Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 11:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 13:28 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Hier kunnen jullie naar hartelust klagen over van alles en nog wat over kpn. Alle berichten die niet ontopic zijn in de andere rubrieken verplaats ik naar deze :wink:

Gr Marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 18:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
eversteegt schreef:
Goed idee, het openen van een klaagbaak :).

Maar ik hoop wel met de kanttekening dat KPN ook dáár leest. Want een gevoel van ongenoegen vloeit vaak voort uit antwoorden (of gebrek daaraan) die in topics gegeven worden, of meer algemeen uit het onderwerp dat gestart wordt. Als zo'n topic dan moet ophouden bij "we hebben geconstateerd dat dit en dat zo is gebeurd"en daarmee is de kous af, dan wordt het wel een heel beperkt forum.

Uiteraard, je kan ook ergens te erg over door zagen, daar is dan mogelijk de klaagbaak voor, evt. ook om stoom af te blazen, maar het moet niet zo worden dat het voor de rest maar een "ja en amen KPN" forum wordt waar geen enkele gevoel van ongenoegen of ergernis meer mag worden geuit!

Overigens richt ik zelf (o.a. nav eigen leermomenten van vorige 'aanvaringen') me, als ik het over KPN heb, NOOIT meer op de webcare hier persoonlijk. Die waardeer ik namelijk zeer sterk. Ik heb het altijd over de "hogere heren en dames" van KPN.....

edit: Overigens, deze post mag je evt. naar de klaagbaak verplaatsen ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 18:17 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
mark-2009 schreef:
Ja vanaf deze kant ook niks anders dan complimenten over webcare, die zijn klantvriendelijk en doen erg hun best(uit eigenervaring)helaas zijn het de hoge heren van kpn die niet klantvriendelijk zijn.

Mark


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 18:18 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
marcel234 schreef:
Waar ik mij aan stoor, is dat er in ongelovelijk veel topic's niet meer on-topic word gepraat maar alleen maar word geklaagd met name gedoeld op Webcare.



Gr Marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 20:01 
marcel234 schreef:
eversteegt schreef:
Goed idee, het openen van een klaagbaak :).

Maar ik hoop wel met de kanttekening dat KPN ook dáár leest. Want een gevoel van ongenoegen vloeit vaak voort uit antwoorden (of gebrek daaraan) die in topics gegeven worden, of meer algemeen uit het onderwerp dat gestart wordt. Als zo'n topic dan moet ophouden bij "we hebben geconstateerd dat dit en dat zo is gebeurd"en daarmee is de kous af, dan wordt het wel een heel beperkt forum.

Uiteraard, je kan ook ergens te erg over door zagen, daar is dan mogelijk de klaagbaak voor, evt. ook om stoom af te blazen, maar het moet niet zo worden dat het voor de rest maar een "ja en amen KPN" forum wordt waar geen enkele gevoel van ongenoegen of ergernis meer mag worden geuit!

Overigens richt ik zelf (o.a. nav eigen leermomenten van vorige 'aanvaringen') me, als ik het over KPN heb, NOOIT meer op de webcare hier persoonlijk. Die waardeer ik namelijk zeer sterk. Ik heb het altijd over de "hogere heren en dames" van KPN.....

edit: Overigens, deze post mag je evt. naar de klaagbaak verplaatsen ;)


De Kpn kom hier dus niet, daarom is de klaagbaak ook zo gemakkelijk, stop de klachten maar mooi weg want daar zitten ze niet op de wachten en zeker de KPN niet.
Of het nou offtopic is of niet, laat de klachten er ook maar mooi tussen staan anders is het net of alles koek en ei is bij de KPN, en dat is het zeker niet.
Buldog.


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 20:25 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Het gaat erom dat in topic's zoals de wijzigingen bij kpn zijn bedoeld om DAAR vragen over te stellen. De laatste tijd storen wij moderators ons er enorm aan dat er in allerlei topics dingen worden aangehaald die totaal NIETS meer met het topic te maken hebben.

dat er klachten zijn weten wij ook heus wel. Maar na 5 pagina's gezeur te hebben gelezen over weer hetzelfde onderwerp word het een tikkeltje oervervelend.

Wat hier word verwacht is dat Webcare overal antwoord op kan geven. luister, webcare is niets meer of minder dan het oplossen van TECHNISCHE problemen. Ze kunnen, sterker nog, mogen niet voor hogerhand spreken.

Ik kan mij goed voorstellen dat webcare mij een im stuurt dat ze het een beetje zat zijn om telkens van een groepje van 4 man belaagd te worden met weeeer dezelfde zeurvragen. Als jullie dan zo dringend gehoord willen worden, pak en pen en papier en stuur het regelrecht naar het mangement, dit soort vragen KUNNEN niet beantwoord worden door webcare...klaar over en uit.

Daarom ga ik extra streng toezien dat er in de rubrieken ook echt ontopic gepost word, als men wil klagen kan men dat naar hartelust hier doen, mits in nette bewoordingen. Ipbforum is een laagdrempelig forum en wij strijden er al jaren voor dat zo te houden!

gr Marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2010 00:19 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
arie kanarie schreef:
Intussen is het 1 juni geworden.....
De KPN, heeft duidelijk niet geleverd, wat men toegezegd heeft en waar men toch wel ruim de tijd voor gehad hebben om alles voor te bereiden c.q. aan te passen.
Vandaag, heb ik de overstap naar een andere provider geregeld, ik ben lang genoeg aan het lijntje gehouden.

Het lijkt net alsof KPN hierna op een treiterende manier actie heeft ondernomen om meteen mijn telefoonlijn te manipuleren. Mensen die mij bellen, krijgen doodleuk de in gesprektoon, of de telefoon van de opbeller krijgt gewoon de oproeptoon en ik krijg helemaal geen belletje.
Als dit inderdaad zo is, dan lijkt mij dit een kinderachtige actie.
Als dit zo blijft, toch maar eens de OPTA op de hoogte stellen, immers heb ik nog steeds een contract met KPN (1maand opzegtermijn). :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2010 00:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ted van der Vleut schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb maar weer even een nieuw onderwerp de lucht in gegooid want het is wel heel erg stil geworden.
Een paar maanden geleden heeft KPN gezegd dat er een update zou komen in hun centrales zodat de kwaliteit van het signaal omhoog zou gaan.
Dit zou dan voor ons tot gevolg hebben dat wij verlost zouden zijn van het hangen van het beeld en geluid.

Tot nu toe heeft het voor mij nog geen verandering gebracht dus mijn vraag is: WANNEER KPN?

Vervolgens kondigd KPN aan dat de snelheid verdubbeld zal gaan worden voor eind mei 2010.
Maar ook hiervan merk ik nog niks.
Sterker nog, ik heb de indruk dat ik een oor aangenaaid word door KPN en dat zal ik even verduidelijken.

Ik heb Internet/Bellen en ITV van KPN met als abonnement EXTRA (dus 8Mb voor internet en 8Mb voor ITV).
Voor 1 april (en dit is geen grap) had ik een snelheid van 14Mb.
Nu heb ik een snelheid van 15,9Mb.

Na een telefoontje naar de beroemde klantenservice van KPN kreeg ik het volgende te horen.
"U heeft al 16 Mb en ik snap niet wat er verkeerd aan is".

Toen ik uitlegde dat ik dus 16Mb voor internet en 8Mb voor ITV moest hebben zag ik dat helemaal verkeerd.
De KPN medewerker vertelde mij dat mijn 15,9Mb de juiste snelheid was want de ITV zit verwerkt in de beloofde 16MB waar KPN mee adverteerd.

Zeg nu zelf: Snapt U nog waar KPN mee bezig is.

Graag meer reacties van mensen die hetzelfde probleem hebben als ik.

ps, misschien moeten wij maar met zijn alle overstappen naar de concurent, kijk wat er met de DSB-bank is gebeurd.

Ted.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2010 20:07 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
Het zijn en blijven kleine kinderen daar bij kpn.
Webcare team voelt zich niet thuis op dit forum, vanwege teveel negatieve berichten, wat de schuld is van kpn.
Heden is bij mij de snelheid gehalveerd, erg kinderachtig.
Echter ik zit daar niet meer mee, vandaag de installatie pakket van een ander provider binnen gekregen, plus brief, dat mijn kpn abonnement eind juni af loop.
HOERA !!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D


gr. Arie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2010 20:19 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Arie_O schreef:
Het zijn en blijven kleine kinderen daar bij kpn.
Webcare team voelt zich niet thuis op dit forum, vanwege teveel negatieve berichten, wat de schuld is van kpn.
Heden is bij mij de snelheid gehalveerd, erg kinderachtig.
Echter ik zit daar niet meer mee, vandaag de installatie pakket van een ander provider binnen gekregen, plus brief, dat mijn kpn abonnement eind juni af loop.
HOERA !!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D


gr. Arie



het is de schuld van KPN, u zegt het zelf al. is het dat de schuld van Webcare? deze mensen hebben door de loop der tijd heeeel veel klachten ook opgelost en met respect vele mensen hier ook te woord gestaan.

hoe zou u het vinden als u heel veel mensen helpt en dagelijks door 2/3 personen word aangevallen om iets waar U niks aan kunt doen :wink: Daarom grijpen wij in, want het kan en mag NOOIT de bedoeling zijn dat er op de persoon word gespeeld, en dat is wat nu door 2/3 leden teveel gebeurt!

U stapt over, uw goed recht, maar denkt u dan dat gelijk alle problemen uit de wereld zijn? bij iedere provider is wel wat :!:

Gr Marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: za 05 jun 2010 18:58 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
marcel234 schreef:
buldog schreef:
[verwijderd.

Gr Marcel234


plaats dan wel het volledige bericht, zoals ik hem heb geplaatst.
Je laat je nu in de kaart kijken, geeft aan wat voor mentaliteit je hebt.
Buldog.


Dat bericht van jou is wederom weer niet ontopic. Maar zal voor het eerst in de 4 jaar dat ik hier met hart en ziel modereer mijn visie keihard geven. Wat jij doet, wat eversteegh doet is compleet de boel verzieken, verstieren. je draagt niks aan, je loopt alleen maar wat om je heen te trappen en verder niets. In de 4 jaar dit forum bestaat is sinds jou komst, en die van eversteegh de sfeer gedaald tot niveau 0.0 daarom ga ik nu maatregelen nemen. Jij gaat er vanaf vandaag uit en je vriend eversteegh idem. Veel leden klagen via im dat ze zich wezenloos kapot aan jullie 2 iriteren en wij als moderators doen dat ook.

Wij zitten te wachten op ECHTE constructieve bijdrage's en niet wat jullie doen.

ga fijn elders de boel verzieken vanaf heden zijn jullie beide banned (voor altijd) van dit forum klaar over en uit.

Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: za 05 jun 2010 19:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
saavanalen schreef:
Op zich snap ik dat men zich niet meer welkom voelt op dit forum. Ze moeten zich het gezeur echter niet persoonlijk aantrekken. Volgens mij moeten ze dan echt de oorzaak bij hun eigen werkgever zoeken. Hiephiephoera correspondentie, terwijl het amper realiseerbaar is. Momenteel is mijn modem op 13 mbit ingetraind. Gisteren nog 19 mbit. Terwijl ik VDSL heb. Sorry. Nog slechter dan met ADSL. Zakt mijn broek echt van af.



Kan ik mij voorstellen. Ik heb al eerder diverse malen aangegeven dat het niet netjes is hoe kpn met deze beloofde verhoging omgaat. Ik heb zelfs een manager die zeer hoog zit voor aan zijn staart getrokken.

Echter, Webcare staat hier ver buiten, het enigste wat webcare doet is het oplossen van technische problemen. Over hoe kpn omgaat met die verhoging heeft webcare niets van doen!.

Wat u hier leest is het heen en weer geschop regelrecht tegen de benen van webcare van 2 personen die blijkbaar niets te doen hebben en hier de boel al 4 maanden lang dagelijks lopen te verzieken.
weet u hoeveel im's wij krijgen van leden die ons bedanken dat ze via dit forum webcare hebben gevonden en dat webcare heel fijn hun problemen hebben opgelost? veel kan ik u vertellen...100rden! en ik weiger, en mijn collega mods weigeren dat door twee leden wij zo'n fijne samenwerking met webcare laten ondermijnen. daarom heb ik die 2 etters (escuse moi) eruit getrapt want wij zijn ze na 4 maanden sarren zo zat als gespogen poep.

Gr marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: do 10 jun 2010 13:43 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Arie_O schreef:
Het zijn en blijven kleine kinderen daar bij kpn.
Webcare team voelt zich niet thuis op dit forum, vanwege teveel negatieve berichten, wat de schuld is van kpn.
Heden is bij mij de snelheid gehalveerd, erg kinderachtig.
Echter ik zit daar niet meer mee, vandaag de installatie pakket van een ander provider binnen gekregen, plus brief, dat mijn kpn abonnement eind juni af loop.
HOERA !!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D


gr. Arie


Even voor de goede orde,veel zaken lopen gewoon goed,maar dat neemt niet weg dat er ook wel wat fout gaat en die zaken komen oa hier op het forum.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Klaagbaak
BerichtGeplaatst: do 10 jun 2010 14:46 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
@ Maarten,
Er speelde bij mij nog meer , dan alleen de snelheid, zoals ik al eerder vermelde kan ik ongeveer 10 uren opgenomen gesprekken, van de helpdesk laten horen.
De tranen springen dan in je ogen.

Zoals ik al vermelde heb ik dus een installatie pakket van een kabelboer ontvangen.
Inclusief het activeren zat ik in één uur op internet met een strakke 20 mbps zonder problemen.

gr. Arie


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling