Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 17 jun 2025 22:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 13 mei 2006 14:40 
Offline

Geregistreerd: za 13 mei 2006 14:26
Berichten: 25
Hoi ik heb sinds kort de experia box en alles werkt goed, bittorent americas army en Ares. kan met bittoerent met 200kbps downloaden.
Ik kan alleen niet connecten naar Age of Empires 3 servers. Met mijn oude router werkte alles prima, nooit problemen tot ik de xperia box kreeg paar weken terug. Dus het moet daaraan liggen.
Ik heb men ports als volgt geforward:
http://img143.imageshack.us/my.php?image=router17ku.jpg
dit zijn mijn router instellingen:
http://img99.imageshack.us/my.php?image=router26aa.jpg
andere instellingen:
http://img101.imageshack.us/my.php?imag ... gs16ej.jpg
Ik heb alle mogelijke ports geforward, soms kom ik op ESO ( die aoe servers) maar dan zie ik geen games en mijn friends list is leeg. Meestal loopt age of empires echter vast als ik probeer te connecten. Al mijn andere programmas die gebruik maken van internet gaan ook offline als ik probeer te verbinden, heeft het hier misschien iets mee te maken?
Keb al geprobeer UPnP uit of aan te zetten maar dat hielp ook niet, exposed host enablen op 192.168.2.3 helpt ook niet. Keb al router gereset, helpt ook niet. Echt dikke ruk die experia box.
Oja en firewall heb ik uitgezet en ik heb verder ook geen firewalls geinstalleerd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 mei 2006 15:12 
Hallo

Heb je al op deze link gekeken

http://www.portforward.com/default.htm

Mvg
Henk


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 mei 2006 15:24 
Offline

Geregistreerd: za 13 mei 2006 14:26
Berichten: 25
jep experia box staat er niet specifiek op, maar voor andere types van siemens staat er ook niet veel bijzonders op.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 mei 2006 16:18 
Kijk eens naar de SE555

Ziet er wel anders uit als het geen wat jij hebt gedaan

http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Siemens/GigasetSE555/Age_of_Empires_III.htm

Mvg
Henk


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 mei 2006 20:03 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Kijk anders ook even bij deze handleiding 1.4

http://www.sleeuwijkonline.nl/experiabo ... .php?t=106


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2006 19:24 
Offline

Geregistreerd: za 13 mei 2006 14:26
Berichten: 25
alles geprobeerd maar niks werkt...wanner komt er nieuwe firmware uit? zou mijn oude router achter experia box plaatsen helpen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2006 20:46 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Heb je in "Mijn KPN" de firewall op server-instellingen gezet?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2006 22:01 
Hallo

Heb je bij Port Triggering MSN Gaming Zone al geprobeerd


Mvg
Henk


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 mei 2006 11:49 
Offline

Geregistreerd: za 13 mei 2006 14:26
Berichten: 25
Marcel schreef:
Heb je in "Mijn KPN" de firewall op server-instellingen gezet?

als je de firewall uitzet hoef je dat toch niet te doen? En als het wel moet hoe doe je dat dan :).
@henk: keb het geprobeerd maar geen resultaat... :x
bedankt igg voor alle replys :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 mei 2006 11:52 
Offline

Geregistreerd: za 13 mei 2006 14:26
Berichten: 25
Marcel schreef:
Heb je in "Mijn KPN" de firewall op server-instellingen gezet?

ik heb em uit staan, maar hoe doe je dat dan precies?
@henk: ja maar zonder resultaat.
in ieder geval bedankt voor alle replys :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 mei 2006 12:52 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Onderstaand komt vanaf http://www.kpn.com.
Citaat:
De firewall in de KPN Experia Box beschermt uw computer voor digitale inbraken van buitenaf. U kunt eenvoudig via Mijn KPN (uw persoonlijke omgeving op kpn.com) kiezen uit twee beveiligingsniveaus:

standaard (aanbevolen)
server-instellingen

Met de standaard beveiliging werken alle programma's behalve bestanduitwisselingsprogramma's zoals KaZaA. Met server-instellingen werken alle programma's en staan alle poorten open.
Dus login bij "Mijn KPN" => InternetPlusBellen => Beheer Experia Box => Firewall instellingen => Aanpassen => selecteer "Server Instellingen" => Versturen.

Op een ander forum geef je aan dat de Experia reset wanneer je gaat connecten, dit is niet normaal. Het beste kan je naar de helpdesk bellen(KPN of Planet) en vragen naar 2e lijns support. Laat je niet met een verhaal afschepen door 1e lijns, gewoon eisen dat ze je doorverbinden met 2e lijns.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2006 21:26 
Offline

Geregistreerd: za 13 mei 2006 14:26
Berichten: 25
Citaat:
Dus login bij "Mijn KPN" => InternetPlusBellen => Beheer Experia Box => Firewall instellingen => Aanpassen => selecteer "Server Instellingen" => Versturen.

em ik zie internetplusbellen nergens staan :s.. als ik ingelogd ben.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2006 21:48 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ook niet aan de linker kant ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2006 22:56 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Ik ging er vanuit dat je IPB via KPN hebt. Als je IPB bij Planet of HetNet hebt moet je via hun site inloggen, in de bijgeleverde handleiding staat hoe je dat moet doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 mei 2006 11:52 
Offline

Geregistreerd: za 13 mei 2006 14:26
Berichten: 25
ja ik heb het gevonden (was ingelogd op verkeerde account). Maar ik krijg dit:
InternetPlusBellen is niet beschikbaar.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

1. InternetPlusBellen van Mijn KPN is niet bereikbaar tussen 24:00 uur en 06:00 uur.
2. In verband met een storing is uw InternetPlusBellen omgeving nu niet beschikbaar. Probeert u het later nogmaals.
3. U heeft nog geen gebruik gemaakt van InternetPlusBellen. Uw installatie is dan nog niet voltooid.

Mocht u meer informatie willen dan kunt u contact opnemen met de helpdesk op 0900 - 0244 (10 eurocent per minuut).

Onze excuses voor het ongemak.

:S ???


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling