Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 10:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Machtmisbruik KPN
BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 00:52 
Offline

Geregistreerd: do 28 dec 2006 23:24
Berichten: 20
Vele mensen zijn ontevreden over hun provider maar als ze willen overstappen komen zij vrijwel zeker weer over het lijntje van de KPN, bijna geen provider beschikt over een eigen netwerk en huren het van de KPN.

Daar zou onze Nelie Kroes ook eens een stokje voor moeten steken, de ene naar de andere provider wordt overgenomen door wederom de KPN.

Dit is geen eerlijke zaak, ook voor de gebruikers niet omdat de basisprijs al lang bepaald is door de !!!!!!!!!!!!


Groe3ten Flip, die elke maand 80 euro armer is voor 6,5mb/sec daar het tussen 8 en 12 mb zou moeten zitten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Machtmisbruik KPN
BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 07:30 
Offline

Geregistreerd: vr 23 feb 2007 11:03
Berichten: 85
Kies voor het nieuwe tarief van KPN ad € 50,--
http://www.kpn.com/internet/InternetPlusBellen.cat
Voor u veel goedkoper. Goede snelheid.
U kunt wel klagen over KPN maar wanneer het eenmaal goed is aangesloten zijn er weinig storingen. KPN is zo slecht nog niet. En KPN is vrij om andere providers over te nemen.
Wel zou overstappen gemakkelijk moeten zijn en snel geregeld moeten kunnen worden. Maar denk je eens in wat voor werk providers hebben met mensen, die steeds van aanbieder wisselen....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Machtmisbruik KPN
BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 08:02 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Dat ze meer werk krijgen konden ze op hun vingers na tellen, mensen met adsl vanaf het eerste uur worden allemaal een poot uit getrokken t.o.v nieuwe abonnees. Het is dus logies dat deze mensen gaan overstappen en shoppen naar anderen waar hetzelfde of nog meer geboden wordt voor veel minder geld zelfs bij dezelfde hoofd maatschappij, moet je dan maar duur blijven betalen?

En dat er tegen gewerkt wordt bij de afhandelingen van de oude providers is een ding wat zeker is want administratief is het bij KPN, Planet en Hetnet een zeer grote bende, en het werk wat ze hebben bij het overstappen valt wel mee want als ze willen kan dat zeer snel. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Machtmisbruik KPN
BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 10:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Bor de Wolf schreef:
Kies voor het nieuwe tarief van KPN ad € 50,--
http://www.kpn.com/internet/InternetPlusBellen.cat
Voor u veel goedkoper. Goede snelheid.
U kunt wel klagen over KPN maar wanneer het eenmaal goed is aangesloten zijn er weinig storingen. KPN is zo slecht nog niet. En KPN is vrij om andere providers over te nemen.
Wel zou overstappen gemakkelijk moeten zijn en snel geregeld moeten kunnen worden. Maar denk je eens in wat voor werk providers hebben met mensen, die steeds van aanbieder wisselen....


Wat een leuke reactie.... :D
Lang geleden op een ander forum meen ik was er ook een "Bor de Wolf" en die kraakte KPN altijd enorm af.. :D

Maar ga nu geen "medelijden" vragen voor providers waarbij de klanten steeds van overstappen.
Als een klant ergens goed zit, snelle verbinding en lage rekeingen en weinig/geen problemen, dan blijft hij echt wel zitten!
Je stapt pas over als er zaken zijn die je ontevreden stemmem.

Ik betaalde tussen de 80 - 100 euro per maand bij KPN/Planet, exclusief kabel-TV.
Ik betaal nu tussen de 65 - 80 euro in de maand bij een andere provider, inclusief kabel-TV, en neem nog meer diensten af ook.
Voorlopig hoef ik daar echt niet meer weg, zit gebakken.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Machtmisbruik KPN
BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 12:08 
Offline

Geregistreerd: vr 23 feb 2007 11:03
Berichten: 85
Hé Robèrt,

Deze Bor de Wolf is wat dit forum betreft volgens mij nog steeds dezelfde. Ik heb je in het verleden ook eens beterschap en sterkte gewenst en dat doe ik nu weer.
Inhoudelijk: zelf heb ik op een kantoor gewerkt (verzekeringen) waar sommige mensen jaar op jaar de autoverzekering wilden wijzigen wanneer ze maar een tientje goedkoper konden. Wat een werk hadden wij daar soms mee. Dus ik kan het begrijpen, dat providers balen van al de afmeldingen. Maar goed, de klant is koning zullen wij maar zeggen. Persoonlijk hoef ik niet het goedkoopste, maar wel graag goed en met (wanneer nodig) goede ondersteuning zonder dat ik dure 0900 nummers moet bellen. Veel mensen vergeten dat bij een goedkoop tarief vaak heel dure helpdesk-lijnen horen. Sinds kort ben ik overgegaan naar een andere (lokale) provider. € 8,-- per maand goedkoper dan ik bij KPN had met dezelfde snelheid. Maar de kater kwam later. Ik had net alles voor elkaar, komt KPN met het € 50,-- tarief met een veel hogere snelheid. Nou ja, het werkt nu in ieder geval goed en ik kan bij wijze van spreken zo even bij mijn nieuwe provider binnenstappen en dat is ook wel wat waard.

P.S.,

Of ik KPN heb afgekraakt weet ik eerlijk gezegd niet eens. In het begin, dat ik I+B nam heb ik langdurig problemen gehad. Later (bijna) nooit meer.

BdB: 2 x verbetering aangebracht.


Laatst bijgewerkt door Bor de Wolf op zo 06 jul 2008 13:22, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Machtmisbruik KPN
BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 12:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Dankje Bor, beterschap wensen is altijd welkom!
Ik heb inmiddels de hoop wel opgegeven op die beterschap maar ik blijf ademhalen!

Elk jaar wisselen voor een tientje is inderdaad wel erg schrapen.
En de kans dat je dan uiteindelijk van een koude kermis thuis komt is inderdaad hoog.

KPN heeft altijd overal wel ergens iets te zeggen over die verbinding, ze hebben het netwerk in het verleden mogelijk gemaakt door die paar koperdraadjes naar elk huis.
Die koperdraadjes leveren tot op de dag van vandaag een berg met geld op!
Nu veel huizen met glasvezel te maken krijgen komt KPN op die manier ook weer binnen, dat doen ze tenslotte in veel plaatsen.
Zo zitten ze voor de toekomst weer goed, de klant hangt weer aan een KPN draadje.
En ze doen hun uiterste best om kabel "ouderwets" te laten lijken, glasvezel zou veel en veel beter zijn.

Kabel heeft echt nog wel een toekomst.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling