Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 29 maart 2024 00:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 13 maart 2008 21:34 
Offline

Geregistreerd: za 29 apr 2006 21:50
Berichten: 13
Ik heb de afgelopen weken vier keer telefonisch en via de mail contact gehad met de helpdesk van Hetnet.
Ik wil mijn jaarcontract aan het einde van de contractsperiode (mei 2008) laten omzetten naar een maandcontract.
Wat blijkt, dat wordt dus nu automatisch gedaan, misschien een leuk weetje voor iedereen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 maart 2008 00:00 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Dat is inderdaad goed nieuws!
Maar krijgen alle abonnee's daar ook bericht van of laat men vele denken dan het nog altijd een jaarcontract is.

Bestaan er overigens providers die wél een soort van schriftelijk contract opsturen met duidelijk daarop vermeld wat de einddatum van het contract is?
Ik kan mij niet herinneren ooit zoiets gekregen te hebben....

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 maart 2008 11:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Robèrt schreef:
Bestaan er overigens providers die wél een soort van schriftelijk contract opsturen met duidelijk daarop vermeld wat de einddatum van het contract is?
Ik kan mij niet herinneren ooit zoiets gekregen te hebben....

noem mij eens een leverancier van welk produkt dan ook, die dit wel doet :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 maart 2008 12:40 
Offline

Geregistreerd: za 29 apr 2006 21:50
Berichten: 13
We krijgen helemaal geen bericht van HetNet hierover.
Op je persoonlijke inlogpagina bij HetNet kan je de einddatum van je contract zien.
http://csc.hetnet.nl/CSC/Login.aspx


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 maart 2008 16:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
jwagenaar schreef:
noem mij eens een leverancier van welk produkt dan ook, die dit wel doet :wink:


Dat bedoel ik.
Het is toch een belangrijk contract met financiële verplichtingen wat je afsluit.
De providers houden je aan dieverse voorwaarden maar een papiertje met de meest noodzakelijke informatie krijg je niet.

Ik vind dat eigenlijk een dikke onvoldoende.

OK, je kan het ergens opvragen maar velen zullen dat niet weten.
En als ik even over UPC spreek, mijn huidige provider, dan is het zelfs niet op te vragen....
Het is voor mij ergens eind augustus maar exact weet ik het niet.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 apr 2008 12:46 
Offline

Geregistreerd: vr 15 dec 2006 22:32
Berichten: 39
Woonplaats: Vriezenveen
De volgende vraag aan Het Net voorgelegd:

Ik heb Snel Surfen en Bellen van Het Net. Mijn abonnement loopt t/m 31-12-2008.
Wordt na deze periode het 2-jarig contract automatisch omgezet in een maandcontract?

Daarop kreeg ik het volgende antwoord!! (waarom antwoord van Planet vind ik vreemd)

Geachte heer Teunis,

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Bij afsluiting van uw abonnement bent u een twee jarig contract aangegaan.
Na aflopen van het contract wordt dat dan ook weer met 2 jaar verlengt.
U kunt bij Planet uw abonnement helaas niet omzetten in een maand contract.
Wanneer u zou willen wijzigen naar een ander abonnement kan dit inderdaad via mijn gegevens.
Wanneer u uw abonnement upgrade zitten hier geen kosten aan verbonden.

Met vriendelijke groet,
Planet Internet

Ik vind het vreemd dat dit dan zelfs weer met 2 jaar wordt verlengd.
Als dit zo is denk ik dat ik het contract dan maar beter kan opzeggen

Gerard Teunis


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 apr 2008 16:00 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Een contract weer verlengen met 2 jaar zou ik inderdaad nooit doen!

In deze 2 jaar gaan de prijzen vast nog wel eens omlaag, zit je er wel mooi 2 jaar aanvast.....
Vreemd dat je antwoord krijgt van Planet terwijl je een HetNet klant bent.....
Maar ja, de helpdesk zal voor alle KPN-bedrijven wel dezelfde zijn denk ik.

Ik zou het niet doen.

En overstappen is niet eng, het is zelfs leuk.
Maar dat is mijn bescheiden mening, het is juist wel spannend om het te doen.... :shock:
De onzekerheid of alles wel werkt....

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 apr 2008 17:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
gteunis schreef:
De volgende vraag aan Het Net voorgelegd:

Ik heb Snel Surfen en Bellen van Het Net. Mijn abonnement loopt t/m 31-12-2008.
Wordt na deze periode het 2-jarig contract automatisch omgezet in een maandcontract?

Daarop kreeg ik het volgende antwoord!! (waarom antwoord van Planet vind ik vreemd)

Geachte heer Teunis,

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Bij afsluiting van uw abonnement bent u een twee jarig contract aangegaan.
Na aflopen van het contract wordt dat dan ook weer met 2 jaar verlengt.
U kunt bij Planet uw abonnement helaas niet omzetten in een maand contract.
Wanneer u zou willen wijzigen naar een ander abonnement kan dit inderdaad via mijn gegevens.
Wanneer u uw abonnement upgrade zitten hier geen kosten aan verbonden.

Met vriendelijke groet,
Planet Internet

Ik vind het vreemd dat dit dan zelfs weer met 2 jaar wordt verlengd.
Als dit zo is denk ik dat ik het contract dan maar beter kan opzeggen

Gerard Teunis



Ik zou met dit antwoord geen genoegen nemen. Je hebt zoals aangegeven een contract met HetNet en niet met Planet Internet.

Gewoon mail terugsturen met de vraag waarom Planet Internet Mail beantwoord van Hetnet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2008 10:22 
Offline

Geregistreerd: vr 15 dec 2006 22:32
Berichten: 39
Woonplaats: Vriezenveen
Kreeg onderstaand antwoord van Het Net.

Geachte heer Teunis,

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Sinds 4 juni 2007 biedt Het Net maandcontracten aan voor nieuwe ADSL abonnees en sinds 10 december 2007 ook voor nieuwe Surfen&Bellen abonnees.
In verband met de verminderde beschikbaarheid van Surfen&Bellen werden deze maandcontracten in eerste instantie alleen voor ADSL abonnementen verkocht en niet voor Surfen&Bellen abonnementen.

Als u al ADSL of Surfen&Bellen abonnee van Het Net bent en u wilt ook een maandcontract dan gelden hiervoor de volgende regels:

U wordt aan uw huidige contractdatum gehouden.
U kunt via 'Mijn gegevens' uw abonnement verlengen naar een abonnement naar keuze met een maandcontract.
Tot een maand voor het aflopen van uw contract kunt u deze wijziging zelf opgeven.
Let op: als uw abonnement tot bijvoorbeeld 1 april loopt en u wijzigt uw abonnement halverwege maart dan wordt uw contract eerst met een jaar verlengd.
Als u een inbelabonnement van Het Net heeft, dan kunt u op elk gewenst moment via 'Mijn Gegevens' een ADSL of Surfen&Bellen abonnement met een maandcontract aanvragen.
U vindt ons actueel ADSL aanbod op onze abonnementenwijzer ADSL
U vindt ons actueel Surfen&Bellen aanbod op onze Productpagina Surfen en Bellen

Met vriendelijke groet,
Het Net

p.s Van Planet kreeg ik bericht dat de vraag per ongeluk bij hen terecht was gekomen en ik het beste
contact met Het Net kan opnemen.

Gerard Teunis


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2008 10:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
Zo zie je maar weer, dat je niet altijd alles moet aannemen wat ze schrijven.

Wel vreemd dat zo'n mailtje "perongeluk" bij planet terrecht komt. Misschien moeten de medewerkers daar eerst een cursus lezen gaan volgen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2008 11:10 
Offline

Geregistreerd: vr 26 jan 2007 19:41
Berichten: 56
Woonplaats: Amersfoort
Haakmeer schreef:
Wel vreemd dat zo'n mailtje "perongeluk" bij planet terrecht komt. Misschien moeten de medewerkers daar eerst een cursus lezen gaan volgen.


Zo vreemd is dat niet ze zitten hemelsbreed 100-150 meter hier vandaan in hetzelfde gebouw.
Misschien is het met de medewerkers ook wel zo dat ze voor Planet werken en een dag of uur later weer voor "Het Net".
Het hoort natuurlijk niet dat post aan het ene bedrijf door het andere wordt beantwoord maar zo vreemd lijkt me zo'n fout nu ook weer niet. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling