AK47 schreef:
koor schreef:
Sinds half februari 2006 IPB van Planet.
Dect telefoon Philips CD535.
Alles werkte prima, tot vrijdag 8 december.
We konden niet meer bellen of gebeld worden.
Bij uitbellen wél kiestoon, daarna in gesprektoon.
Als ik met mijn mobiel mijn nummer belde ook in gesprektoon.
We dachten dat het een tijdelijke storing was, dus geen actie ondernomen.
Volgende dag meerdere malen gebeld met mijn mobiel naar
0900-1905. De helpdeskmedewerker vertelde dat we binnen 24 uur
zouden worden teruggebeld op mijn mobiel.
Dat gebeurde op zondag 10 december.
Diverse malen Experiabox uit en weer aangezet, meerdere malen
gereset met paperclip. Splitter er tussenuit gehaald.
Niets hielp. Lampje bleef knipperen.
De medewerker zou de storing doorgeven via email of fax aan de
"Expertgroep" MPX Desk. De medewerker vertelde ook dat hij die
Desk niet kon bellen alleen maar faxen of mailen.
Tot op heden na meerdere malen weer gebeld te hebben met 0800-0505 en 0800-0407 , nog steeds geen actie, zelfs geen berichtje van Planet
dat het de aandacht heeft of dat men er mee bezig is......
Inmiddels wel ruim 25 euro verbeld met dat 0900 nummer en de
kosten van doorschakeling van mijn vaste nummer naar mijn mobiel.
De medewerker van 0407 had wel een goede tip: ga naar mijn gegevens
bij Planet en schakel uw vaste telefoon door naar uw mobiel. Dit in verband met het feit dat ik een eenmansbedrijfje heb.
Moet overigens wel vermelden dat de medewerkers van de diverse Helpdesks bijzonder vriendelijk waren.
Maar het Voip lampje knippert vrolijk verder.............
Elly
25 euro verbeld terwijl nummer 1 cnt per m kost heb je dan zolang zitten bellen?????
mpx kun je niet bellen maar je kunt ze ook niet faxen en of mailen het gaat per tickt.
Als je voip lampje knippert dan zit jouw nummer op de verkeerde sipserver, als het voiplampje uit is dan is er helemaal geen nr toegewezen aan poort 1.
mpsd moet jouw nummer gewoon laden maar als je een harde reset geeft moet het opgelost zijn tenzij je je nr opgezegd hebt.
beste AK47,
toen ik belde heb ik diverse malen 28 tot 29 minuten moeten wachten voordat ik een medewerker aan de lijn had, en destijds was het tarief nog
10 cent per minuut plus de mobiele telefoonkosten. Dat is het eerste punt van deze vergadering.
2e punt is: harde reset. Bedoel je daarmee de paperclipmethode? want zoals ik schreef heb ik die al diverse malen op verzoek van de Helpdeskmedewerker uitgevoerd.
3e punt is: Als ik op de verkeerde sipserver zit, omdat het voiplampje knippert, wat moet ik dan tegen de helpdeskmedewerker zeggen wat ie moet doen????????
4e punt is: Wat bedoel je met de verkeerde sipserver??? en wat betekent
sip????
Sowieso vind ik het heel aardig dat er nog iemand een antwoord geeft
op oudejaarsavond. Dat dan weer wel.