Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 19:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Administratie HetNet
BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2008 10:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Het is en blijft een zeer grote bende wat de administratie betreft van hetnet, als je in hun systeem zit kom je er nooit meer vanaf.

Ik heb hetnet opgezegd in jan. dat ik ging overstappen op 1april via een telco-telco naar Telfort, dit ging zeer goed en soepel hier over geen klachten.

Hetnet had mij na de opzegingsbrief mij gebeld of ik hun wou bellen als het overstappen gereed was en dus bij de nieuwe provider zou zitten. Dit heb ik toen ook gedaan.
Wat blijkt, vervolgens blijft hetnet abo geld van mijn rekening afschrijven, ik heb dit gelijk laten storneren door de bank en de rek. laten blokkeren,( er was al een rode kaart naar de fin.admin. gestuurd dat dit opgeheven moest worden omdat ik geen abo meer had bij hun)

Wat blijkt ik kreeg weer aanmaningen, hierover nogmaals gebeld het zou meteen opgelost worden, zij hebben mij onder tussen verschillende keren gebeld door verschillende personen dat het meteen gestopt wordt. Niemand daar geeft wat door aan elkaar of afdelingen.
Wat blijkt vanmorgen, jullie raden het al een nieuwe nota voor de komende maand plus nog een aanmaning van deze maand.

Ik dacht ik zal nu nog 1 maal bellen voor de laatste keer hierover, wat blijkt nu niemand krijgt mij uit het systeem en krijgt niets opgezegd en kan niet veranderd worden.

Dus je blijft gewoon abonnee van die troep en je blijft gewoon rekeningen en aanmaningen krijgen ook al zit je bij een andere provider, maar internet en bellen is allang overgegeven aan de nieuwe provider.

Ze zoeken het maar lekker uit daar, ik geef hun geen reacties meer, zonde van de gespreks kosten en postzegels en aangetekende brieven naar hun, je walg van zo'n zooitje daar.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Administratie HetNet
BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2008 12:31 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Inderdaad henk, het is 1 groot zooitje op dat gebied van hetnet oftwel kpn. Je leest zoveel chit op deze gebieden dat ik mij afvraag of dit ooit nog goed zal gaan komen :roll:

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Administratie HetNet
BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2008 17:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
@Henk: straks gaan ze dreigen met afsluiten..... :D

Het is toch droevig....
Je bent er allang weg en ze leveren geen diensten meer maar toch rekeningen sturen.
Ik begrijp zoiets dus echt niet?
Is het dan echt zo'n bende met de administratie daar?
Dat kan toch niet?..... :(

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Administratie HetNet
BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2008 19:15 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik zou bijna willen zeggen: laat fijn doorlopen, net zolang dat het bij een deurwaarder terecht komt. Het gaat kpn dan nog veel meer kosten en misschien leren ze het dan af?

Voor de mensen doe problemen hebben met kpn/planet/hetnet schrijf altijd op met wie je spreekt, noteer de datum en tijdstip en het onderwerp waarover gesproken is. daarmee sta je zoveel keer sterker. Als persoon d zegt dat het niet waar is kan je verwijzen naar persoon a die op dat en dat tijdstip dit en dit heeft gezegt. Dan kan persoon d naar persoon a om na te vragen hoe of wat.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Administratie HetNet
BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2008 21:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Toch weet ik het niet met een deurwaarder.....

Als die opdracht heeft om geld op te halen of beslag te leggen op goederen dan is dat zijn taak.
Of jij dan wel of geen dienst afneemt bij HetNet maakt hem niet uit, hij moet geld/spullen hebben.....

Of werkt het niet zo?
Ik heb gelukkig geen ervaring met deurwaarders.

Hoewel, een deurwaarder kwam iets van de rechtbank brengen vanwege mijn "arbeidsconflict".... :?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Administratie HetNet
BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2008 22:03 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
beslag op spullen of geld kan alleen na een vonnis. natuurlijk moet je het nooit zover laten komen, maar als het voorkomt dan ga je erheen met de spullen toon je aan dat je vanaf die en die datum al geen contract meer hebt dan wijst de kantonrechter het vonnis af en blijft kpn achter met niet alleen rekeningen maar ook een fix bedrag van de deurwaarder :wink:

Groet Marce.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Administratie HetNet
BerichtGeplaatst: vr 11 jul 2008 12:47 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Na een jaar is er dus nog steeds dezelfde puinhoop ! Ik ben blij dat ik nu bij een andere provider zit !

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Administratie HetNet
BerichtGeplaatst: za 12 jul 2008 19:22 
Offline

Geregistreerd: zo 27 apr 2008 09:52
Berichten: 4
eind mei ging ik verhuizen. begin april kond gedaan aan hetnet. komt in orde.

geef u nw adres op!~gedaan ,jammer op dat adres is geen voip mogelijk.
ik>wel bellen? nee ook niet.>ik kan niet staat in de alg voorwaarden dat er altijd een vaste telefoon verbindig mogelijk is,
bovenstaand is waar gebeurt.

ik zocht het via via over een andere boeg, in tussen uren aan de telefoon met kpn storingsnummer.
en hetnet.

een kennis die een kpn medewerker als familie heeft ingeschakeld, en ja hij heeft mij digitaal in de database van kpn gezet
zodat ik toch naar 8 weken voip heb.

het blijkt dat waar ik nu woon een nieuw appartementen complex komt.en veel nummers al zijn
vastgezet voor het nieuwe complex. volgens die kpn medewerker had ik via de helpdesk van hetnet en van kpn
nooit voip nog vastbellen kunnen krijgen!! immers zij kijken in de database of het adres bestaat,of het vrij is etc
welnu er stond niets! maar... ik kan nu alleen niet meer overstappen,ook telfort en xs4all kennen niet mijn adres!
de belastingdienst en gemeente wel (haha) samengevat. vroeger kwam een monteur poolshoogte nemen
als er iets aan de hand was. nu moet ook die monteur digitaal aan worden gestuurd ,dus met een adres en postcode uit de database!
de rest kunt u invullen,er zal dus nooit een monteur komen~!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling