Hallo.
Nav van dit topic
viewtopic.php?t=304 even een update.
Op 12/06/2006 KPN gebeld en gevraagd om mijn abbo op IPB van Planet te wijzigen van een 6MB naar een 3Mb abbo.
Daarop een brief van KPN gedateerd 15/06/2006 gekregen dat mijn verzoek in behandeling wordt genomen en dat ik binnen 1 maand telefonisch benaderd wordt door een KPN medewerker.
Wegens uitblijven reactie KPN op 27/07/2006 een e-mail en een brief gestuurd dat in het toch wel erg lang vind duren.
Daarop op 29/07/2006 een e-mail van KPN ontvangen met daarin volgend antwoord: "Wegens grote drukte is het niet mogelijk gebleken per ommegaande telefonisch contact met u op te nemen. Onze excuses hiervoor.
Vriendelijk verzoeken wij u om uw geduld. Zo spoedig mogelijk na het doorzetten van uw klacht zal er contact met u opgenomen worden."
Tot op heden is er nog geen contact met mij opgenomen.
Hebben jullie ook dit soort ervaringen? Enig idee wat ik hier aan kan doen? Is er iemand met een ingang bij KPN waar ik mijn frustratie kwijt kan en die misschien wat druk op de ketel kan zetten?
Mvgr, Ton