Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 17:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2007 16:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
@maarten...

ben euh...beetje voorbarig geweest in het neerzetten van mijn bericht. het probleem ligt dus NIET bij norton 360 maar in het vista transformation pack die ik op de pc had geinstalleerd.

dit vista pack zorgt schijnbaar voor en conflict tussen norton 360 en dit vista pack waardoor internet en msn uitvalt. de oplossing was simpel. je moet even naar start>uitvoeren dan msconfig en de vinkjes weg halen van dit vista transformation pack. daarna draait alles weer als normaal :wink:

dus het lag niet aan norton 360.


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2007 17:50 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
marcel234 schreef:
na veel lovende woorden geschreven te hebben begint er nu toch wel en iritant probleem te ontstaan met deze norton 360 :cry:

als ik bv naar nos teletext wilt surfen klapt mijn gehele verbinding eruit..dwz de pagina is niet bereikbaar, msn klapt eruit en dat duurt +-10 sec en dan meld msn zich weer aan en is de gezochte pagina weer bereikbaar.

echt soortgelijke problemen zijn op 1 op tweakers na niet te vinden, maar hoop dat symantec op mijn mail die ik ga sturen iets kan vertellen wat ik hier aan kan doen. de genoemde oplossing van msn verwijderen en opnieuw installeren bied geen uitkomt :cry:


groet marcel.


Is he heel je verbinding die wegvalt ? (open is een ping http://www.google.nl -t in een dos box) of is het alleen MSN wat wegvalt?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 mei 2007 14:58 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Ik ben niet zo lovend meer over Norton, heb Norton 2004 en 2005 altijd gedraaid, overigens met weinig problemen, maar toen ik overging naar 2006... Wat een drama, heb hem een paar dagen gedraaid, echt mijn hele pc werd traag. Norton verwijderd, NOD32 geinstalleerd, en mijn pc liep ineens vele malen sneller!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 jun 2007 11:22 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Als afsluiter:

http://www.pcmweb.nl/software_review.jsp?productid=1747


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 jun 2007 11:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Daarom zei ik ook al eerder dat de 1 zweert bij norton, en de ander kotst hem helemaal uit. Blijf ik wel van mening dat en hoop mensen nog een vrij langzame pc hebben die mede met deze 360 de boel erg traag maken.

Ik draai hier met en zeer snelle pc en ben zeer in mijn sas met deze 360, jongsleden wel en probleempje gehad maar dat bleek niet aan deze 360 te liggen.

Als ik afwezig ben van de pc dan draait die hier en daar en kleine scan, zorgt ervoor dat de pc lekker snel blijft, dus voorlopig de eerste 2 jaar ga ik nog zeker verder met norton 360 :wink:


Groet Marcel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 mei 2008 00:31 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Inmiddels was norton 360 v1 en beetje achterhaalt door de komst van vista, dus met niet al teveel tamtam werd norton 360 v2 gepresenteert. Ik had was ervaringen gelezen dus heb het ook eens gedownload en uit getest.

Normaal onder vista draaide ik met de v1 versie op 55% memory verbruik Met de nieuwe v2 uitvoering zit ik nu op 39% van het totale verbruik(!) daarbij zijn er toepassingen vernieuwdt zoals indentiteit controle zodat je niet meer wachtwoorden en gebruikersnamen hoeft te onthouden, deze vult norton automatischs aan.

Ook is er een registry tool toegevoegt en zijn er nog legio aanpassingen gemaakt.

Mijn indruk is deze nieuwere versie van 360 qua prestatie een grote sprong vooruit heeft gemaakt, werd naadloos met vista samen en bied een echt totaal pakket.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling