Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 11:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2008 16:41 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
De snelheid van internetdiensten voor consumenten is explosief gestegen. Kon men drie jaar geleden nog indruk maken met een internetverbinding van 1Mb/s, nu vragen consumenten om verbindingen tot 20Mb/s. Zo kunnen zij nog sneller tegelijkertijd muziek en films downloaden, chatten, gamen en films bekijken op internet.
De sterk toegenomen vraag naar sneller internet gaat gepaard met een enorm verschil in prijzen tussen de verschillende aanbieders. Zo betaal je bij XS4ALL € 54,95 voor 20Mb/s internet en bij @Home zelfs € 69,95 voor telefonie en 20Mb/s internet, terwijl Alice en Telfort hier € 29,90 voor rekenen. Tele2 gaat mee in deze strijd om de beste prijs.

Tele2 bood al geruime tijd 20Mb/s internet aan in combinatie met bellen en interactieve televisie en verhoogt nu ook de standaard snelheid van haar internet en bellen abonnement van 4 naar tot 20Mb/s. De prijs van Tele2 Compleet blijft € 29,95 en de eerste zes maanden kost 20Mb/s internet en bellen zelfs maar € 14,95. In deze strijd vergeet Tele2 ook haar bestaande Tele2 Compleet klanten niet. Zij krijgen allemaal een aanbod om hun internetsnelheid kosteloos te verhogen tot 20Mb/s.
"Uit de test van de consumentenbond van april 2008 onder 17 internetproviders komt ook nog naar voren dat Tele2 het beste scoort op de combinatie klanttevredenheid, helpdesk en spamfilter. Met dit resultaat en onze nieuwe prijs en snelheid voor internet en bellen, laat Tele2 zien dat kwaliteit betaalbaar kan zijn," aldus Günther Vogelpoel, directeur consumentenmarkt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2008 23:54 
Offline

Geregistreerd: za 09 dec 2006 14:46
Berichten: 7
Woonplaats: Haarlem
Mijn broer die kort na mij anderhalf jaar geleden naar IPB ging heeft net opgezegd en vertrekt naar Tele2.
Niets aan te merken op de kwaliteit van IPB maar puur een kwestie van prijs/snelheid.

Ik verwacht toch wel dat KPN ook wat moet gaan doen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 24 apr 2008 00:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Het is 2 voor twaalf voor ipb, ze moeten snel gaan reageren doormiddels een prijs daling in combinatie met een snelheids verhoging, anders gaan ze heel veel klanten kwijt raken aan de concurent.

Kpn zit nog een beetje vastgebakken in een oude theorie: ach, mensen houden niet van switchen dus waarom zoiets doen, we hebben toch genoeg klanten.

de geruchten gonzen steeds harder, en de oude vaste klanten worden met de dag onrustiger. haast is geboden anders zie ik het somber in voor ipb.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 24 apr 2008 00:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik roep het al een tijdje.... 8)

Maar het is wel zo, IPB is gewoon duur.
Prijs moet drastisch naar beneden om in de markt te blijven.

Maar bestaat er niet het gevaar dat snel internet zo goedkoop gaat worden dat het bedrijven de kop gaat kosten.
Goedkoop is leuk maar het moet wel blijven bestaan.....

En veel plaatsen zijn bezig met het aanleggen van glasvezel-netwerken.
Mensen zitten daar met smart op te wachten, men denkt dat die netwerken uitstekend werken en supersnel zijn.
Of dat zo is weet ik niet, zijn er bekende klachten met glasvezel aanbieders?

Toekomst zal het leren....

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling