Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 19 jun 2025 01:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: mine + direct adsl
BerichtGeplaatst: do 16 nov 2006 21:06 

hallo allemaal, ik zou graag jullie ervaring willen weten over Mine + Direct ADSL van kpn .is het een goed product of zijn er nog haken en ogen aan? de harddisk kan je me opnemen maar kan je dan ook gelijkertijd een ander progamma kijken? een draadloos modem is deze optie er alleen of kan men ook kiezen voor een andre modem? stiirt het beeld op tv al men gebruik maakt van internet ? wat is de levertijd op het moment dat je het pakket in huis heb en ik neem aan dat het een overeenkomst is voor een jaar ? kortom vele vragen die ik heb.wat is jou ervaring ? alvast bedankt

Profiel  

Berichttitel: vraag=antwoordt
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 22:44 
Site Admin

Hoewel uw vraag van oudere datum is voel ik mij geroepen alsnog deze te beantwoorden.

Mine is een goed product waar toch nog de nodige kinderziekte`s inzitten. het zappen van de afstandbediening gaat niet echt snel. maakt men hiervan te snel gebruik loopt het mine apparaat vast. Ook filmdirect is nog niet zoals het wezen moet en helaas ook aan programma gemist short nog het 1 en ander.

Als u een programma opneemt kunt u zonder problemen kijken naar andere programma`s...geen probleem dus.

In het mine apparaat zit al een ingebouwde IP modem die zorgt dat u tv kunt kijken via internet. Het is dus niet mogelijk om voor een andere modem te kiezen. Het geheel is helaas nog niet draadloos aan te sluiten. Ik heb begrepen dat de uitgeklede versie van de mine-box wel draadloos is aan te sluiten. De hoofdbox is echter alleen bedraad aan te sluiten. Het aansluiten kan worden gedaan door een monteur voor 49.95.

Het beeld stoort absoluut niet tijdens het internetten. De download stream word in de experia-box apart afgeknepen door 9 mb. kortom, uw internet en telefonie staat gescheiden van het tv gebeuren.

De levertijd bedraagt +-3 tot 4 weken. De ervaring leert dat de klant zeer goed moet opletten of zijn order wel goed is doorgegeven door de huidige provider. Het gebeurt helaas nog al te vaak dat de order niet goed gaat en de klant veel`s te lang zit te wachten op zijn pakket...u zeit gewaarschuwd!

De overeenkomst is voor de duur van 1 jaar. De mine-box koopt u voor 149.95 en de aansluitkosten bedragen 29.95. of u wel of niet de installatie wilt laten doen door een monteur is uw eigen keuze natuurlijk.

Ik hoop dat ik uw vragen volledig hebt kunnen beantwoorden.

Groet Marcel.

Moderator ibp+mine.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 13:21 

hallo ,

ik wil u heel vriendelijk bedanken om alsnog een andwoord te geven op mijn vragen.

gr rvdl1976

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]