Ook ik ben overstag gegaan om goedkoper te kunnen bellen en internetten en heb daarom Surfen en Bellen van HetNet genomen.
Na 3,5 jaar stap ik over van xs4all naar HetNet puur vanwege de kosten.
Het internet zelf is geen probleem, geen seconde downtime gehad dus dat is prima.
Het internet van HetNet werkt tot nu toe net zoals goed als via xs4all dus dat is geen probleem.
Nieuwsgroepen zijn wel duidelijk minder dan via xs4all dus ik overweeg een payserver.
Na nu 3 dagen heb ik nog geen VOIP, het lampje op de Experiabox brandt niet terwijl volgens het boekje dit al na 20 minuten zou moeten werken.
Helpdesk maar gebeld..het bekende doorschakel drama en dat voor 45c/m waarbij je gewoon iemand van KPN meestal aan de lijn krijgt.
Ja, die zou je ook krijgen als je 0900-0244 belt wat "maar" 10 c/m kost dus na 20 min en wachten de verbinding maar verbroken...wel 9 euro armer..dank u!
Wel wordt me verteld dat het aanmelden van VOIP een dag of 3 kan gaan duren.
Is dat bij meer mensen zo of reset iedereen de box 100 keer om een voip account te krijgen?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?ik wil graag goedkoper gaan bellen en dat kan nu nog niet.
Telefoon maar rechtstreeks aan de spliter gehangen, dan werkt de telefoon tenminste nog gewoon.
Gr
pinolief