Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 21:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 27 apr 2008 14:12 
Offline

Geregistreerd: zo 27 apr 2008 09:52
Berichten: 4
hallo allemaal.

ik heb een groot probleem. wij gaan verhuizen (dichterbij de centrale overigens) maar op het nw adres kan er geen aansluiting gevonden worden
volgens hetnet en kpn! sterker nog ze meten op ons nieuwe adres niets. even vooraf , op die plaats stonden eerst meer woningen die gesloopt zijn !
ik kom dus in de laatste woningen (4) die er staan. alle woningen(senioren) hebben telefoon aansluiting. de gemeente heeft alvast nummers toegewezen
aan de nieuw te bouwen apartementen. volgens de buren is op de lege vlakte een kpn kabel met wijkcentrale ook veranderd althans aan gesleuteld.hetnet stelde voor om via het 2e aderpaar van de buren internet te maken(nw apartementen duurt p/m 2 jaar) dat zou kunnen
via kruip luik naar elkaar is maar een paar meter. echter de buren zijn zeer oud en behulpzaam ,zij hebben ouderen alarm etc.
dus dat gaat niet. de overburen zitten 25/30 meter tegenover zou draadloos kunnen met dr loze telefoon! erop maar die gaat dan over!
ook hinderlijk. m.i moet de kpn volgens de algemene voorwaarden in elk geval telefoon mogelijk maken?2e als ze een monteur bij mij langs sturen en laat meten vanaf mijn telefoon aansluiting(er is altijd telefoon geweest in dit huis) en dan bij de centrale (hemelsbreed 150meter er vandaan)
kunnen ze zien waar mijn signaal binnenkomt ,die dus waarschijnlijk op een ander adres is aangesloten(is gecontroleerd door inmeten hetnet, nl een nummer waarvan de woning is gesloopt kan wel worden aangesloten!~) ook de wijkcentrale ,10 meter verder kan gemeten worden! maar ja het duurt lang en kost tijd en geld om iemand te helpen! wie weet andere oplossing of weet hoe de wettelijke regels zijn met betrekking tot telefoon aansluiting~!
ik heb monenteel voip van hetnet met experiabox .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 28 apr 2008 13:40 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ik zou contact opnemen met KPN en de situatie uitleggen (dus niet bij HetNet) en dan even afwachten wat hun reactie is.
Je bent vaak afhankelijk van personen die wel of niet iets verder kijken dan hun neus lang is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008 19:14 
Offline

Geregistreerd: zo 27 apr 2008 09:52
Berichten: 4
Maarten schreef:
Ik zou contact opnemen met KPN en de situatie uitleggen (dus niet bij HetNet) en dan even afwachten wat hun reactie is.
Je bent vaak afhankelijk van personen die wel of niet iets verder kijken dan hun neus lang is.


kpn heb ik uren gebeld via het storingsnummer !!
ook het hetnet voor 25 euro, geen resultaat.

inmiddels heb ik weer voip per 21 juni .dus ruim 6 weken zonder telefoon en internet!

het is opgelost dmv medewerker kpn buiten diensttijd! ik ken die man via via.

hij heeft de database kpn als het ware geupdated met mijn postcode en adres!
een monteur indien nodig wordt ook daarmee aangestuurd!
dus geen bekend adres in de database! geen monteur!!

dit is bij mij eerst zo gegaan.

ik kan nu dus indien gewenst! overstappen naar andere provider!!

dat wilde ik even laten weten!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 jul 2008 08:42 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Bedankt voor de terugmelding.Zo zie je maar weer dat je soms afhankelijk bent van welwillende mensen die er gelukkig ook zijn bij KPN

De kosten die je gemaakt hebt bij HetNet zou je kunnen claimen.

Succes met je te maken keuze.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling