Ik heb jou post en beetje aangepast gezien mij ook hedenmiddag nieuws heeft bereikt dat ik de mine afnemers niet wil onthouden.
Zoals gezegd werd ik gebeld door My house, dat is een onderdeel binnen KPN die de software ontwikkeld en zeer grote probleem gevallen aanpakt.
De huidige software versie is 150 zoals de meeste weten, echter heeft my house al daarna diverse andere versie`s getest en weer afgekeurd. maar (zoals hun dat vanmiddag zeiden) er "dreigt"'een nieuwe versie aan te komen. ze zijn namelijk al bij versie 2.04! deze nieuwe versie omvat en oplossing voor en aantal bugs waaronder het zappen van kanaal naar kanaal dat nog wel eens fout wilt gaan. wat er nog meer in zit heb ik niet mee gekregen.
Mijn vraag was wanneer nu de mine tuner zichtbaar word binnen het netwerk zodat gebruikers kunnen streamen naar de harde schijf? Daar kon men geen antwoordt op geven, ze willen eerst mine goed en stabiel zien te krijgen voordat ze extra functionaliteit gaan toevoegen.
Ik vind het wel verstandig van KPN dat ze mine nog niet echt laten uitrollen. De achterliggende verkoop mensen willen dit wel dolgraag, maar ze kunnen het technischs gezien nog tegenhouden dat mine echt uitrolt.
Kortom, je merkt dat ze zeer druk zijn om mine te verbeteren, iets waar ik wel blij mee ben, ook gaan ze uitzending gemist en filmdirect aanpakken.
Tevens is KPN druk bezig in fase`s mine over te sluizen naar een eigen vpn. ook dat moet en stuk stabiliteit gaan brengen. De 18de komen ze in onze gemeente dat ook doen. Ik kan direct daarna posten of er en verbetering is of niet. Wordt vervolgd.
Groet Marcel.
|