Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 23:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 16 jul 2009 12:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Eric schreef:
Hoe groot is dat "apparaatje" eigenlijk ? Iemand mischien een fotootje?


Voor een modern iets is dat kastje echt belachelijk groot.
Hangt nu in mijn meterkast eigenlijk in de weg.
Komt ook omdat de monteur niet erg gemakkelijk in de omgang was, er viel niet me te praten.
Hij mocht nergens aan komen was zijn antwoord op alles wat ik zei, dan mag ik ook nergens aankomen ... :twisted:

Ik ga het in ieder geval niet gebruiken, de 1000-1100 euro investering voor mijn aansluiting is dus weggegooid geld.
Ken niemand in mijn straat die daadwerkelijk is overgestapt op deze glasverbinding, in verhouding is het dan ook pittig in prijs.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2009 09:15 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 sep 2006 12:26
Berichten: 47
Woonplaats: 8094
Robèrt schreef:
Eric schreef:
Hoe groot is dat "apparaatje" eigenlijk ? Iemand mischien een fotootje?


Voor een modern iets is dat kastje echt belachelijk groot.
Hangt nu in mijn meterkast eigenlijk in de weg.
Komt ook omdat de monteur niet erg gemakkelijk in de omgang was, er viel niet me te praten.
Hij mocht nergens aan komen was zijn antwoord op alles wat ik zei, dan mag ik ook nergens aankomen ... :twisted:

Volgens mij is er toch géén verplichting, toe te laten dat er a: een galsvezel door je tuin wordt gelegd en b: je een kastje in je huis/meterkast moet accepteren.
De vrijheid om te bepalen of je dit wel of niet wilt ligt toch bij de bewoner/eigenaar v.d. woning en erf?

_________________
Tevreden IPB Gebruiker sinds 4 juli 2005. Vanaf augustus 2012 IPB via glasvezel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2009 11:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
€djeK schreef:
Volgens mij is er toch géén verplichting, toe te laten dat er a: een galsvezel door je tuin wordt gelegd en b: je een kastje in je huis/meterkast moet accepteren.
De vrijheid om te bepalen of je dit wel of niet wilt ligt toch bij de bewoner/eigenaar v.d. woning en erf?


Klopt, er is geen verplichting.

Maar als je het dan later wel wil hebben betaal je de hoofdprijs.
En als ik in mijn situatie kijk is het haast niet meer mogelijk om het later aan te leggen.
Vanuit een centraal punt werden alle kabels verdeeld, er zou nu echt een heel flink stuk straat moeten worden opengelegd.

Schade aan eigen tuin heb je haast niet, ze "schieten" de kabel er gewoon onderdoor.
Alleen bij de voordeur werd een gat gegraven om door de fundering in de kruipruimte te komen.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling