Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 19:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 15 maart 2010 14:40 
Offline

Geregistreerd: ma 15 maart 2010 13:06
Berichten: 1
Wie weet hoe ik onze DSI en XL in verbinding breng met onze internet.

Ik heb Surfen en bellen van Het Net (nu KPN), maar heb een SpeedTouch....., ik heb alles al geprobeerd en heb 1 keer een melding gehad dat de verbinding gereed was, maar kon nog niet op internet en mijn zoon heeft via zijn werk (een brasserie waar iedereen mag internetten) wel verbinding kunnen krijgen en thuis niet.
Mijn zoon heeft ook een PSP en daar kan hij wel mee op onze internet.
Ik heb contact gehad met KPN (dit was voor iets anders hoor) maar ik heb de vraag daar ook weg gelegd en ik kreeg toen deze forum door.

Want ik heb ook gevraagt wat het IP adres is van mijn router, want ik heb van iemand gehoord dat je dan je firewall van de router uit moet zetten, ik weet niet of dit wel de goede manier is.

Wie kan mij helpen.

Met vriendelijke groet,

Natascha


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 15 maart 2010 16:32 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
De Nintendo DSi kan niet draadloos gekoppeld worden aan de ST780 met laatste software versie van IPB. Het is ook niet mogelijk om de Firewall uit te zetten in onze Experiaboxen, voor dit probleem verwijs ik u naar dit topic: viewtopic.php?f=32&t=3409

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 16 maart 2010 13:11 
Offline

Geregistreerd: do 09 jul 2009 07:58
Berichten: 132
Hier is dat probleem verholpen door een 2e ( al aanwezige ) router van Linksys WRT54G die totaal in DMZ staat en gewoon netjes het DS verkeer afhandeld.
Beetje omslachtig router achter de EB maar zo hebben de kinderen aan de andere kant van het huis ook een stabiele verbinding met internet. ( 1 bedraad naast de router en de andere draadloos)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 17 maart 2010 14:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
vddikken schreef:
Hier is dat probleem verholpen door een 2e ( al aanwezige ) router van Linksys WRT54G die totaal in DMZ staat en gewoon netjes het DS verkeer afhandeld.
Beetje omslachtig router achter de EB maar zo hebben de kinderen aan de andere kant van het huis ook een stabiele verbinding met internet. ( 1 bedraad naast de router en de andere draadloos)

Bedankt voor uw reactie.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling