AK47 schreef:
Bernard schreef:
Sorry dat ik zo'n negatieve onderwerp heb maar het zegt precies hoe ik me voel.
Ben al jaren een happy klant van Planet, sept 2006 heb ik IPB aangevraagd. De aanvraag was het probleem niet maar de uitvoering is gewoon een ramp.
-In october had ik ineens geen ADSL en geen telefoon meer, niks aan de hand dacht ik Planet zal wel bezig zijn.
3 dagen later was nog steeds alles weg toch maar even gebeld kreeg inderdaad de antwoord dat ze ermee bezig waren.
7 dagen later nog niets, weer gebeld kreeg ik ineens te horen dat TeLe2 op mijn lijn zat. Wie en waarom konden ze me ook niet vertellen.
Om TeLe2 eraf te halen heeft me 7 dagen gekost maar de lijn was weer vrij, dus Planet kon beginnen en dat deden ze ook.
16 November kreeg ik de melding dat alles het deed ( monteur kwan het zelf ook even bij mij thuis laten zien).
Mooi zei ik maar ze hadden het te vroeg gezegd want wat bleek nu;
-internet deed/doet het
-telefoon doet het maar voor de helft. ( kan wel bellen maar als iemand mij wil bellen bestaat het nummer niet)
-en tot mijn grootste verbazing is mijn Planet account disabled.
De monteur snapte er niets meer van en is weggegaan met de medeling dat ik terug gebeld zou worden..........niet dus.
Niemand weet wat het probleem is maar ik word er ziek en nijdig om.
Zit vanaf half september zonder telefoon en denk nu van was ik maar nooit overgestapt naar IPB.
Speel zelf met de gedachte om over te stappen naar de Kabel dan weet ik vooraf dat ik zulke problemen krijg.
Groetjes
Bernard
ps ik heb nog wel een vraagje is het normaal dat je op adsl-direct inlog ?
Probleem is simpel je nummer moet geporteerd worden naar kpn zolang tele 2 je nr niet vrij geeft kun je niet gebeld worden maarw el bellen.
omdat je geen kpn nummer had ben je digitaal opgeleverd bij kpn ipb.
dus is een kwestie van inporteren dus kpn neemt het nummer over, dus probleem ligt bij tele2 en niet bij kpn.

Ik heb altijd telefoon van KPN gehad nooit van Tele2.
Tele2 heeft een fout gemaakt met een aansluiting die bedoeld was voor iemand anders.
Ik heb voor me de brief van TeLe2 liggen met hun veronschuldiging dat de monteur die fout heeft gemaakt en dat ze begin november alles gecorriceerd hebben.
Maar dit verklaard niet waarom mijn Planet account ineens gedisabeld is ( vanaf dat IPB is gaan werken)
En waarom heb ik een Direct-adsl inlog ?