Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 22:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 02 jun 2009 21:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
SafeMan schreef:
Ik ga uitkijken naar een goede Mobile internet oplossing met een UMTS (HSDPA/HSUPA) SIM in een HSDPA ontvanger/router. Die kun je thuis of op kantoor neerzetten maar ook meenemen op vakantie.



Kijk erg goed uit met deze stap te nemen. Mijn schoonvader nam een abbo bij vodafone met 1gig verbruik in de maand. dat ging 9 maanden goed maar ineens rolde daar een envelop naar binnen waar mijn schoonvader wit bij weg trok...5600 euro graag binnen 14 dagen betalen. 1 maand later, weer een envelop, of hij graag binnen 14 dagen nog eens 7600 euro wilde schuiven. Nu moet mijn schoonvader eerst betalen dan kan hij het aanvechten.

Dit is geen incident, google staat vol met gedupeerden die uit het niets worden opgezadeld met rekeningen die oplopen tot som 20.000 euro. Voor mij een hele goede reden om nooit zo`n abbenoment te nemen.

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2009 13:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
marcel234 schreef:
Kijk erg goed uit met deze stap te nemen. Mijn schoonvader nam een abbo bij vodafone met 1gig verbruik in de maand. dat ging 9 maanden goed maar ineens rolde daar een envelop naar binnen waar mijn schoonvader wit bij weg trok...5600 euro graag binnen 14 dagen betalen. 1 maand later, weer een envelop, of hij graag binnen 14 dagen nog eens 7600 euro wilde schuiven. Nu moet mijn schoonvader eerst betalen dan kan hij het aanvechten.

Dit is geen incident, google staat vol met gedupeerden die uit het niets worden opgezadeld met rekeningen die oplopen tot som 20.000 euro. Voor mij een hele goede reden om nooit zo`n abbenoment te nemen.


Dat zijn bedragen waar je niet meer wit van wegtrekt maar daar moet je mee gereanimeerd worden.... :shock: :shock:

Heb je 1Gb data per maand maar als je erboven komt per Mb moet betalen?

Ik heb wel eens gelezen dat dit vooral komt tijdens een verblijf in het buitenland, daar geldt het niet en betaal je absoluut de hoofdprijs!
Wanneer wordt dit eens aan banden gelegd, daar zit onze Neelie Kroes toch al achteraan?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2009 20:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
@robért:

Dat klopt, je betaald boven die 1gig 3 euro per mb meer, wat opmerkelijk is, is dat bv vodafone je behoort te waarschuwen als je boven je limiet uitkomt maar doen het dus niet. Het is natuurlijk een heerlijke melkoe voor ze, en ja, hij trok behoorlijk wit weg ja, en dat voor iemand die net een zware bypass had gehad was dit nieuws behoorlijk "riskant" ja :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2009 06:24 
Offline

Geregistreerd: di 14 jul 2009 21:29
Berichten: 55
lijkt mij dat als er niet gewaarschuwd is de rechter meteen gehakt maakt van de vordering, net als de onzin dat je eerst zou moeten betalen(afgekeken van de flitsboetes), daar zal dan wel eerst een rechter aan te pas moeten komen, 3 euro per MB is inho erg veel.

Makr


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2009 11:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Een van de Mythbusters overkwam dit ook, moest iets als $11.000 dollar betalen voor mobiel internet.
Hij begon er over op Twitter en zijn 100.000-en volgelingen begonnen er met z'n allen over te praten.

Na een paar uur werd hij al gebeld door de telefoonmaatschappij en kon de rekening verscheuren.

Dan is bekend zijn wel weer handig... 8)

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2009 08:29 
Offline

Geregistreerd: vr 25 sep 2009 14:00
Berichten: 83
volgens mij is er vannacht een update van het modem geweest.

Productnaam: TG787v

Softwareversie: 8.2.T.4

Mijn modem ziet nu gewoon alle aangesloten apparaten binnen het netwerk.

Nu is het voor mij ook gewoon mogelijk om een ip adres vast te zetten in de dhcp pool.

Nu heb ik vorige week de helpdesk gebeld o.a over de dhcp server in het modem en het niet zichtbaar worden van de aangesloten apparaten. Het probleem werd gewoon niet opgelost. Ik was van plan deze week een klacht in te dienen bij KPN.

Maar zoals ik het nu kan zien zijn een groot aantal problemen opgelost.

Bedankt KPN.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling