Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 19:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 25 mei 2010 22:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 aug 2006 10:16
Berichten: 45
Woonplaats: Gouda
Kortgeleden breidde ik mijn IPB-pakket uit met I-TV. Dit met het oog op de verhuizing naar een nieuwbouwappartement hier in Gouda.
Ik heb het geïnstalleerd en het werkt allemaal flitsend: telefonie, internet en TV. :P

Omdat het gehele pakket moet worden verhuisd gaf ik online via 'Mijn KPN' de opdracht de aansluiting te verhuizen naar het nieuwe adres per 14/6. Ik ontving onlangs een keurige brief, ondertekend door de heer Middeldorp, waarin de verhuizing werd bevestigd.
Voor mij was dus alles in kannen en kruiken... :|

Voortschrijdend inzicht leidde ertoe dat de verhuisdatum eigenlijk beter een week verder kon liggen, dus belde ik vanavond even met 0900-0244, de Klantenservice dus. Ik werd te woord gestaan door een aardige medewerkster die terstond even de gegevens controleerde. :)

Ze was blij dat ik even belde...: "U heeft uw verhuizing zeker online doorgegeven?" Op mijn bevestigende antwoord wist zij mij te vertellen dat ik dat beter niet had kunnen doen. "De mensen kunnen veel beter een verhuizing telefonisch doorgeven," was haar betoog, "dan weet iedereen tenminste zeker dat het allemaal goed (ver)loopt." :shock:

Wat blijkt nu: die 14de juni zou er in mijn geval helemaal niets gebeurd zijn als ik nu niet had gebeld. Het ene systeem had niks doorgegeven aan het andere systeem. Hoe het dan mogelijk was dat ik een bevestigingsbrief had ontvangen van meneer Middeldorp werd afgedaan met de opmerking dat dat nu net door het systeem was gegenereerd dat vervolgens had verzuimd het andere systeem ervan in kennis te stellen... Volgt u het nog?? :roll:

Ik kon de verhuizing nu vastleggen voor 23 juni en geen dag eerder! Toevallig komt mij dat nu redelijk goed uit.

Toen ik haar vroeg wat er gebeurd zou zijn als ik vanavond niet had gebeld, was het simpele antwoord dat ik dan hoogstwaarschijnlijk op 14 juni heel erg boos aan de lijn zou hebben gehangen. :evil:

Begrijpt u het nog? Ik al een poosje niet meer, maar ik ben blij dat ik vanavond even met de klantenservice heb gebeld. Ik mag er nu van uit gaan dat op 23 juni het signaal wordt overgezet van het oude adres naar het nieuwe. Althans ik vertrouw erop. Ik krijg nog een bevestigingsmail gevolgd door een (nieuwe) bevestigingsbrief. :?

De e-mail is inmiddels binnen: wederom ondertekend door Jacob Middeldorp... :o

Het wachten is nu op een nieuwe bevestigingsbrief van meneer Middeldorp. :!:

_________________
'Alles van waarde is weerloos' (Lucebert)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2010 21:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
adjudant schreef:
Het wachten is nu op een nieuwe bevestigingsbrief van meneer Middeldorp. :!:


Als..... systeem X het doorgegeven heeft aan systeem Y en systeem Z niet down is en als.................


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2010 22:02 
Offline

Geregistreerd: do 09 jul 2009 07:58
Berichten: 132
Tja en dat is nu een probleem waar veel afdelingen onderling tegenaan lopen.
Die automatische leverstraten (lees nieuwe bestellingen, wijzigen en of verhuizingen) werken vaak voor geen meter.
Daar zijn de heren webcare hier elders op het forum zelf ook al regelmatig tegenaangelopen.

dhr Middeldorp zal ook niet blij zin dat zijn naam er altijd netjes onder komt.
Zou hij nog lekker kunnen slapen?????


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 28 mei 2010 12:07 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
vddikken schreef:
Zou hij nog lekker kunnen slapen?????


Die weet helemaal niks van dit voorval af dus die slaapt prima !


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling