Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 29 maart 2024 11:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 24 okt 2007 20:52 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
Ik wil jullie deel genoot maken wat mij vandaag overkomen is......

Vorig jaar in oktober krreg ik na een half jaar "gedoe" eindelijk snel surfen en bellen. Ik was al een half jaar bezig om dit voor mekaar te krijgen. Via tussenkomst van TROS collega's (RADAR) kreeg ik een begeleider toegewezen ( bij HetNet in Amersfoort) en die maakte alles voor mekaar vorig jaar oktober.
Alles ging een jaar lang "smoothless".

Todat ik vanochtend m'n mail via m'n HetNet account niet meer binnen kreeg. "Weg mailen" ging wel! En internetten ook.
De helpdesk gebeld en het bleek dat m'n account geblokkeerd was! Niemand weet waarom en door wie. Door mij zeker niet.
Enfin, de helpdesk kwam er niet achter en die verbond mij door met de administratie. Een aardige dame vertelde mij ook weer dat m'n account was geblokkeerd en HELEMAAL OPNIEUW aangevraagd moest worden..........
Enfin, dat zou wel eens een aantal dagen kunnen duren. Ik moest zoals dat kennelijk heet;"gereanimeerd" worden.
Dus daar gingen we, weer, "wil u in de telefoongids, wat is uw tel nummer enz. enz."
En u krijgt een brief en na een paar dagen een modem enz. Ik;"mevr. ik heb al een modem enz." De mevr. mompelde iets van dat nieuwe modem kan ik niet tegenhouden en dan stuurt u het maar terug........

Goed, na 45 minuten helpdesk a raison van € 0,45 per min. hing ik op.

Conclusie; de helpdesk mensen waren aardig en begripvol.
Maar wat denken ze bij het Net wat al dat gedoe hun wel niet kost, weer een modem enz.
En.......wat heeft het mij weer gekost omdat er bij HetNet iets administratief fout zit (zat).

Maar....nadat ik de tel. had neergelegd en ik nog even de mail controleerde , stroomde de mail weer binnen.!!!!!!

Ik ga de overbodige helpdesk tel. kosten terug claimen en de collega's van RADAR maar weer op de hoogte brengen, wellicht weer een aardig onderwerp in "slappe tijden"

pffffffffff hé,hé..........

Juul

O,ja, En nu maar hopen dat ik ook eens een rekening krijg per mail die ik kan lezen..........


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 okt 2007 07:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Je kan het zeker claimen en de rekening opsturen naar hun, als het hun fout is maken ze de kosten naar je over.

HetNet verdiend zeker geen schoonheidsprijs met een boel dingen, blijf goed attent en de rekeningen ook per mail dit blijven sturen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 okt 2007 08:26 
Offline

Geregistreerd: za 29 sep 2007 13:07
Berichten: 23
Blijkbaar is jouw (mail) account dus tijdelijk geblokkeerd geweest.
Dit kan gebeuren als er een paar maal met een verkeerd wachtwoord wordt ingelogd.
Hoef jij nog niet eens zelf te doen. Heb in het verleden eens een probleem gehad dat outlook dat eens in de zoveel tijd zelf spontaan ging doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 okt 2007 10:14 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
eagle3824 schreef:
Blijkbaar is jouw (mail) account dus tijdelijk geblokkeerd geweest.
Dit kan gebeuren als er een paar maal met een verkeerd wachtwoord wordt ingelogd.
Hoef jij nog niet eens zelf te doen. Heb in het verleden eens een probleem gehad dat outlook dat eens in de zoveel tijd zelf spontaan ging doen.


Nee hoor, de administratie bij HetNet gaf ook aan dat ik afgesloten moest worden.

Juul


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 21:50 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
Gottfriedjuius schreef:
Ik wil jullie deel genoot maken wat mij vandaag overkomen is......

Vorig jaar in oktober krreg ik na een half jaar "gedoe" eindelijk snel surfen en bellen. Ik was al een half jaar bezig om dit voor mekaar te krijgen. Via tussenkomst van TROS collega's (RADAR) kreeg ik een begeleider toegewezen ( bij HetNet in Amersfoort) en die maakte alles voor mekaar vorig jaar oktober.
Alles ging een jaar lang "smoothless".

Todat ik vanochtend m'n mail via m'n HetNet account niet meer binnen kreeg. "Weg mailen" ging wel! En internetten ook.
De helpdesk gebeld en het bleek dat m'n account geblokkeerd was! Niemand weet waarom en door wie. Door mij zeker niet.
Enfin, de helpdesk kwam er niet achter en die verbond mij door met de administratie. Een aardige dame vertelde mij ook weer dat m'n account was geblokkeerd en HELEMAAL OPNIEUW aangevraagd moest worden..........
Enfin, dat zou wel eens een aantal dagen kunnen duren. Ik moest zoals dat kennelijk heet;"gereanimeerd" worden.
Dus daar gingen we, weer, "wil u in de telefoongids, wat is uw tel nummer enz. enz."
En u krijgt een brief en na een paar dagen een modem enz. Ik;"mevr. ik heb al een modem enz." De mevr. mompelde iets van dat nieuwe modem kan ik niet tegenhouden en dan stuurt u het maar terug........

Goed, na 45 minuten helpdesk a raison van € 0,45 per min. hing ik op.

Conclusie; de helpdesk mensen waren aardig en begripvol.
Maar wat denken ze bij het Net wat al dat gedoe hun wel niet kost, weer een modem enz.
En.......wat heeft het mij weer gekost omdat er bij HetNet iets administratief fout zit (zat).

Maar....nadat ik de tel. had neergelegd en ik nog even de mail controleerde , stroomde de mail weer binnen.!!!!!!

Ik ga de overbodige helpdesk tel. kosten terug claimen en de collega's van RADAR maar weer op de hoogte brengen, wellicht weer een aardig onderwerp in "slappe tijden"

pffffffffff hé,hé..........

Juul

O,ja, En nu maar hopen dat ik ook eens een rekening krijg per mail die ik kan lezen..........



Inmiddels is e.e.a. opgelost.
Nadat ik een brief schreef dat ik gecompenseerd wil worden voor de HELPdesk kosten, zijn deze op de rek. van november vergoed.

Nu de rek. per email nog leesbaar !!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling