Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 09:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: inloggen bij Kpn
BerichtGeplaatst: vr 04 aug 2006 17:22 

Heb sinds 2 weken internet plus bellen van Planet en legio problemen. Het bellen naar vaste nummers werkt goed en internet ook. Maar ondanks dat ik 06 en 0800 en 0900 niet geblokkeerd wilde hebben is dit toch gebeurd. Talloze keren geprobeerd naar beheer telefoniegegevens te gaan maar daar kom ik echt niet in. Heb al wel 10 keer een nieuw account aangemaakt maar helaas. De helpdesk bellen kan ik niet want dat is geblokkeerd. Wel de rekening gehad, niet van Planet maar van KPN. Heb een abonnement genomen op Bel onbeperkt (eerste 6 mnd gratis) maar is ook afgeschreven.
Zie het maar weer terug te krijgen. Wordt hier een beetje moedeloos van. Ten einde raad ze bestookt met emailtjes maar krijg antwoord van een computer dat alles langer gaat duren dan normaal voor er een antwoord komt. Iemand nog goede raad wat ik nog proberen kan?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 04 aug 2006 19:05 
Erelid

Het is op dit moment een ontzettende grote bende bij Planet op administratief gebied, via mijn gegevens werkt de helft niet, verkeerde abonnements gegevens, spook facturen en fouten en nog eens fouten. Dit is al weken aan de gang. Ik heb er ook een mailtje over gehad met excuses. Vraag mij af of ze daar nog iets goed kunnen doen. Jawel de reclames op de tv die zijn perfect. Wat je kan proberen is bel 0800-0407 eventueel mobiel of bij een kennis en vraag naar een tweede lijns medewerker. Het is het gratis nummer van KPN. Blijf aandringen ook al zit je bij Planet, en als je geluk heb helpen ze je daar verder, want dat instellen loopt toch via KPN

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 04 aug 2006 20:12 

Heel spijtig dat dit soort zaken zo loopt ! Ik zou je in overweging willen geven een klacht te maken via internet,(op deze site staat een link) en eventueel een aangetekende brief sturen met de feiten op een rij.
Wellicht dat je dan eerder een reactie krijgt dan op dit moment,want iedereen stuurt e-mail berichten,het is vacantietijd en vul verder maar in :cry:

Suc6

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 06 aug 2006 00:33 
Site Admin

ik kan mij alleen maar aansluiten bij de rest hier, het is idd en megagroot zooitje op de admin afdeling van planet (kpn ook trouwens) ik kreeg doodleuk en brief dat ik mijn adsl abbo bij planet tot op heden nog niet betaald had, terwijl ik vanaf april al ipb hebt :roll:

maar dit probleem was met 1 belletje opgelost en volgens de hp medewerker die navraag had gedaan bij de bovenliggende afdeling zou er geen brief of derleijk nog komen. kortom ondanks de blunder was het (hoop ik?) wel opgelost.

mvg marcel. :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 06 aug 2006 12:46 
Erelid

Maarten schreef:
Heel spijtig dat dit soort zaken zo loopt ! Ik zou je in overweging willen geven een klacht te maken via internet,(op deze site staat een link) en eventueel een aangetekende brief sturen met de feiten op een rij.
Wellicht dat je dan eerder een reactie krijgt dan op dit moment,want iedereen stuurt e-mail berichten,het is vacantietijd en vul verder maar in :cry:

Suc6
Maarten ik moet je ontmoedigen, heb ongeveer 5 weken geleden een aangetekende brief met klachten geschreven aan Planet met ontvangst bevestiging, tot nu toe nog geen reactie gehad. Begin onderhand goed te balen van die administratieve klerezooi bij Planet. Let wel het gebruik van de EB met IPB is hier prima hoor, maar dat andere is echt hopeloos, en ze hebben gewoon ****** aan je.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 07 aug 2006 08:53 

Kan jullie ervaringen niet delen,bij KPN loopt eea bij ondergetekende prima inclusief credits,nieuwe EB etc.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 07 aug 2006 20:22 

Heb van Planet te horen gekregen (via email) dat het langer dan 10 dagen gaat duren voor er een antwoord komt. Kpn schuift alles af op Planet. Dus ga ik het nu maar telefonisch proberen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 aug 2006 09:54 

Heb PLanet en KPN aan de lijn gehad. Heeft me 20 euro van mijn beltegoed gekost. Kan nog steeds niet inloggen bij Beheer Telefoniegegevens maar kan nu wel weer naar 06 en 0900 bellen. Niet dankzij hen maar omdat ik de telefoon op Tel2 aansloot werkte het. Heb nu een ideale aansluiting als de kleinkinderen er zijn. Stekkertje in Tel1 dan geen betaalde nrs. en als ze weg zijn stekkertje in Tel2 en o6 is er weer. Rara hoe kan dit?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 aug 2006 10:08 

joke schreef:
Heb PLanet en KPN aan de lijn gehad. Heeft me 20 euro van mijn beltegoed gekost. Kan nog steeds niet inloggen bij Beheer Telefoniegegevens maar kan nu wel weer naar 06 en 0900 bellen. Niet dankzij hen maar omdat ik de telefoon op Tel2 aansloot werkte het. Heb nu een ideale aansluiting als de kleinkinderen er zijn. Stekkertje in Tel1 dan geen betaalde nrs. en als ze weg zijn stekkertje in Tel2 en o6 is er weer. Rara hoe kan dit?

Heb je al een mijn kpn account aangemaakt ? Als daar aan de linkerzijde een kopje internetplusbellen bij staat kun je daar instellingen wijzigen.Heb gister voor een kennis hetzelfde ervaren dat eea behoorlijk vertraagd,zo ook het aanmaken van de betreffende secties om zaken te kunnen benaderen en evt te wijzigen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 aug 2006 10:57 

Heb al wel 8 keer een account bij KPN (via Planet) aangemaakt. Krijg iedere keer een schriftelijke bevestiging van KPN maar het werkt bij mij niet. Als ik rechtstreeks bij KPN inlog kom ik niet bij IPN wel bij mijn telefoonrekening. Dit heeft ook tot gevolg dat KPN mijn 10 euro korting voor onbeperkt bellen niet verrekend omdat ik het bij IPN niet kan aanvinken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 aug 2006 11:01 

Ok,probeer dan het volgende even (heb ik zelf gisteravond ook bij iemand gedaan)

Ga naar kpn.com (dus niet Planet)
Maak daar een account aan
Je zou dan links in dikke letters ook InternetPlusBellen moeten zien staan (maar gezien je opmerkingen verwacht ik dat het er niet staat)
Bel dan even 0800-0407 (laat je niet afschepen) en leg je probleem uit.
Wellicht dat er dan intern een e-mail bericht naar een andere afdeling moet die jou binnen 48 uur moet informeren of het gecorrigeerd is.

Laat even weten of het gelukt is.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 aug 2006 18:14 

Ben eind van de middag eindelijk teruggebeld door de tech. dienst van KPN. Volgens hem was de portering nog niet afgerond. IK heb een nieuw nummer gekregen om te activeren: o8oo-4450544. Maar tot nu toe nog geen resultaat. Volgens hem kan ik zolang de portering niet rond is ook mijn telefoniegegevens niet inzien. Ik blijf hopen dat het ooit nog goed komt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 aug 2006 20:06 

@joke:ik ga er vanuit dat het goed gaat komen :wink:
Er is ondanks deze troebele start KPN er veel aan gelegen om de zaken goed af te handelen (ook al denk je nu wat anders :roll: )

Idd zolang de portering nog geen feit is,zit er niks anders op dan geduld te hebben.Ga maar uit van 5-8 max 10 werkdagen doorlooptijd als het gaat om portering.

Goed blijven volgen !

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 aug 2006 21:32 

Maarten bedankt. Heb nog 1 vraagje: betaal ik nu voor mijn telefoongesprekken of vallen ze al onder IPB?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 aug 2006 21:41 
Erelid

Je uitgaande gesprekken vallen onder IPB dus die zou je niet hoeven te betalen afhankelijk van je abo. Wel 06 0900 nummers enz. Zou het wel even in de gaten houden op je facturen, als je ze krijgt tenminste.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]