hoe meer de punten. plus(!) als je 1 jaar lid bent krijg je per jaar 300 punter extra, en bij meer dan 3 jaar 1000 punten per jaar. deze punten kan je overal aan uitgeven, dus ook aan wat iedereen het liefste wilde zien, een fikse korting op je factuur.

Uiteindelijk mocht iedereen zijn idee geven hoe jij als klant een waardering het liefste zou zien. iedereen uit de groep opperde gelijk dat het beste zou zijn dat je direct iedere maand een korting kreeg op zijn factuur. dit zou worden meegenomen in de na vergadering van brand docters.

Het kwam sterk naar boven dat KPN een beetje vooruit wilt gaan lopen op wat nu al gaande is, klanten stappen nu te gemakkelijk over omdat nieuwe klanten veel hoge kortingen krijgt en bestaande klanten nauwelijks. Nu straks de jaar contracten eruit gaan ziet KPN een donderwok van overstappende klanten komen. dat brengt enorm veel rompslomp met zich mee, denk hierbij aan klanten die de ene maand bij planet willen zitten en de andere maand bij Telfort.

Dat wil KPN dus voorkomen door een goedstaand vaste klanten programma op poten te zetten. de huidige opzet van het klanten programma blijkt schijnbaar niet aan te slaan.

Als laatste werd gevraagd hoe men het liefst op de hoogte gehouden zou willen worden met hoeveel punten de klant heeft gespraat. per e-mail, internet, factuur of per post. iedereen koos voor per internet.

Toen wat rest vragen hoe wij deze spaarpunten zouden willen noemen. alle opties waren niet bijster bijzonder maar kozen allen voor kpn points.

dit was zo`n beetje de beknopte versie. dit alles wordt geëvalueerd en uit gedokterd.,doorgestuurd naar KPN en die gaan er iets mee doen. Al met al zal het zeker nog 6 maanden gaan duren voor het een beetje uit de verf komt.

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 01:05 

Hmmm....

Erg leuk allemaal maar spaarpunten van KPN lijkt me inderdaad niks.
En belminuten of SMSjes ook niet.....
Vreemd, nu ik er over denk, ik bel via Simyo en dat is een KPN-dochter die weer veel goedkoper is dan KPN zelf..... 8)

Maar gewoon de prijzen door de helft werd niet besproken?
Weet je ook waarom er maar zo weinig mensen waren?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 02:43 
Site Admin

Er waren 13.000 aanmeldingen en er zijn 2 sesies van 7 mensen. 1 groep in de klasse 20 tot 50 jaar, en 1 sessie voor mensen boven de 50 jaar.

daar zal vast wel en idee achter zitten, maar in mijn beleving is het niet echt bijster boeiend geweest wat vanavond heeft plaats gevonden.

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 08:44 

Ik denk dat er wel niet zoveel zal veranderen, er zullen nog wel hele hordes overstappen naar hun dochters. :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]