Sinds 18 april ben ik geabonneerd op internetplusbellen. Ik heb dit zelf geïnstalleerd en het werkt uitstekend.
Behalve dan dat ik mijn lap-top er niet op kan aansluiten. Ook na uren aan de telefoon met de help-desk ( a 0,10 c. p.m.) lukte het mij niet.
Er komt geen verbinding tot stand. Ten einde raad heb ik op 8 juni een monteur laten komen a 49,95 en na ruim 2 uur vertrok hij weer en de
toestand was nog steeds hetzelfde. Hij heeft alles getest, ook de Wep-instelling i.p.v. WPA geprobeerd, een extra Siemens Gigaset USB 108, sterke WI-fi hielp ook niet.
Uiteindelijk gaf hij de raad om de lap-top opnieuw in te stellen naar de instellingen zoals ik hem kocht, omdat er misschien software aanwezig was wat dit stoorde.
Maar ook dat was dus niet het geval. Ik heb hem laten testen In de winkel waar ik hem een jaar geleden heb gekocht, maar daar had hij uitstekend internetverbinding. Het gaat om een Acer laptop, type 2300 travelmate Windows XP service pack 2. met Wireless LAN
voordat ik was geabonneerd op internetplusbellen had ik geen enkel probleem. Kan iemand aangeven hoe ik van deze problemen afkom.
Laatst bijgewerkt door struy064 op wo 26 jul 2006 21:14, in totaal 3 keer bewerkt.
|