Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 04 jul 2025 02:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Experiabox probleem
BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2006 10:33 
Offline

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 08:31
Berichten: 3
Als ik een gesprek heb en er belt nog iemand dan valt degene die ik aan de lijn heb weg en degene die later belde krijg ik dan aan de lijn. Degene die weg valt hoort het hele gesprek wel.....Wie weet wat het probleem kan zijn?
Heb al diverse keren gereset, maar lost het niet op. Heb ook kpn mailtje verzonden, maar ook geen oplossing!! HELP


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2006 11:52 
Offline

Geregistreerd: do 27 jul 2006 21:35
Berichten: 34
Woonplaats: Amsterdam
Dit is een bekend probleem als de portering nog niet is doorgevoerd (dus de eerste dagen na de activatie-call (1368/1369). Analoge gesprekken (= inkomend) hebben nl een hogere prioriteit dan de digitale gesprekken (=uitgaand) en zal deze dus wegdrukken. Vooral bij ISDN boxen geeft dat soms een probleem en doet ie niks meer (niet meer bellen/gebeld worden), een reset is dan de enige optie.
Na de portering moet dit over zijn want dan komen ook inkomende gesprekken via digitale netwerk. 't is dus ff wachten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: EB probleem
BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2006 13:36 
Offline

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 08:31
Berichten: 3
Ook na 3 maanden!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2006 16:53 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
gezien de termijn is dit inderdaad niet te wijten aan portering. helpdesk bellen een storing van laten maken. bel 0800-0407 (gratis)

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Probleem
BerichtGeplaatst: do 03 aug 2006 08:39 
Offline

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 08:31
Berichten: 3
Toevallig belde gister iemand van KPN voor dit probleem, had een email verzonden aan hen...Deze melde ons dat het probleem opgelost moest zijn per 24 juli 2006, maar wij melde hem dat wij het probleem nog steeds hadden per 31 juli 2006...oh hhhhh dan moeten we ff verder kijken zei hij...
Dus tot nu toe nog steeds niks..misschien iemand op het board..

Jullie horen van mij....

:(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 03 aug 2006 21:26 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Vraag wel even voor de zekerheid of het ticket open staat want als het gesloten is dan zal er niet veel gebeuren !


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling