Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 19:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2008 17:10 
Offline

Geregistreerd: za 29 apr 2006 21:50
Berichten: 13
Ik heb afgelopen week telefonisch contact gehad met de helpdesk van Hetnet.
Ik wil op de vervaldatum in mei overstappen van een jaarcontract naar een maandcontract.
Na diverse keren in de wacht te zijn gezet, meldde de medewerker dat dat automatisch gaat, of ik in februari wilde terugbellen.
Dat is het nu en dus nogal verwarrend, de medewerker corrigeerde zich naar maart. Of ik het dan nog een keer kan checken.
Vraag: Is het inderdaad zo dat jaarabonnementen bij Hetnet automatisch worden omgezet naar maandabonnementen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2008 17:28 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
er wordt bij de leveringsvoorwaarden onderscheid gemaakt tussen klanten van voor of na 1 augustus 2007

in de algemene voorwaarden klanten na 1 augustus 2007 staat hierover:
4.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor een termijn van één jaar, tenzij uitdrukkelijk
anders is overeengekomen. Na afloop van deze termijn wordt de Overeenkomst van rechtswege
omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd, tenzij de Klant de Overeenkomst voor het
verstrijken van deze termijn met inachtneming van een opzegtermijn van één maand telefonisch
(bij de Klantenservice genoemd in artikel 23), schriftelijk of elektronisch heeft opgezegd. Na
omzetting van de Overeenkomst in een overeenkomst voor onbepaalde tijd, is de Klant telkens
gerechtigd de Overeenkomst met inachtneming van een opzegtermijn van één maand telefonisch,
schriftelijk of elektronisch op te zeggen.


in de algemene voorwaarden klanten voor 1 augustus 2007 staat hierover:
De Overeenkomst wordt aangegaan voor 12 maanden. Na afloop van deze termijn wordt de Overeenkomst telkens stilzwijgend verlengd met dezelfde termijn, tenzij Gebruiker de Overeenkomst voor het verstrijken van de termijn schriftelijk opzegt, met inachtneming van een opzegtermijn van een maand.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling