Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 14:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2007 08:10 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Een tweejarig contract is vrij lang en je vergelijk met Orange is afhankelijk van de vorm.Qua snelheid zit je afhankelijk van de afstand in sommige gevallen hoger (tot aan 20 Mbit in theorie !)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2008 12:28 
Offline

Geregistreerd: vr 04 jan 2008 11:48
Berichten: 2
Ook ik zat weer een jaar aan hetnet vast :shock: met alleen adsl en de telefoonrekening + het vast recht betaalde ik apart aan KPN maar ik heb gewoon een andere abromend bij hetnet genomen internet + bellen en nu kan ik dus maandelijks opzegen. Dus er aan vast zit je er dus niet en inplaats dat ik 29.95 betaal iedere maand (eerste 6 maanden) betaal ik ook nog eens 19.95 en dus echt maandelijks op kan zegen :D
En om eerlijk te zijn hetnet is goed genoeg voor ons gezin altijd internet als ik de komputer aan doe. Ja bellen met internet van hetnet moet ik nog even langer hebben om daar over te kunnen oordelen maar tot nu toe net zo tevree als eerder en als het zo blijft wil ik ook nog tv erbij :wink:

_________________
The best way of life is sidecar drive


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling