Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 20:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 17 nov 2008 17:43 
Offline

Geregistreerd: di 02 sep 2008 20:23
Berichten: 49
marcel234 schreef:
Dan houden wij dat even in de gaten. De ervaring leert dat sommige aanbieders wel eens ietswillen sugereren dat later weer niet blijkt waar te zijn. evengoed bedankt en nogmaals, we houden dit in de gaten;)

Het is waar:
http://hetnet.nl/Snelheidsverhoging.htm ... sverhoging


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 nov 2008 21:47 
Offline

Geregistreerd: vr 15 dec 2006 22:32
Berichten: 39
Woonplaats: Vriezenveen
bandiet schreef:
marcel234 schreef:
Dan houden wij dat even in de gaten. De ervaring leert dat sommige aanbieders wel eens ietswillen sugereren dat later weer niet blijkt waar te zijn. evengoed bedankt en nogmaals, we houden dit in de gaten;)

Het is waar:
http://hetnet.nl/Snelheidsverhoging.htm ... sverhoging


Ik kreeg vanavond vanwege een klacht een KPN medewerker aan de telefoon.
Meteen even gevraagd hoe het zit me de snelheidsverhoging voor bestaande abonnementen.
Deze heeft het gevraagd aan een Het Net medewerker en kreeg als antwoord dat voor bestaande abonnementen
nog niets bekend is of deze ook de snelheids verhoging krijgen.
Benieuwd hoe deze aanbieder aan de informatie is gekomen dat bestaande abonnementen de verhoging begin januari 2009 krijgen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 14:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Alle bestaande klanten Snel Surfen (& Bellen) zullen medio januari / februari geüpgrade worden naar dezelfde snelheid. De prijzen zullen gelijk blijven. Klanten die migreren zullen ook overgaan naar de nieuwe snelheid.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 11 jan 2009 11:01 
Offline

Geregistreerd: zo 05 nov 2006 16:37
Berichten: 26
Als we 1 snelheidsverhoging krijgen wanneer krijgen we hierover dan bericht.Nieuwe klanten kunnen direct profiteren maar de bestaande moeten maar afwachten,zucht,ik ben anders 1 tevreden klant bij hetnet maar een iets heldere en betere info van hun was wel welkom.Afwachten dus maar......... :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 jan 2009 17:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
ajacied schreef:
Als we 1 snelheidsverhoging krijgen wanneer krijgen we hierover dan bericht.Nieuwe klanten kunnen direct profiteren maar de bestaande moeten maar afwachten,zucht,ik ben anders 1 tevreden klant bij hetnet maar een iets heldere en betere info van hun was wel welkom.Afwachten dus maar......... :(


De info komt eraan nog even geduld,

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 19:11 
Offline

Geregistreerd: vr 15 dec 2006 22:32
Berichten: 39
Woonplaats: Vriezenveen
Vandaag bericht ontvangen van Het Net.
De snelheidsverhoging wordt bij mij tussen nu en medio maart automatisch doorgevoerd.
Dus afwachten maar.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 19:49 
Offline

Geregistreerd: zo 08 okt 2006 21:29
Berichten: 1
Ze hebben mij vorige maand verteld via email dat snelheidsverhoging voor alle klanten eind januari 2009 rond moet zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 21 jan 2009 15:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Er word druk gewerkt om alle klanten z.s.m. om te zetten

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 25 jan 2009 17:49 
Offline

Geregistreerd: di 02 sep 2008 20:23
Berichten: 49
bandiet schreef:
Ik ben er nu eindelijk achter hoe je kunt overstappen van surfen en bellen van hetnet naar internetplusbellen van kpn.

1. Laat je surfen en bellen-abbo (hetnet) omzetten naar analoge telefonie + adsl van hetnet. Als je aangeeft dat je wil overstappen naar ipb van kpn, zal de helpdesk niet moeilijk doen over je lopende contract bij hetnet.
2. Laat je analoge telefonie + adsl van hetnet omzetten naar analoge telefonie + adsl van kpn. (misschien kan deze stap zelfs overgeslagen worden?)
3. Vraag nu bij kpn internetplusbellen aan.
Op deze manier zul je niet zonder adsl komen te zitten en hou je hetzelfde telefoonnummer.


A.s. dinsdag komt hier de monteur om de zaak terug te brengen naar analoge telefonie + adsl. Daarna de volgende stappen.
Ik zag trouwens op de site van kpn, dat je nu wel in de bestelprocedure kunt aangeven dat je surfen en bellen van hetnet hebt. Goh, was dat maar eerder geweest, dan hoefde ik niet al die tussenstappen te maken.
Dan een advies voor iedereen die tegen het probleem aanloopt dat je bij wijzigingen met verschillende afdelingen te maken krijgt, die allemaal verschillende (en te weinig) bevoegdheden hebben. Kies in het belmenu voor Annuleren / Annuleringen en je komt bij de hoofdafdeling (die trouwens in België zit!) uit, die alles kan zien en alles kan regelen. Deze afdeling heeft uiteindelijk voor mij kunnen regelen dat ik kan overstappen vóór mijn einddatum contract.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 27 jan 2009 15:39 
Offline

Geregistreerd: di 02 sep 2008 20:23
Berichten: 49
bandiet schreef:
bandiet schreef:
Ik ben er nu eindelijk achter hoe je kunt overstappen van surfen en bellen van hetnet naar internetplusbellen van kpn.

1. Laat je surfen en bellen-abbo (hetnet) omzetten naar analoge telefonie + adsl van hetnet. Als je aangeeft dat je wil overstappen naar ipb van kpn, zal de helpdesk niet moeilijk doen over je lopende contract bij hetnet.
2. Laat je analoge telefonie + adsl van hetnet omzetten naar analoge telefonie + adsl van kpn. (misschien kan deze stap zelfs overgeslagen worden?)
3. Vraag nu bij kpn internetplusbellen aan.
Op deze manier zul je niet zonder adsl komen te zitten en hou je hetzelfde telefoonnummer.


A.s. dinsdag komt hier de monteur om de zaak terug te brengen naar analoge telefonie + adsl. Daarna de volgende stappen.
Ik zag trouwens op de site van kpn, dat je nu wel in de bestelprocedure kunt aangeven dat je surfen en bellen van hetnet hebt. Vervolgens krijg je een melding dat een rechtstreekse overstap niet mogelijk is. Hopelijk komt dit in de toekomst.
Dan een advies voor iedereen die tegen het probleem aanloopt dat je bij wijzigingen met verschillende afdelingen te maken krijgt, die allemaal verschillende (en te weinig) bevoegdheden hebben. Kies in het belmenu voor Annuleren / Annuleringen en je komt bij de hoofdafdeling (die trouwens in België zit!) uit, die alles kan zien en alles kan regelen. Deze afdeling heeft uiteindelijk voor mij kunnen regelen dat ik kan overstappen vóór mijn einddatum contract.

Weer een ervaring: Vanmorgen kwam de monteur voor de remigratie. Echter, op zijn opdrachtbon stond: nieuwe aansluiting ipb hetnet :twisted:. Ik heb de man uitgelegd wat ik wilde. Hij heeft toen de splitter gemonteerd, zodat ik klaar zou zijn voor een toekomstige remigratie. Nadat de monteur weg was, heb ik naar de afdeling Annuleringen gebeld. Zij konden de order voor remigratie niet terugvinden in het systeem :twisted:
Opgebeld naar de TD voor een nieuwe afspraak tot remigratie. De mevrouw wilde toen weer een monteur langssturen. Ik zei dat dat niet nodig was, omdat bij mij thuis alles klaar was voor een remigratie. Daarna belde zij naar de Schakelafdeling, want het omzetten van ipb naar een vaste telefoonlijn kan op afstand (!!). Bijzonder, want ik had verwacht dat dit in de plaatselijke centrale zou moeten gebeuren. Toen de mevrouw weer terugkwam, zei ze: meneer, u hebt weer een vaste lijn. :D
Ik meteen testen en ja, het werkt! Nu binnenkort ipb van kpn aanvragen.
edit: zelf bellen gaat nu via ipb, gebeld worden via de vaste lijn. Blijkbaar zit ik nu weer in een soort van porteringsfase?


Laatst bijgewerkt door bandiet op za 31 jan 2009 11:39, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 21:17 
Offline

Geregistreerd: di 02 sep 2008 20:23
Berichten: 49
bandiet schreef:
Dan een advies voor iedereen die tegen het probleem aanloopt dat je bij wijzigingen met verschillende afdelingen te maken krijgt, die allemaal verschillende (en te weinig) bevoegdheden hebben. Kies in het belmenu voor Annuleren / Annuleringen en je komt bij de hoofdafdeling (die trouwens in België zit!) uit, die alles kan zien en alles kan regelen. Deze afdeling heeft uiteindelijk voor mij kunnen regelen dat ik kan overstappen vóór mijn einddatum contract.

Nog een andere tip: het is een drama dat je iedere keer een andere helpdeskmedewerker aan de lijn krijgt met ieder zijn eigen verhaal. De een doet een toezegging over je einddatum contract, de ander ontkent dit weer.
Wegens de veranderde beltarieven zou ik per 1 januari kunnen opzeggen / wijzigen. Dit mislukte echter steeds. Vanaf een bepaald moment heb ik steeds aan de medewerker gevraagd of hij die toezegging met hoofdletters bij mijn gegevens wilde vastleggen.
Elke keer dat ik daarna iemand aan de lijn kreeg die zei: meneer uw einddatum contract is december 2009, zei ik: wilt u a.u.b. bij mijn gegevens kijken? Daar staat de toezegging dat ik per 1-1-2009 kan opzeggen. Dit scheelt mij een hoop discussie :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2009 18:33 
Offline

Geregistreerd: vr 15 dec 2006 22:32
Berichten: 39
Woonplaats: Vriezenveen
KPNwebcare1 schreef:
Alle bestaande klanten Snel Surfen (& Bellen) zullen medio januari / februari geüpgrade worden naar dezelfde snelheid. De prijzen zullen gelijk blijven. Klanten die migreren zullen ook overgaan naar de nieuwe snelheid.

Mvg


Peter kun jij een reactie geven, waarom momenteel bij een heleboel mensen de upload wel verhoogd is, maar de download nog niet.
Kijk maar eens bij het item "ervaringen snelheidsverhoging voor bestaande klanten" en welke antwoorden van de helpdesk zijn gekregen

Gerard


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2009 13:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
gteunis schreef:
KPNwebcare1 schreef:
Alle bestaande klanten Snel Surfen (& Bellen) zullen medio januari / februari geüpgrade worden naar dezelfde snelheid. De prijzen zullen gelijk blijven. Klanten die migreren zullen ook overgaan naar de nieuwe snelheid.

Mvg


Peter kun jij een reactie geven, waarom momenteel bij een heleboel mensen de upload wel verhoogd is, maar de download nog niet.
Kijk maar eens bij het item "ervaringen snelheidsverhoging voor bestaande klanten" en welke antwoorden van de helpdesk zijn gekregen

Gerard


De werkzaamheden m.b.t. het omzetten zijn nog in volle gang :)

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 maart 2009 21:41 
Offline

Geregistreerd: di 02 sep 2008 20:23
Berichten: 49
bandiet schreef:
Ik ben er nu eindelijk achter hoe je kunt overstappen van surfen en bellen van hetnet naar internetplusbellen van kpn.

1. Laat je surfen en bellen-abbo (hetnet) omzetten naar analoge telefonie + adsl van hetnet. Als je aangeeft dat je wil overstappen naar ipb van kpn, zal de helpdesk niet moeilijk doen over je lopende contract bij hetnet.
2. Laat je analoge telefonie + adsl van hetnet omzetten naar analoge telefonie + adsl van kpn. (misschien kan deze stap zelfs overgeslagen worden?)
3. Vraag nu bij kpn internetplusbellen aan.
Op deze manier zul je niet zonder adsl komen te zitten en hou je hetzelfde telefoonnummer.


Yes, het is nu eindelijk allemaal gelukt :)
Stap 2 kan overgeslagen worden. Echter, als je vanaf stap 1 naar stap 3 gaat, moet eerst het adsl-signaal van hetnet van de lijn! Daarna kan pas het adsl-signaal van kpn erop. Alles bij elkaar heb ik 4 werkdagen zonder adsl gezeten. Was voor mij te overzien.
Vervolgens (2 dagen geleden) een nieuw pakket (met de Thomson 787) gekregen. Omdat ik met de 787 mijn webserver en ftp-server niet aan de gang kon krijgen, heb ik weer mijn "oude" experia aangesloten. Dat gaat gelukkig wel.
Omdat het voice-lampje niet ging branden, heb ik de helpdesk gebeld. Zij hebben gisteren het probleem opgelost, ik heb toen meteen 1369 gebeld en daarmee de portering in gang gezet. Zojuist kwam ik erachter dat de portering is afgerond. Dit duurde bij mij dus maar anderhalve dag (!!!!).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 maart 2009 21:20 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Al met al is dus een interne overgang binnen de KPN systemen verre van eenvoudig en heeft een nieuwe klat het makkelijker dan een bestaande :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling