Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 21:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2007 20:03 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Half maart ben ik overgestapt van Instap Surfenenbellen naar Snel Surfenenbellen. De cockpit (Mijn gegevens en instellingen van Het Net) wees echter nog steeds Instap Surfenenbellen aan, waardoor ik het gratis spamfilter ook niet kon activeren. Ik heb hierover de helpdesk gebeld, die zouden het in orde laten maken. Plotseling werkten mijn E mail adressen bij Het Net vandaag niet meer. Tot mijn verbazing bleek uit de gegevens in de cockpit dat ik helemaal geen abonnement meer heb, bovendien zijn mijn beide mailboxen verdwenen ! Ik heb maar weer gebeld, waarbij ik eerst van het kastje naar de muur werd gestuurd. Tenslotte bij de technische dienst beland, die konden wel zien dat er wat was gewijzigd, maar de afdeling, die dat had gedaan, was dus niet meer aanwezig, maw niet per e mail bereikbaar ware het niet dat ik gelukkig een gmail adres als hoofdaccount gebruik. Mochten ze mij niet kunnen helpen, dan ben ik weer terug bij @Home :twisted:

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Laatst bijgewerkt door mennomulder op vr 06 apr 2007 21:26, in totaal 4 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2007 21:08 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Ze rommelen maar wat aan bij HetNet. Regelmatig krijgen klanten wel 3 brieven met verschillende emailadressen en wachtwoorden. Meestal weten ze het zelf niet meer. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2007 21:08 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
een uitermate triest verhaal. wil je ze meer laten verdienen doordat je een sneller abonnement neemt, sluiten ze alles af.
nu je helemaal geen abonnement hebt volgens mijn kpn, ben ik wel benieuwd hoe je toegang tot internet hebt en hoe zit het met telefonie.
wellicht kan 1 van de kpners op het forum iets voor je betekenen. sterkte ermee en blijf die helpdesk bestoken.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2007 21:21 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Ik heb nog internet en de telefoon doet het ook nog steeds, maar voor hoe lang ? Zoals ik al eerder meldde, gebruik ik een gmail-account als hoofd E-mailadres zodat ik nog kan mailen.

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2007 21:27 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
zag net dat je homepage ook niet toegankelijk is.
wat is op dit moment de snelheid van de verbinding: instap of snelsurf?

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 07 apr 2007 10:21 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
jwagenaar schreef:
zag net dat je homepage ook niet toegankelijk is.
wat is op dit moment de snelheid van de verbinding: instap of snelsurf?


Bedankt, dat mijn homepage verdwenen was, had ik nog niet gezien ! Ik heb direct dat euvel ook telefonisch aan de helpdesk doorgegeven: alles kon wel een week duren :evil: !
Mijn snelheid is nog wel volgens Snel Surfen en Bellen, maar ik ben bang dat, als dat zo door blijft gaan, ik mijn internetverbinding via Het Net en de telefonie ook kwijt raak :cry: !

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 12 apr 2007 14:08 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Laatste ontwikkelingen: Ik heb maar weer eens telefonisch contact met de helpdesk opgenomen want terugbellen naar een klant is er niet bij: Door een fout van KPN/Het Net wordt mijn abonnement half mei beëindigd :twisted: ! Ik kan dan opnieuw alles aanvragen, dit is een regelrechte wanprestatie !
Ik heb het dus nu gehad met KPN/Het Net en zal, zodra ik weer een analoge KPN telefoonlijn heb, overstappen naar @Home incl. telefoon !

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2007 10:14 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Eindelijk ben ik vanmorgen teruggebeld door de afdeling klachtenafhandeling. Men was bereid alles weer naar de oude situatie te herstellen. Eerdere telefoontjes van mijn kant mochten niet baten. Pas nadat ik een brief had geschreven, kwamen ze in de hoeven. Mijn vertrouwen in Het Net is echter zodanig dat ik afzien van de internetservice van Het Net. Ik stap 1/2 mei weer over naar mijn oude provider @Home.

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 11 jul 2008 12:52 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Nog steeds tevreden op @Home/Ziggo. Geen telefoonstoringen meer die ik zo vaak via de experiabox mocht mee maken. Ik heb wel elke maand nog last van Het Net want ik krijg nog altijd via E mail een rekening van € 0,00 van Het Net !

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 sep 2008 13:42 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Eindelijk lijk ik van de hinderlijk factuur E-mails van Het Net te zijn verlost :

Citaat:
Original Message Follows:
------------------------
Ik ben al meer dan 1 jaar een tevreden klant van @Home/Ziggo en dus ook
al meer dan 1 jaar geen klant meer bij KPN/HetNet. Maar elke maand krijg
ik per E-mail nog een factuur met een bedrag van € 0,00 ! Mailtjes naar
Het Net helpen in het geheel niet. Via
https://service1.breedbandportal.kpn.co ... trDisplay= zie ik dat het
eigenlijk een factuur van KPN is. Gaarne mij dus schrappen uit uw bestand !

-- Met de vriendelijke groeten van Menno Mulder

Geachte heer Mulder,

Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met KPN, waarvoor in de eerste plaats onze excuses.

Naar aanleiding van uw vraag over de nulfacturen die u op uw e-mailadres bleef ontvangen kunnen wij u het volgende informeren:

Wij hebben de nulfacturen stopgezet. U zult deze niet meer ontvangen.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

xxxxx xxxxxxxxxx
KPN


_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Laatst bijgewerkt door mennomulder op vr 05 sep 2008 14:01, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 sep 2008 14:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Als het maar is opgelost.... :wink:
Nu maar hopen dat het echt zo is.

Ik kreeg een tijdje geleden een factuur voor de kosten van de bijgeleverde acceptgirokaart... :shock:
Dus geen geleverde diensten of ander kosten erop, nee, alleen dé kosten van die acceptgirokaart.

Na heel veel heen er weer gebel kreeg ik creditnota na creditnota.
Uiteindelijk kreeg ik het bedragje zelfs gestort op mijn rekening.
Dat was natuurlijk helemaal niet de bedoeling!
Ik heb er meteen weer oever gebeld, medewerker is zeker 30 minuten in de weer geweest met van alles en nog wat.
Kreeg het niet meer voor elkaar en wenste mij veel plezier met die 1,25..... :D
Ik ben er heel stil van gaan leven, heel stil..... :roll:

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 sep 2008 21:17 
Offline

Geregistreerd: ma 25 aug 2008 20:21
Berichten: 4
mennomulder schreef:
Ik ben al meer dan 1 jaar een tevreden klant van @Home/Ziggo


Verbazingwekkend dat ze daar ook nog tevreden klanten hebben...
Ze hebben mij daar afgesloten van hun TV abonnement omdat ze DACHTEN dat ik 0.23 euro te weinig had betaald.
Afgezien van de belachelijke reactie op zo'n klein tekort, bleek dit ook nog niet waar te zijn.
Ik heb toen nog VIER maanden moeten wachten op mijn 15.90, iedere keer hadden ze weer een andere smoes waarom het zo lang duurde.

Luit


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling