Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 17:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 03 aug 2008 21:24 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Aan de Inspecteur der Belastingen :
Het spijt me u te moeten berichten, dat het voor mij onmogelijk is te bekijken of ik mijn belasting voor 2008 nog kan betalen.

Mijn financiële positie is zeer onoverzichtelijk geworden dankzij de toepassing van:
De Arbeidswet, de Auteurswet, de Horecawet, de Beurswet, de Loterijwet, de Motorrijtuigenwet, de Warenwet, de Woningwet, de Drankwet, de Gezondheidswet, de Winkelsluitingswet, de Invalidenwet, de Vestigingswet t/m de Ziekenwet enz. enz die op een weerloos publiek wordt losgelaten.

Door al deze verschillende wetten, ben ik zo terneergeslagen, uitgeput, uitgebuit, uitgewonnen, uitgetrokken en uitgeperst, dat ik niet meer weet waar ik aan toe ben, hoe ik moet zijn en of ik er nog wel ben.

Men heeft mij genoodzaakt te betalen voor:

Milieubelasting, Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting, Precariobelasting, Loonbelasting, Onroerendgoedbelasting,
Overdrachtsbelasting, Staatsbelasting, Straatbelasting, Rioolbelasting,
Grondbelasting, Wegenbelasting, Verzekeringsbelasting, Beursbelasting, Weeldebelasting, Gemeentebelasting, Dividendbelasting, Successiebelasting, Hondenbelasting, Vermakelijkheidsbelasting,

En verder voor:
Tabaksaccijns, Benzineaccijns, Gedistilleerdaccijns, Zegelrecht, Registratierecht, Invoerrecht, Statistiekrecht, Reinigingsrecht en wat er nog meer aan rechten zijn.

Ik ben verplicht bij te dragen aan:
WAO, AOW, AWW, WW, WWV, BTW en tal van andere weeën; alsook aan Ziektegeldverzekering, Zorgverzekering en Autoverzekering..

Ik betaal:
Liggeld, Staangeld, Parkeergeld, Tolgeld, Sluisgeld, Schoolgeld, Inschrijfgeld, Lesgeld, Kijkgeld en Luistergeld.

Ik ben aangezocht of verplicht bij te dragen voor:
Dierenbescherming, Vrijheidsbond, Kankerbestrijding, Astmafonds, Nierfonds, Leprafonds, Kinderbescherming, Geheelonthoudersbond, Rampenfonds en het Begrafenisfonds enz. enz.

Er wordt druk op mij uitgeoefend om als steun te dienen voor:
het Rode Kruis, het Groene Kruis, Het Wit-Gele Kruis, Het Oranje Kruis
en een regenboog van andere Kruizen.

De regering en anderen die mij in haar naam regeren, hebben mij zo geregeerd, dat ik niet meer weet wiens eigendom ik ben.
Ik ben verplicht, verdacht, verhoord, ondervraagd, berispt, beboet, bekeurd, bestraft, bekeken, onderzocht, nagegaan, gecontroleerd, gezuiverd, ingesloten, uitgesloten, verwisseld, ontbonden, gecommandeerd, ingeschreven, uitgeschreven, doorgelicht, ingelicht, voorgelicht, opgelicht en heen en weer geschoven.

Ik heb tot nu toe mijn leven doorgebracht met het invullen, uitschrijven, overschrijven, halen en bekrachtigen en tekenen van formulieren.

Ik heb reeds honderden malen verklaard, dát ik ben geboren en waar en wanneer.
Maar men schijnt mij slecht te geloven, omdat men mij voor allerlei folteringen nodig heeft.

Voor actiecomités, bonden, fondsen, verenigingen, clubs, instellingen, instituten, organisaties en stichtingen schijn ik een onuitputtelijke bron te vormen voor het verschaffen van G E L D en het bevredigen van iemands
tegenwoordige en toekomstige wensen en behoeften van het menselijk ras.

Ik ben verplicht voor een Energie Keurmerk te betalen voor ik mijn huis mag verkopen.
Het enige wat mij nog aan het leven bindt, is mijn nieuwsgierigheid:
WAT KOMT ER NOG MEER ??

Dat is dan misschien het betalen van milieuheffing op een biefstuk.
Omdat het milieu vervuild wordt door de uitstoot van gassen door het rund.

Dan voel ik door mijn klompen heen, dat de volgende stap zal zijn, dat ik straks verplicht ben een snuffelpaal aan te schaffen voor in mijn huis.
Om mijn eigen uitstoot te meten en daarover ook milieubelasting te betalen.

Meneer de Inspecteur, zoals u ziet, kan ik tot mijn spijt mij nauwelijks nog veroorloven om te leven, laat staan om nog meer te betalen.

Hoogachtend,
Een uitgeputte en uitgeperste belastingbetaler :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 aug 2008 12:56 
Offline

Geregistreerd: do 10 apr 2008 12:06
Berichten: 3
Zo herkenbaar :D :D :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 aug 2008 17:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
En dan ook nog wel de helft vergeten denk ik zo..... :D

Nog even en we krijgen belasting-belasting.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 aug 2008 19:01 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Voor diegene die denkt een actie te kunnen organiseren tegen deze regering die de argeloze burger met de dag meer uitkleed...niet doen! er stond een stukje op nos teletext dat een man die een pagina had gemaakt op hyves om mensen aan te sporen de a15 plat te leggen als actie tegen de staat die steeds meer acijnen in zijn zak steekt, werd aangehouden op grond van de wet "opruien" en daar kan meneer de regering je vrolijk 5(!) jaar voor in de bak duwen.

Belachelijk dat we in een land leven waar steeds meer je als mens de mond wordt genoerd. Wel met een wijzend vingertje naar andere landen wijzen maar zelf geen haar beter zijn.... :arrow: :evil:

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 aug 2008 20:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Dat vind ik inderdaad wel erg vreemd, als je als eenling oproept voor zo'n actie krijg je 5 jaar cel.
Doet een vakbond of beroepsgroep zoiets dan kan/mag het wel.

Ergens is het toch belachelijk in wat voor land we leven.....
De olie is niet meer te betalen: Shell maak megawinsten.
De stroom is niet meer te betalen : Nuon maakt megawinsten.
De overheid verliest geld als water : de burger moet gigantisch veel belasting betalen.
Gaat straks ook nog de BTW omhoog.
Kreeg van de week de schoolboeken voor mijn kinderen, allemaal oude boeken maar kost me wel 500-650 euro....
Verzin een belasting en hij wordt meteen ingevoerd, neem die vliegtax, dat is toch grote kolder.
Of CO2 heffingen op nieuwe auto's, gaat er één gram CO2 minder de lucht in door die belasting?
Nee toch, het is allemaal grote onzin.
Wanneer stopt deze waanzin eens?

We moeten de Afghanen beschermen met onze militairen terwijl het in Nederland op straat ook al niet meer veilig is....
Begrijp me goed, ik sta 1000% achter de Nederlandse militairen aldaar maar wanneer komen ze hier de straten veilig maken?

Mag ik nu 5 jaar in de cel zitten?
OK, liggen dan want zitten kan ik niet meer.....

Heb vorige week iets leuks meegemaakt met mijn ziekte en ontslag, voor de rechter geweest....
Als zieke moet je niet zo zeuren en een arbeidscontract van 18 jaar werd zo verscheurd.
Niks geen bescherming van de werknemer, trap onder je kont kan je krijgen.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 19:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
ha we worden uitgemolken
eerst betaalden we verontreinigingsbelasting
toen had de regering weer eens een bergotings te kort
en nu betalen we dus ook verpakkings belasting
lekker dubbel op toch
eerst de doos van de koekjes betalen als je hem koopt en als je hem dan in je vuilnisbak gooit hem nog maals moeten betalen


de omgekeerde wereld (ook wel nederlandse regering genoemd)

als ik aan het einde van de maand mijn geld op heb (dan houd dat voor mij in dat ik zuiniger moet gaan leven )
of mijn baas moet vragen om meer geld(die lacht mij dan uit) :D

als onze regering aan het einde van het jaar het geld weer eens op heefd heet het ineens een begrotings te kort
en houd dat in dat ze meer inkomsten moeten gaan bedenken
(WAAROM LACHEN WIJ HUN DAN NIET UIT EN GEVEN WIJ ZE HET ELKE KEER WEER opslag en geen ontslag)
WANT ALS HET EROP AAN KOMT ZIJN WIJ NEDERLANDERS HUN WERKGEVER

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 20:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Dan mogen we weer stemmen.....

Lees je in de programma's weer prachtige dingen die ze toch niet gaan doen.....
De dingen die er niet in staan gaan ze juist wel doen!

Probleem is dat we het uiteindelijk toch nog weer goed hebben, dak boven het hoofd en wat te eten.
Als je dit niet meer hebt dan kom je pas in opstand maar daar zijn er altijd te weinig van.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling