Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 15:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 14 okt 2008 14:53 
Offline

Geregistreerd: vr 15 dec 2006 22:32
Berichten: 39
Woonplaats: Vriezenveen
Even het verhaal vooraf.
Heb jaar contract Snel Surfen en Bellen t/m 31-12-2008.
Wil dit graag vanaf 1-1-2009 gewijzigd zien naar een maandcontract.
Hierop een mail naar Het Net gestuurd of dit automatisch gaat.
Zoja of ik een berichtje terug kan krijgen ter bevestiging.
Zo nee, of Het Net dit dan wil aanpassen, omdat ik al eerder bericht van Het Net heb gehad dat ik dit via Mijn Gegevens kan aapassen.
Ik dit meerdere malen heb geprobeerd, maar elke keer een foutmelding krijg en contact met de Helpdesk moet opnemen.
Hen dringend verzocht, om niet een standaard antwoord terug te krijgen, maar de vraag goed te lezen en daarop te reageren.
U raadt het al, ik krijg een mail terug dat ik via mijn gegevens dit kan aanpassen.
Daarop met een boze email gereageerd, daarop kreeg ik een antwoord dat men op deze specifieke vraag geen antwoord kon geven en de vraag
zou doorsturen naar de juiste afdeling. Hierop werd ik ruim een week later gebeld.
Daar mijn verhaal gedaan en men zou mijn contract per 1-1-2009 wijzigen in een maandcontract. Voor de rest zou alles gelijk blijven.
Vandaag 14-10-2009 een brief ontvangen dat mijn pakket zou worden omgezet naar een maandcontract. Hoera denk je dan, het is gelukt.
Dan lees je de brief verder en ziet opeens dat je bij de Gidsvermelding opeens nergens meer vermeld staat. Zie mijn vorig onderwerp Vermelding
in de telefoongids, waar men het voor mij weer voor alle vermeldingen op JA zou zetten.
Verder zag ik dat ik opeens voor mijn extra tweede telefoonnummer nu opeens 2,50 euro per maand zou moeten betalen.
Omdat ik voorheen ISDN-2 had, behield ik dus een tweede telefoonnummer, wat niets extra kostte. Werd tot nu toe ook nooit in rekening gebracht.
Vandaag dus maar weer gebeld, medewerker ging opnieuw de Gidsvermelding weer aanpassen.
Wat betreft het moeten betalen van het extra telefoonnummer, kreeg ik als antwoord dat dit vroeger technisch en administratief niet mogelijk was.
En daarom niet in rekening werd gebracht. Dat dit nu wel kon en ik daarom nu opeens zou moeten gaan betalen.
Als argument aangevoerd dat in mijn contract staat dat ik 34,95 euro plus 10 euro voor onbeperkt bellen moet betalen.
En wanneer men dit gaat veranderen, dat het dan wel zo netjes is om dit aan de klanten mede te delen.
Kreeg als antwoord dat ik dit wel op de site had kunnen zien, dat dit veranderd was. Hierop gereageerd dat wanneer Het Net iets verandert, men niet van een
klant moet verwachten, dat zij in de gaten houden of Het Net iets wijzigt. Zij passen iets aan en horen dit aan de klanten te melden.
Iemand ongevraagd meer laten betalen, lijkt mij niet de correcte wijze.
M.a.w. ISDN EXPERABOX BEZITTERS LET GOED OP, OF JIJ OOK NIET OPEENS MEER MOET GAAN BETALEN.
Ik heb het extra nummer maar opgezegd, ik gebruik het nooit, en 2,50 euro voor niets betalen lijkt mij zinloos en overbodig.
Nu maar lijdzaam afwachten of het allemaal goedkomt.
Dit is ook een van de belangrijkste reden om een maandcontract te nemen, anders zit je er opnieuw voor een jaar aan vast.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 14 okt 2008 15:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
HetNet handeld alles administratief zeer slecht af en soms helemaal niet. Als ze het niet doen gelijk weer aan de telefoon hangen en ook mails sturen dan heb je misschien succes.
Ik ben al sinds april weg bij HetNet en de rekeningen blijven binnen stromen met incasso bureau's, hou daar rekening mee als je wat veranderd of overstapt naar een andere provider al is het in dezelfde KPN familie, negen van de tien keer wordt het niet goed verwerkt en je heb dan veel ellende met hun want iedereen daar werkt langs elkaar heen en geef niets door ook niet als je per ptt een brief stuur je krijg alleen een bevestiging en verder doen ze niets.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling