Beste Aart,
Je "moet" ook geen steun geven, je mag steun geven....
Maar ik denk dat van de 22 reacties er 15 melding maken van op te zien tegen de "moeilijkheden" die je kan verwachten.
Ik denk dat KPN daar gerust over nagedacht heeft en daarom de prijzen zo hoog kunnen laten.
Ik zou bij overstap naar Tiscali tot 3 weken zonder telefoon komen te zitten.
Dat kán toch niet waar zijn?
En dit krijg je pas te horen nádat je de overstap hebt gemaakt.
Nergens, en echt nergens, was dit te lezen bij het invullen van alle schermen die je tegenkomt.
Geen enkele provider kon mij garanderen dat ik mijn telefoonnummer kon behouden.
Geen enkele provider wist hoe om te gaan met een overstap van IPB.
Alsof ik de eerste was die dit deed......
Ze laten je expres in twijfel zitten.
Dus mijn streven is dat KPN gewoon wat goedkoper zou moeten zijn.
Ze hoeven echt niet dé goedkoopste te zijn.
Ik betaal nu bij UPC voor een 6Mb lijn plus telefonie én gratis bellen in heel Nederland "slechts" 29,95.
Bij Planet was dit zelfde pakket 69,95.
Ik heb ze toen laten weten dat als ik voor rond de 40 euro kon krijgen ik niet eens zou denken aan overstappen.
En die 40 euro is dus nog altijd duurder dan de rest.
Nu betaal ik 40 euro per maand minder....
Het heeft nog verdere gevolgen voor KPN want TV kijken doe je dan ook niet meer bij ze.
Dat doe ik nu ook bij UPC en het werkt ook nog goed....
M.v.g,
Robèrt